بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

*فراماسونری چیست و توضیح اینکه علت نماد گرایی انها چیست.
*توضیح برخی از نمادهای انها و دلیل پیدایش ان.
*بحث در مورد شرکت والت دیزنی و را بطه ان با فراماسونری.
توضیح جشن پوریم یا هامان سوزی.
بحث در مورد ارم شرکتهای پپسی وکوکا کولا.
*عکسهای شیطان پرستان در داخل و خارج از ایران.

اسلاید 2 :

فراماسونری:کلمه ماسون یعنی بنا و فری ماسون یعنی معمار ازاد.ماسونری یک تشکیلات منظم جهانی و یک جمعیت سری است که کسی نمی تواند براحتی در ان نفوذ کند و به ارکان دولتهای جهان و اکثر وجوه سیاسی-اقتصادی و فرهنگی جوامع سلطه یافته است و بسیار هم ازادانه عمل می کنند. مکان تصمیم گیری انها لژ نامیده می شود که پایه تعلیمات خود را از حکومت طاغوتی و شیطانی مصر باستان کسب کرده اند که نمونه های ان را در نمادهایی مثل اهرام و نقوشی که در سراسر لژها و نشریات ماسونی به چشم می خورد را می توان نام برد

اسلاید 3 :

دلایل نماد گرایی انها چیست. 1-بنا به نظریه فروید تبلیغات ارم در ناخوداگاه ما تاثیر می گذارد و ان را براحتی می پذیریم. 2-نظریه پیام رسانی زیر استانه:این نوع پیام رسانی نوعی تبلیغ است بدین صورت که پیامی را داخل محتوای یک تصویر یا عکس جاسازی می کنند بگونه ایی که شما متوجه ان نمی شوید اما این پیام به صورت خودکار در نا خوداگاه شما نقش می بندد.

اسلاید 4 :

چشم جهان بینی:یکی از علامتهای اصلی فراماسونری است که یک هرم ناقص و یک چشم چپ که در بالای هرم قرار گرفته است.

اسلاید 5 :

این نماد هم برگرفته از زایندگی و باروری درمصر باستان بوده که برای ماسونها بسیار مورد اهمیت است و بناهای متعددی در سراسر جهان از ان وجود دارد.دقت شود که آبلیسک ها بصورت سنگی و منشوری شکل هستند با سطح مقطع مربعی و در انتهای انها هرم است.

اسلاید 6 :

امام صادق(ع):در رمی جمرات به خواهش ها و پستی و دنائت و کردارهای زشت و نکوهیده نیز سنگ بیندازید. ابلیسک در رمی جمرات بدست نورمن فاسترمعمارصهیونیست ویران شد و بجای ان یک دیوار بنا نمود

اسلاید 7 :

نمایش نماد بوزقورت که ربطی به شیطان پرستی ندارد

اسلاید 8 :

پس ازقتل و عام هامان وزیرخشایار شاه و 77هزار ایرانی در روز13 فروردین با دسیسه دو تن از یهودیان بنام استر و مردخای از درباریان خشایار شاه که موفق به انجام ان شدند این روزاز اهمیت فوق العاده ایی برای انها برخورداراست که به جشن و پایکوبی میپردازند.

اسلاید 9 :

در اموزه های مصر باستان نماد خضوع-بندگی و پرستش شیطان و ظهور اوست.این نماد نسل به نسل منتقل گشت تا اینکه در سال 1600میلادی توسط یک کابالیست بنام ژاکوب بومه دوباره باب شد.

اسلاید 10 :

پس از مرگ وی فردی بنام مایکل ایزنر ریاست شرکت دیزنی را بر عهده گرفت و هم کیشان یهودی خود را نیز بر سر کار اورد .دیزنر که عضو ماسونری می باشد با استفاده از پیامهای زیر استانه در تبلیغات و کارتونهای خود سعی در به ثمر رساندن اهداف شیطان پرستی خود را دارد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید