بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

سرویس رایگان گوگل درایو از سال 2011 و با توسعه سرویس گوگل داکز بوجود آمد. با عضویت در سرویس پست الکترونیک گوگل شما می توانید به تمام امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید.

اسلاید 2 :

با استفاده از گوگل درایو شما می توانید معادل 10 گیگابایت فضای ابری رایگان دریافت کنید؛ اما خدمات گوگل درایو محدود به فضای رایگان نیست، بلکه مهمترین خصوصیت این سرویس امکان اجرای انواع فایل ها در مرورگر می باشد.
مثلا اگر در کامپیوتری مشغول به فعالیت هستید که مجموعه آفیس روی آن نصب نباشد میتوانید فایل های ورد، پاورپوینت و اکسل خود را در محیط گوگل درایو تحت مرورگر باز کنید و به ویرایش آنها بپردازید.

اسلاید 3 :

با نصب اپلیکیشن این سرویس بر روی رایانه خود، می توانید فولدر و یا درایو دلخواه خود را با این سرویس همگام سازی کنید.
از این قابلیت می توان برای پشتیبان گیری از فایل های مهم، و همچنین دسترسی به فایل های مورد نیاز در هر زمان و مکان استفاده کرد.

اسلاید 4 :

همانگونه که در تصویر صفحه پیش مشاهده شد، این سرویس به صورت پیشفرض قادر به ایجاد و ویرایش فایل های ورد، پاورپوینت، اکسل، فرم الکترونیک، نقاشی و کد نویسی را می باشد.
اما خدمات به اینجا محدود نمی شود، شما می توانید با نصب افزونه درمرورگر کروم، انواع بیشتری از فایل ها را در مرورگر باز کنید و به ویرایش آنها بپردازید.
برای این کار از طریق گزینه Create گزینه Get More App را انتخاب کنید

اسلاید 5 :

همانگونه که در صفحه دریافت افزونه های گوگل درایو برای مرورگر کروم مشاهده کردید، تعداد بسیار زیادی افزونه برای گسترش گوگل درایو وجود دارد. به عنوان مثال با نصب افزونه می توانید فایل های اتوکد را بر روی مرورگر خود باز کنید و یا از مرورگر خود به عنوان فکس استفاده کنید.

اسلاید 6 :

بصورت پیشفرض و بدون نصب هیچ افزونه ای شما قادر هستید تا از طریق Create گزینه Document را انتخاب کنید تا بتوانید به ایجاد یک فایل متنی بپردازید.
محیط این ویرایشگر تقریبا مشابه ویرایشگر ورد 2003 می باشد و قابلیت های زیادی را برای ایجاد و ویرایش فایل های متنی در اختیار شما قرار می دهد.

اسلاید 7 :

بصورت پیشفرض و بدون نصب هیچ افزونه ای شما قادر هستید تا از طریق Create گزینه Presentation را انتخاب کنید تا بتوانید به ایجاد یک فایل ارائه مطلب (پاورپوینت) بپردازید.
محیط این برنامه تقریبا مشابه نرم افزار پاورپوینت 2003 می باشد و قابلیت های زیادی را برای ایجاد و طراحی پاورپوینت مانند انتخاب پوسته، انمیشن گذاری و ... در اختیار شما قرار می دهد.

اسلاید 8 :

بصورت پیشفرض و بدون نصب هیچ افزونه ای شما قادر هستید تا از طریق Create گزینه Speared Sheets را انتخاب کنید تا بتوانید به ایجاد یک صفحات گسترده (اکسل) بپردازید.
محیط این برنامه تقریبا مشابه نرم افزار اکسل2003 می باشد و قابلیت های زیادی را برای ایجاد و ویرایش فایل های صفحات گسترده مانند ایجاد انواع نمودار و ... در اختیار شما قرار می دهد.

اسلاید 9 :

نرم افزار فرم ساز گوگل درایو با قابلیت ایجاد پرسشنامه الکترونیک یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد مجموعه گوگل درایو می باشد. در این فرم ساز شما می توانید به سادگی انواع سوالات (سوالات متنی، چند گزینه ای و ...) ایجاد کنید و لینک آن را با دوستانتان به اشتراک گذارید.
نتایج این فرم در یک فایل اکسل در سرویس گوگل درایو شما ذخیره می شود.

اسلاید 10 :

علاوه بر قابلیت های ذکر شده، شما از طریق این سامانه می توانید به ایجاد و ویرایش فایل های تصویری و همچنین ایجاد و ویرایش اسکریپت های برنامه نویسی بپردازید.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید