بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----


اسلاید 1 :


پيامبر اكرم(ص):

«سَتَكوُنُ فتن يصبح الرَّجُل فيها مُؤمِناً و يمسي كافراً، الّا مَن احياهُ الله بِالعِلم:

به زودي فتنه هايي خواهد آمد كه بر اثر آنها انسان شب را باايمان به صبح
مي رساند و روزش را با كفر به شب مي رساند، مگر كسي كه خداوند او را به علم(بصيرت) زنده كرده باشد.»

  (ميزان الحكمه،ج9،ص4526)

امام علي(ع):

«قد لعمري يهلك في لهب الفتنه المؤمن، و يسلم فيها غيرالمسلم:

به جان خودم سوگند كه در شعله آزمايش(فتنه)، مؤمن نابود مي شودو غيرمسلمان سالم مي ماند.»

  (غررالحكم،ج4،ص479)

پيامبر اكرم(ص):

«لاتَكرَهوُا الفِتنَةَ في آخِرِ الزَّمانِ، فَانِّها تُبيرُالمُنافِقين:

در آخرالزمان فتنه ها را ناخوش نداشته باشيد، زيرا آن فتنه ها منافقين را نابود
مي سازد.»

  (كنزالعمّال،ص3117)

اسلاید 2 :

 


اِنَّ الفِتَن اِذا اَقبَلَت شبَّهَت وَ اذا اَدبَرَت نَبَّهَت ....

  خطبه 93 نهج البلاغه

فتنه ها آنگاه كه روي آورند با حق شباهت دارند و چون پشت كنند، حقيقت چنانكه هست نشان داده مي شود. ... فتنه ها چون مي آيند شناخته نمي شوند و چون مي گذرند شناخته مي شوند.

مقام معظم رهبري

فتنه حادثه غبار آلودي است كه انسان نتواند بفهمد چه كسي دوست و چه كسي دشمن است و چه كسي با غرض وارد ميدان شده و ازكجا تحريك مي شود.

  8/5/88

اسلاید 3 :


بسمه تعالي


نمايي اجمالي از يك توطئه نا فرجام

فتنه يعني حادثه ايي غبار آلود كه انسان نتواند دوست را از دشمن تشخيص دهد ودريابد كه اين فتنه از كجا تحريك مي شود ، فتنه هارا بايد با روشنگري خاموش كرد زيرا هر جا روشن گري باشد دست فتنه انگيز كوتاه مي شود .

( مقام معظم رهبري)

اسلاید 4 :


جلسات دوشنبه

اعترافات تاج زاده: با دوستان قديم كه اكثرا سابقه فعاليت در ارشاد داشتيم و از نزديكان آقاي خاتمي بوديم چند سال است كه پنجشنبه ها ماهي يك بار صبحانه دور هم جمع مي شويم . بيشتر بحث هايي صورت مي گرفت كه منجر به پذيرش كانديداتوري آقاي خاتمي باشد مثل فعال شدن مجمع روحانيون،مشاركت وسازمان .

بجز رضا خاتمي ومحمد صدر همه موافق بودند كه آقاي خاتمي تنها كسي است كه مي تواند احمدي نژاد را شكست دهد بعد از انصراف آقاي خاتمي مباحث بيشتر در مورد نحوه تعامل با ستاد موسوي بود.

اعترافات ابطحی :جلسات ثابت دیگری بود که هر دو هفته یکبار صبح پنج شنبه در منزل اعضاء تشکیل می شد. این جلسه هم در دو سال گذشته تقریباً همه بحث های آن در مورد انتخابات بوده و پیش از این جلسه مواد بحث در جلسه دوشنبه در حضور آقای خاتمی را بررسی می کردیم و مسیر بحث های آن مثل مسیر بحث های جلسه دوشنبه بود.

اسلاید 5 :


بنیاد باران

اعترافات تاج زاده آقاي خاتمي حدود يك صد نفر از وزرا و معاونان دوره خودش و نمايندگان احزاب و جمعيت هاي مختلف را براي بحث روي اعلام كانديداتوري خود در دفتر خودش جمع كرد.(ب)

اعترافات تاج زاده روزهاي دوشنبه يك هفته در ميان در مورد مسائل داخلي وخارجي با آقاي خاتمي جلسه داريم جلسات سياست داخلي با مسئوليت اقاي امين زاده تشكيل مي شود. جلسات سياست خارجي با مسئوليت دكتر محمد صدر برگزار مي شود در جلسه سياست داخلي در يك سال گذشته مسأله انتخابات مطرح بود كه تبديل به جزوه اي شد آقاي خاتمي دو سوال مطرح كرد يكي اينكه آيا انجام اصلاحات در ايران منوط به حضور در حكومت است يا مي توان بيرون از حكومت اصلاحات را انجام داد دوم اينكه چطور مي توان در حكومت وارد شد اما آلوده حكومت نشد.

اعترافات ابطحی :[سیدمحمد] خاتمی در ایام کاندیداتوری موسوی چند نوع جلسه ثابت داشت 1- ترکیب حسن آقا [خمینی ] و هاشمی (علی اکبر رفسنجانی ] تصمیمات اصلی را در اینجا می گرفتند . آنجا تصمیم می گرفتند که حتی به موسوی پیشنهاد محور سخنرانی بدهند امکانات مالی را سامان بدهند حرفهاشان را مشترک می کردند .

اعترافات ابطحی :جلسات ثابتی که با مرعشی (حسین) ، جهانگیری (اسحاقی) ، شریعتمداری ، یونسی ، شریف زادگان ، صفدرحسینی داشت که در این جلسات مسئله پشتیبانی های تدارکاتی و سیاست های کلان بحث می شد . مثلاً در این جلسات راههای جذب سرمایه از داخل و خارج برای ستادها و نوع هماهنگی با ستاد اصلی موسوی بحث می شد .

اعترافات ابطحی :یک جلسه ثابتی از بیش از 2 سال پیش روزهای دوشنبه از ساعت 5/10 تا ظهر وجود دارد که در این 2 ساله تقریباً همه بحث های آن به انتخابات مربوط بود .

اسلاید 6 :


اعترافات تاج زاده روزهاي دوشنبه يك هفته در ميان در مورد مسائل داخلي وخارجي با آقاي خاتمي جلسه داريم جلسات سياست داخلي با مسئوليت اقاي امين زاده تشكيل مي شود. جلسات سياست خارجي با مسئوليت دكتر محمد صدر برگزار مي شود در جلسه سياست داخلي در يك سال گذشته مسأله انتخابات مطرح بود كه تبديل به جزوه اي شد آقاي خاتمي دو سوال مطرح كرد يكي اينكه آيا انجام اصلاحات در ايران منوط به حضور در حكومت است يا مي توان بيرون از حكومت اصلاحات را انجام داد دوم اينكه چطور مي توان در حكومت وارد شد اما آلوده حكومت نشد.

اعترافات امین زاده: آقای خاتمی یک سری گروههای برنامه ریزی داشت که مستقیما با آقای خاتمی کار می کردند. گروه سیاست خارجی با مسئولیت دکتر صدر و عضویت آقایان صادق خرازی، خوشرو، ظریف و ... تشکیل می شد. گروه فرهنگی با محوریت آقای مسجد جامعی، دکتر توفیقی و حاجی مسئولیت جمع آوری نظرات و تدوین برنامه ها در حوزه های فرهنگ، آموزش عا لی و آموزش و پرورش را بر عهده داشتند. آقایان ستاری فر، شرکا و صفدر حسینی نیز گروه اقتصادی بودند که مسئولیت جمع آوری نظرات و تدوین برنامه های اقتصادی آقای خاتمی را بر عهده داشتند.

اسلاید 7 :


جلسات دفتر مهدی هاشمی

اعترافات ابطحی : مهدی هاشمی توی این جلسات که روز پنج شنبه در دفترش تشکیل می داد یک روز که ما را دعوت کرده بود و ما رفتیم آنجا گفت که حدود دو ماه نیم بعد از آمدن اوباما بود حدود پنج شش ماه پیش ما به آمریکایی ها پیغام دادیم که البته من نمی دانم چاخان بود یا واقعیت که احتمال واقعی بودنش خیلی زیاد است که تا وقتی رئیس جمهور بعدی نیامده گفتگو با ایران را شروع نکنند .

اعترافات عطريانفر: حد فاصل نيمه دوم سال 1387اقاي مهدي هاشمي با من مطرح كرد كه اقاي خاتمي معلوم نيست چه زماني اعلام حضور كند و يا اساسا بيايد بهتر است قبل از دقيقه 90 مقدمات اوليه ستاد فرضي آقاي خاتمي را دوستان فراهم كنند. اين نظر منجر شد به برگزاري 5 يا 6 جلسه با تعدادي از علاقه مندان نزديك به خاتمي به دعوت مهدي هاشمي . وي طرح موضوع كرد كه از حالا مقدماتي را صحبت كنيد كه اگر اقاي خاتمي آمدبه ستاد ايشان منتقل كنيد.

اعترافات تاج زاده: آقاي امين زاده از تعدادي از دوستان دعوت كرد تا در دفتر مهدي هاشمي در نياوران جلسه اي تشكيل شود مهمترين دليل انتخاب دفتر مهدي هاشمي اين بود كه بتوانند كارگزاران را قانع كنند تا از آقاي خاتمي حمايت كند.اين جلسات با اعلام رسمي نامزدي آقاي خاتمي تعطيل شد.

اسلاید 8 :


راهبردهاي آينده جريان فتنه

.1تشكيل جبهه سياسي

.2فعال و زنده نگه داشتن جريان اعتراض

.3ارتباط و بهره گيري از ظرفيتهاي بيگانگان نظير رسانه ها،سفارتخانه ها، NGOهاي اسلامي

.4هدف قراردادن رهبري

.5ترويج و تشديد نافرماني مدني

.6برنامه ريزي براي انتخابات آتي(شوراها، مجلس، رياست جمهوري)

.7ترويج غيرمشروع بودن دولت و نامشروع خواندن دولت و پيگيري عدم كفايت سياسي

.8تلاش جهت ايجاد انشقاق و انفعال در جبهه اصولگرايان

اسلاید 9 :


فرضيه اقتباس شده ازحوادث اخير

جريان ازقبل طراحي شده سياسي براي تغيير در سياست ها و جهت گيري ها وتغيير در برخي اصول و مباني نظام

 با

خروج از قانون وعبور از حكم رهبري و بكارگيري  ظرفيت هاي داخلي وخارجي از جمله ايجاد اغتشاش

اسلاید 10 :


مؤلّفه هاي چهارگانه

برنامه ريزي از قبل

عبور از قانون و ايجاد اغتشاش و آشوب

عبور از حكم رهبري

ارتباط با خارج

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید