بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

وقتي تصميم به انجام كاري مي گيري، از خود نپرس : من چه مي خواهم ؟ بلكه بپرس : چه كاري به نفع همه است ؟ اگر به فكر منافع ديگران باشي ،ديگران در كنارت كار خواهند كرد . و كمكت خواهند كرد تا موفق شوي .

اسلاید 2 :

اگر طرحي در عمل مشكل تر از آن شد كه فكر مي كردي ، دلسرد نشو . همه چيز اين دنيا همين طور است ، خصوصاً اگر ارزشمند باشد .

اسلاید 3 :

مشكلات ما را قوي و به سمت پيروزي هاي بزرگ تر هدايت مي كنند . كوهنوردي آسان نيست ، اما منظرهاي هم كه از قله كوه ديده مي شود ، بسيار زيباست .

اسلاید 4 :

امروز را آغازي تازه بدان .چرا به چيزي كه ديروز اتفاق افتاده ، يا انجام شده فكر مي كني ؟ زندگي رود خانه اي است كه مدام به سمت آينده در جريان است . هيچ قطره اي از آن دو بار از زير يك پل رد نمي شود . كار را با روشي تازه انجام بده ، بهتر از هميشه .

اسلاید 5 :

عقايد را با حقايق اشتباه نكن . حقيقت مانند دانه بادام است ،وعقايد پوسته آن دانه بادام هستند . اگر به دنبال حقيقت هر چيزي هستي ، بايد پوسته را بكني ، تا خود دانه را ببيني

اسلاید 6 :

هنگام مواجه با مشكل ، يادت باشد كه حتماً راه حلي وجود دارد ، زيرا هر چيزي با جفتش به وجود مي آيد . بعد از هر سقوطي، صعودي و بعد از هر شبي ، روزي وجود دارد . ذهنت را روي راه حل ها متمركز كن . براي بيرون آمدن از يك اتاق بايد در را پيدا كني ، نه اينكه به ديوارها فكر كني .

اسلاید 7 :

همواره از نعمتهايي كه زندگي به تو بخشيده است ، شاد باش و به خاطر آنچه نداري ،گله مند نباش . ساختمان با سنگ هايي ساخته مي شود كه در دسترس اند نه با سنگهاي حياط خانه ديگران

اسلاید 8 :

سعي كن مثل ماشين خرابي كه روشن نمي شود ، دائماً در حال عذر خواهي نباشي . با اين كار توجه ديگران را به اشتباهت جلب خواهي كرد . تلاش كن كه بهترين را انجام دهي .آنگاه حركت كن و لبخند بزن . تنها خداوند كامل است .

اسلاید 9 :

خداوند بهتر از هر كس مي داند كه چه چيزي به تو شادي واقعي مي بخشد . هر چيزي كه راست و درست باشد ، به نفع تو وديگران خواهد بود . آيا يك گياه مي فهمد كه باد،گياه را تقويت مي كند ، يا بارانهاي ملال آور باعث رشد گل هاي زيبا مي شود.

اسلاید 10 :

هرگز مغرور نشو ، زيرا غرور، ميكروبي كشنده است . غرورو به تدريج عقل را زايل مي كند و باعث مي شود هيچ كاري را به درستي انجام ندهي .

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید