بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

كليه مثالهائي كه در اين راهنما زده شده است مربوط به شركت هاي برق و گاز استان يزد مي باشد كه بالطبع هر دانشگاه مي بايست آدرس شركتهاي برق و گاز استان خود را وارد نمايد.

اسلاید 2 :

در ابتدا وارد سايت شركت توزيع برق استان به نشاني www.yedc.ir شده و در قسمت خدمات الكترونيكي ، مشاهده سوابق مشتركين را انتخاب نموده، روي آن كليك مي نماييم

شماره پرونده( درج شده در قبض برق ، بصورت شماره پرونده / رمز رايانه ) را وارد نموده ، سپس متن تصوير را وارد نموده  و كليد ورود را مي زنيم

اسلاید 3 :

در اين قسمت اطلاعات مربوط به مشترك و نوع تعرفه و ... را مشاهده مي نماييم. گزينه سوابق فروش انتخاب كرده و كليك مي نماييم

اسلاید 4 :

نمايش از تاريخ 1 فروردين 1389 را انتخاب نموده و روي گزينه نمايش كليك مي نماييم.در اين قسمت قبض 10 دوره ( ماه) سال 1389 رامي توانيم ببينيم كه با كليك روي هر دوره قبض آن دوره را مي توان مشاهده نمود و حتي با دو فرمت ( بصورت خام و يا با زمينه) پرينت نمود.

اسلاید 5 :

ابتدا وارد سايت شركت گاز به نشاني http://www.nigc-yazd.ir/Site.aspx شده و در قسمت مشاهده صورتحساب شماره اشتراك را وارد نموده و گزينه قبول را مي زنيم.

اسلاید 6 :

در اين قسمت  مشخصات مشترك ، آخرين صورتحساب و حدود 25 صورتحساب اخير را مي توان مشاهده نمود كه بر حسب نياز مي توان اطلاعات درخواستي را از آنها استخراج نمود.

 

 

 

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید