بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

تفریح، سرگرمی و وقت‌گذرانی
آموزش و کسب مهارت
برقراری و توسعه ارتباطات
انتقال مفاهیم فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی
شبیه‌سازی واقعیت و تحلیل رفتاری کاربران بازیها
توسعه خلاقیت و تست سناریوهای امکان‌پذیر

اسلاید 2 :

در حال حاضر سعی در استفاده از بازیها برای انجام کارهای جدی مثل آموزش، خدمت‌رسانی، انجام فرایندهای سازمانی و ارزیابی‌هاست.
گفته می‌شود در ده سال آینده اغلب سیستمهای موجود در فضای مجازی پوسته‌ای بازی‌گونه خواهند داشت حتی مراحل ثبت نام در سایتها، پاسخ‌گویی به ایمیلها و نظایر آن.
برای طراحی بازیها بر محرکهای افراد و جوامع تکیه می‌شود. این محرکها را تا 47 عدد نیز شمرده‌اند.

اسلاید 3 :

شناختی بهبود فرآیند دیدن، شناسایی و تشخیص اندازه، شکل، روابط فضایی بهبود فرآیند شنیدن، سخن گفتن و فراگیری مطالب
خلاقیت و قدرت ذهنی
تمرکز ذهن، خیال پردازی، خلاقیت و در نهایت دستیابی به روش صحیح حل مسئله را افزایش میدهد 
حرکتی و کنترلی
دربردارنده حرکات عضلات و ماهیچه های بدن، هماهنگی حرکات دست و پا با چشم

اسلاید 4 :

حافظه و قدرت یادآوری
يادآوري اشكال، جزئيات، و ترتيب آنها، پرورش حافظه‌ي تصويري در كودكان، افزايش دقت آنها به جزئيات محيط، افزايش ظرفيت ذهني كودك در يادآوري مطالب
محاسباتی و منطقی  توانایی ذهنی کودک برای فهم محاسبات ریاضیاتی نظیراندازه، رنگ، شکل، توازن، تعداد، دسته بندی، تقارن، شمارش و غیره، فرآیند استدلال ذهنی برای رسیدن به نتیجه، پیدا کردن ساختار و روابط میان اشیاء و پی بردن به قوانین علّی-معلولی

اسلاید 5 :

بازی های تمرینی (بدو تولد تا 2 سالگی) در بیان چگونگی بازی های تمرینی، بازی را وسیله ای برای لذت بردن از حواس می‌دانند؛ کودک، با استفاده از حواس، از تقلید پا فراتر می گذارد، به تکرار می پردازد و حرکاتش، از شکل ابتدایی آزمایش و خطا، به مهارت می رسد.
بازی های نمادی (2تا 5 سالگی)
اشیایی که وجود ندارند به وسیله اشیای دیگر نمایش داده می شوند. از تکه چوبی اسب و با قرار دادن چند بالش در کنار هم خانه یا باغچه ای می‌سازند. کودک در این مرحله به تمرین تجربیات زندگی می پردازد.
بازی های با قاعده (7تا 11 سالگی)
آثار بازی برای همه عمر باقی می ماند و همزمان با رشد کودک و گذشت زمان، به صورتی کامل تر انجام می شود. در بازی های با قاعده، رقابت وجود دارد و افزون بر آن، در هر بازی قراردادهایی نمادی وجود دارد. قراردادها همیشگی و یا موقت و براساس توافق طرفین تعریف می‌شوند.

اسلاید 6 :

تاسیس:
سال 1389
ماموریت:
طراحی و تولید اسباب‌بازیهای چوبی متناسب با ارزشهای ایران اسلامی
به منظور تغییر الگوی زندگی کودکان به سبک اسلامی
راهبردها:
استفاده حداکثری از مواد طبیعی مانند چوب، رنگ غیر رسمی
ارائه محصولات قابل رقابت با محصولات خارجی
کاهش قیمت محصولات به منظور ایجاد قابلیت خرید برای تمامی
اقشار
حفظ کیفیت در بالاترین سطح استانداردهای جهانی

اسلاید 7 :

تاتی‌رو
انتفاضه
آجرک
هگزاگن
منجنیق
صفحه تعادل
تیک‌تاک‌تو
تنگرام

اسلاید 8 :

سن 9 ماهگی تا 3 سالگی
معضلات:
استفاده از وسائلی مانند روروئک برای کمک به راه رفتن کودک بدون توجه به تاثیر وسائل مورد استفاده بر مهارتهای حرکتی و رشد ذهنی کودک
باعث محدود شدن دید کودک نسبت به زمین و پای خود و در نتیجه کاهش تصور سه بعدی خواهد شد.
ایجاد مشکلاتی در ساختار پاها، ماهیچه‌ها و سایر موارد فیزیولوژیک کودک
تاخیر در به راه افتادن کودک و نداشتن تعادل کافی در زمان راه رفتن
استفاده از مواد مصنوعی و پلیمری در ساخت آن

اسلاید 9 :

شركت سرگرمي‌هاي رشد‌آفرين چوبين با استفاده از كارشناسان و برنامه‌ريزان اين حوزه اقدام به طراحي و توليد واكر كودك نموده است.
اين محصول با نام تجاري تاتي‌رو به بازار عرضه مي‌شود.
مزایای محصول :
ديد كامل كودك نسبت به پاي خود و درك فاصله تا زمين
تكيه اصلي كودك بر پاهاي خود و يادگيري مهارت صحيح راه رفتن
تقويت تمام ماهيچه‌هاي مورد نياز براي راه رفتن
يادگيري حفظ تعادل
استفاده از مواد طبيعي در ساخت اين محصول

اسلاید 10 :

نكات ايمني رعايت شده در طراحي تاتي‌رو
حفظ تعادل تحت تاثیر نیرویی تا چند برابر وزن کودک
قابلیت تنظیم سرعت متناسب با توانایی کودک
عدم استفاده از مواد شیمیایی در دسته و بخش هایی که با دهان کودک در تماس است.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید