بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

امکانات تامین مواد ولوازم در محل:
سیستم
PC – میز کامپیوتر - صندلی– پرینتر رنگی و سیاه سفید - تلفن – فکس – اسکنر – تجهزات شبکه سازی
ترسیم کروکی زمین محل استقرار کسب وکار

اسلاید 2 :

3-تجزیه وتحلیل صنعت
الف-تجزیه و تحلیل محیطی

محیط کسب وکار
ایا خدمات لازم به منظور پشتیبانی عملیات تولید در منطقه وجود دادرد؟(دفاتر حقوقی،عرضه کنندگان مواد مصرفی و...)آیا خدمات وزیر بنای مناسب برای کارکنان وخانواده های آنها وجود دارد؟چه روش های حمل ونقلی در دسترس است؟آیا محل استقرار کسب وکار شما از نظر ضوابط زیست محیطی مناسب است؟

اسلاید 3 :

فرهنگ(اعتقادات مذهبی فرهنگ مصرف آداب ورسوم)
آیا با فرهنگ منطقه ای که کسب وکار شما در آن قرار دارد آشنایی دارید؟آیا فرهنگ منطقه،کالاها تولید شده خدمات ارائه شده شما را می پذیرد؟آیا فرهنگ منطقه مانع ایجاد توسعه وترویج بخش هایی از کسب وکار شما می شود؟بررسی نمایید.آیا می توانید بدون در نظر گرفتن موانع فرهنگی موجود کسب وکار خود را راه اندازی نمایید؟

اسلاید 4 :

اقتصاد
درراه اندازی کسب وکار خود تا چه حد به عواملی از قبیل علاقمندی مشتریان،سطح در آمد آنها ونحوه دسترسی شان به محصول خود توجه کرده اید؟ایا توان خرید مشتریان خود را در نظر گرفته اید؟آیا محصولات شما با توان خرید مشتریان متناسب می باشد؟تاثیر تغییرات اقتصادی مانند توان خرید،مالیات،نرخ ارزو...رادر کسب وکار خود مشخص نمایید.

اسلاید 5 :

تغییرات جمعیتی
تغییرات جمعیتی مانند اندازه جمعیت،توزیع،ترکیب،اشتغال،سطح تحصیلات درآمد آحاد جمعیتی چه تاثیری بر کسب وکار شما دارد؟آیا تاثیر چالش های جمعیتی ایران مانند تراکم زیاد جمعیت در سنین جوانی،مهاجرت واشتغال را بررسی نموده اید؟تغییرات جمعیتی چه فرصت ها ومخاطراتی را برای کسب  وکار شما به همراه خواهد داشت؟

بالا رفتن جمعیت از 1 لحاظ سود دارد: بالا رفتن آن موجب افزایش جامعه دانشجو و دانش آموز میشود که در آینده باعث درخواست زیاد برای انجام کارهایی از قبیل تایپ و تحقیق و . . . می شود. اماافزایش جمیت میتواند موجب بهران در اقتصاد شده یک اینکه تقریبا در هر خانه ای یک سیستم PC وجود دارد و در نتیجه کمتر کسی به کافی نت مراجعه کرده و این دسته از افراد برای گرفتن پرینت و فکس و ... .

اسلاید 6 :

ب-تجزیه وتحلیل بازار
اندازه بازار ونرخ رشد
اندازه بازار ونرخ رشد بازار را مشخص نمایید.تخمین ها و برآوردهای رشد رابا استفاده از عواملی همچون  روند صنعت تاثیر فناوری های جدید روند های اقتصادی،اجتماعی،سیاست های دولت ونیازهای مشتریان انجام دهید.

اسلاید 7 :

بررسی روند های بازار
بازار محصولات خود را بررسی نمایید.آیا این بازار در حال رشد است یا رو به تغییرات می رود؟ آیا بازار شما پتانسیل رشد وتوسعه را دارد؟شاخص های فناوری موثر بربازارکدامند ؟قوانین ومقررات موثر بر بازار کدامند؟

امکان کم شدن مراجعه کننده

در صورت اضافه کردن امکانات بله

امکاناتی مثل تایپ و ترجمه متون به زبان های مختلف و تعمیر سیستم های خراب مشتریان و ...

افزایش سرعت اینترنت

اسلاید 8 :

ساختار بازار
نوع بازار محصولات خود را (انحصاری رقابتی بین المللی و...)مشخص نمایید.
فعالان موجود در بازار را شناسایی نمایید. عوامل کلیدی موفقیت بازار کدامند؟ آیا تجزیه وتحلیل را برای ورود به بازار انجام داده اید؟

رفتار مناسب با مراجعه کنندگان و قیمت مناسب

خیر

اسلاید 9 :

بررسی رقبا
رقبای مستقیم وغیر مستقیم شما چه کسانی هستند؟تهدیدات احتمالی را که ممکن است از جانب آنها به شما برسد کدامند؟برتری ها وکاستی ها رقبای شما در زمینه هایی مانند مدیریت شبکه توزیع،منابع مالی،مزایای قیمت ومواردی از این قبیل چیست؟وضعیت رقبای خود رادر آینده مشخص نمایید.آیا می توانید بازار رقبای خود را تصاحب کنید؟در مورد نحوه انجام این کار توضیح دهید.

رقیب خاصی در آن محدوده وجود ندارد زیرا از محل کافی نت تا شعاع یک کیلومتر کافی نتی وجود ندارد.

ایجاد یک کافی نت در آن محدوده

بله – با قیمت مناسب

اسلاید 10 :

4-دور نمای شرکت-شرح کسب وکار
معرفی شرکت
مالکیت کسب وکار شما به چه صورت است؟(شخصی،مشارکتی،و...)نوع کسب وکار شما(تولیدی خدماتی،و...)چیست؟تولیدات یا خدمات شما چیست؟

مشارکتی

خدماتی

تایپ، پرینت، فکس، اینترنت

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید