بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

پس از گذشت حدود 4 سال از فتنه‌ی 88، انتخابات ریاست جمهوری آینده این فرصت را به دشمنان انقلاب می‌دهد که بار دیگر پنجه در پنجه‌ی جمهوری اسلامی ایران بیافکنند. با توجه به تجربه‌ی بدست آمده از فتنه‌ی ‌پیشین، برنامه‌ی دشمن و بازوهای داخلی آن برای انتخابات آتی چه خواهد بود؟

اسلاید 2 :

همه‌ی اسناد موجود نشان از آن دارد که غربی‌ها نوعی «مدیریت هوشمند» را برای این دور از انتخابات در ایران به کار بسته‌اند و مترصد تعیین شرایط لازم برای رسیدن به جمع‌بندی آخر خود در این باره‌اند.
هدف کلان غرب سوق ‏دادن کشور به سمت فضایی است که هر چه بیشتر به فضای سال 88 شبیه باشد. با این تفاوت که آسیب‌های فتنه‌ی 88 در راهبرد اخیر غرب ترمیم شده است؛ به شکلی که حاصل همه‌ی پروژه‌های علیه ایران در نقطه‌ی انتخابات به پیروزی سناریوی غرب منتهی شود.

اسلاید 3 :

مصاحبه‌ی «نوام چامسکی»1 با شبکه‌ی سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی
«درباره‌ی ایران من از جزئیات اطلاع ندارم، اما شک دارم که جنبش سبز کاملاً خاموش شده باشد. فکر می‌کنم اگر عمیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که مردم هنوز دارند تلاش می‌کنند. فکر می‌کنم که بتوانند راه‌های جدیدی برای ادامه‌ی این جنبش پیدا کنند.»
1.فیلسوف آنارشیست( هرج ومرج طلب)

اسلاید 4 :

گفت‌وگوی تخصصی «مارک کاتز»، استاد علوم سیاسی و نظامی دانشگاه «جورج ماسان» آمریکا، با شبکه‌ی CNN
 وی در این گفت‌وگو به تحلیل «سه بحران» در سال 2013 می‌پردازد که به زعم وی، جمهوری اسلامی درگیر آن‌ها خواهد شد. وی مدعی است این بحران‌‌ها به حدی جدی هستند که ایران را تحت تأثیر قرار خواهند داد. او سپس بحران‌ها را این گونه بیان می‌دارد:
1. اغتشاش عمومی بعد از انتخابات.
2. مسائلی که در خصوص جایگاه رهبری رخ می‌دهد.
3. مسائل هسته‌ای ایران و احتمال حمله‌ی نظامی آمریکا و اسرائیل.
 

اسلاید 5 :

گفت‌وگوی تخصصی «مارک کاتز»، استاد علوم سیاسی و نظامی دانشگاه «جورج ماسان» آمریکا، با شبکه‌ی CNN
او درادامه می گوید:«سقوط رهبران طولانی‌مدت در مصر، تونس، لیبی، یمن و احتمالاً سوریه در اواسط سال 2013 الگوهایی جهت دستیابی به آنچه آشوب‌های عمومی می‌خواستند فراهم کرد.
مردم ایران تلاش‌های محسوس‌تری را در واکنش بر نتیجه‌ی غیرقانونی بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال 2013 شروع خواهند کرد، درست مانند اتفاقی که در سال 2009 رخ داد.»

اسلاید 6 :

گفت‌وگوی تخصصی «مارک کاتز»، استاد علوم سیاسی و نظامی دانشگاه «جورج ماسان» آمریکا، با شبکه‌ی CNN
آشوب‌های سیاسی داخلی، که در نتیجه‌ی واکنش منفی مردم به نتیجه‌ی انتخابات قریب‌الوقوع ریاست جمهوری ایجاد می‌شود، می‌تواند به طور جدی مشروعیت رژیم انقلاب اسلامی را مشخص کند و حتی منجر به سقوط این رژیم شود؛ البته اگر روندی شبیه به آشوب‌های موفق بهار عربی پدیدار شود. همچنین واکنش منفی مردم به رهبری می‌تواند مشروعیت این رژیم را مشخص کند.

}راهبرد دشمنان در این سناریو بازی دادن ترکیبی جریان انحرافی، فتنه سبز و اصلاح‌طلبان برای تغییر ساختار ولایت فقیه است.

}

اسلاید 7 :

راهبرد دشمنان در این سناریو بازی دادن ترکیبی جریان انحرافی، فتنه سبز و اصلاح‌طلبان برای تغییر ساختار ولایت فقیه است.
 

اسلاید 8 :

راهکار دشمنان بر اساس مهندسی معکوس شورش(تئوری جدید براندازی از درون) می باشد که نقشه‌ی راه آن اتصال شبه‌شورش‌های خیابانی متاثر از جریان انتخابات و فشارهای اقتصادی در تهران به شورش‌های حاشیه کشور که علت اصلی نارضایتی این قشر فشارهای اقتصادی است، می باشد.
جریان فتنه و حلقه‌ی انحرافی دو نیروی مکمل این پازل ضدامنیتی هستند.

اسلاید 9 :

چنانچه مراحل مذکور با موفقیت به انجام برسند، سطحی از «بحران ناکارآمدی» در نظام پدید می‌آید که مرحله‌ی تکمیلی آن ایجاد «بحران مشروعیت» خواهد بود. بدین منظور دشمن با وارد کردن سیل شبهات در مورد ولایت فقیه، اصل مشروعیت نظام و ولایت فقیه را مخدوش خواهد نمود تا زمینه را برای مرحله نهایی این سناریو یعنی براندازی نظام آماده نماید.

اسلاید 10 :

انتخابات فرصت بی بدیلی برای دشمنان انقلاب اسلامی است تا از نفوذ ایران به عنوان یک قدرت جهانی جلوگیری کنند.
لذا بر همه سربازان نظام لازم است برای دفاع از اصل نظام در جبهه واحد متحد شوند و خود را برای مقابله با سیل شبهات در مورد ولایت فقیه مجهز نمایند و عموم مردم مخصوصا قشر دانشگاهی و حوزوی را نسبت به این شبهات مقاوم نمایند.
والسلام علی عباد الله الصالحین

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید