بخشی از پاورپوینت

 

اسلاید 1 :

تاریخچه شرکت

شرکت تولیدی و شیمیایی پاکشو (سهامی خاص) در سال 1351 با سرمایه فکری ، مادی و معنوی آقای حاج محمد کریم فضلی و به مدد تلاش و کوشش های شبانه روزی وی و جمعی از مهندسین و متخصصین ایرانی و عده ای از همراهانش بنیان گذاشته شد. شرکت پاکشو با به کار گیری دانش فنی روز و همکاران متخصص و دلسوز خود در حال حاضر به عنوان یک شرکت پیشتاز و نوآور در صنعت شوینده ایران مطرح است و از آن می توان به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بخش خصوصی ایران در زمینه موارد شوینده ، بهداشتی و آرایشی نام برد.

اسلاید 2 :

تولیدات این شرکت با نام های گلرنگmerit,cloritex,homplus,saftlan,ave در بازار ایران و نزد مصرف کنندگان ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در عین حال به بازار سایر کشورهای جهان نیز راه یافته است.

از تولیدات سال های اولیه تاسیس می توان از مایع ظرفشویی ، مایع سفید کننده ، نرم کننده حوله و لباس ، شیشه شوی ، جرم گیر ، شامپو فرش و موکت نام برد که در سال های بعد با تلاش و کوشش مضاعف انواع شامپو ، مایع دستشویی، خمیر دندان و نرم کننده موی سر در رنگ ها و بسته بندی های متنوع اضافه شده است.

شرکت پاکشو کیفیت را معادل رضایتمندی مصرف کننده تعریف می کند و آن را کلید موفقیت خود می داند.

اسلاید 3 :

چشم انداز شرکت پاکشو

اولین شرکت کیفی شوینده بهداشتی در ایران و مطرح در خاورمیانه و قرار گرفتن در لیست 100 شرکت برتر ایران در سال 1390.

بیانیه ماموریت

تردیدی نیست که بهداشت ، سلامت و زیبایی سه رکن اساسی زندگی است. پاکشو می کوشد با خلق یک برند قوی ، تنوع محصولات ، نوع بسته بندی و سیستم توزیع مناسب به همراه نیروی انسانی زبده خود بتواند ضمن احترام به شلیقه مشتزیان وفادار ، عموم جامعه را به سمت انتخاب محصولی با کیفیت خوب سوق دهد.

اسلاید 4 :

پاکشو با بهره گیری از رهبران کارآفرین و کارکنان متعهد و پویای خود که با تکیه بر ارش های سازمانی چون سرآمدی – یادگیری – رقابت پذیری – خلاقیت و نوآوری – مشتری مداری – تعهد و وفاداری و با تلاش مستمر در جهت تولید با بهره وری بالا ضمن ارتقاء کیفیت متناسب با اهداف شرکت برای تحقق آرمان خود ، رشد متوازن ، توسعه پایدار توجه به نیازهای مشتریان توانسته است در عرصه های مختلف اجتماعی با تکیه بر سرمایه های نامحسوس خود (ارزش برند ، نیروی انسانی متعلق) افتخارات بزرگی را تقدیم جامعه نماید.

اسلاید 5 :

خط و مشی ما

.1درک نیازهای مشتریان و تامین خواسته های ایشان با ارائه محصولات و کالاهای متنوع و جدید با هدف مشعوف نمودن مشتریان و اخذ سهم شاسیته ای از بازار.

.2ارتقای دانش ، مهارت و توانایی کارکنان به عنوان منبع تفکر و با ارزش ترین سرمایه شرکت با هدف دستیابی به اهداف کیفی در کار و زندگی ایشان.

.3بالا بردن رقابت در بازار و ارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق بهینه سازی هزینه ها و استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود در تولید محصولات با کیفیت.

.4توسعه و افزایش سهم صادرات محصولات شرکت در راستای رشد اقتصادی کشور و با هدف پیوستن به شرکت های بزرگ جهانی.

.5جلب و توسعه مشارکت کارکنان در ارائه روش های نوین کار با هدف بهبود مستمر.

.6مدیریت و کارکنان شرکت پاکشو به برآورده سازی الزامات سیستم مدیریت کیفیت با هدف رشد و تعالی سازمانی به عنوان سازمانی سرآمد معتقدند.

اسلاید 6 :

اصول ارزشی

شرکت پاکشو با تولید و عرضه کالاهای با کیفیت تلاش می کند ارزش های ذاتی محصولاتش را به مصرف کنندگان ارائه آن ها ارتقاء یابد ، این مقصود باعث شده تا مصرف کنندگان ، ما را در بازاریابی و فروش محصولات به رهبری برسانند عبارتند از :

اسلاید 7 :

.1پرورش تقاضای پنهان

با انجام تحقیقات بازار و مطالعه رفتار مصرف کنندگان توانسته ایم با شناسایی دقیق خواسته های مردم ، بازار موجود تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای عرضه بیشتر محصولات خود رشد دهیم و با خلق محصولات جدید ، بازارهای جدید ایجاد نماییم آنقدر تکرار شده که روش های شناسایی و پرورش تقاضا برای خلق محصول جدید در این مجموعه نهادینه شده است.

اسلاید 8 :

  1. خلق نام های تجاری موفق

خلق نام های تجاری و توانمند و ایجاد جایگاه مناسب و دقیق برای آن ها از دیگر توانایی ها و قابلیت های شرکت پاکشو از سال های اخیر نام های تجاری نظیر : merit,homepluse,softlan,ave را با موفقیت خلق نموده و این نام ها در حال حاضر خود را در ذهن عموم مردم یافته و سهم بازار را به مراتب بیشتر از حد انتظار نصیب خود نموده است.

اسلاید 9 :

  1. توزیع صحیح و به موقع

بخش بندی افراد جامعه از نظر مولفه های جمعیت شناسی و روانشناختی و برقرار ساختن یافته های مربوط به آن جغرافیایی شهری و وضعیت خرده فروشی از جمله دیگر ارزش های شرکت پاکشو است که با ایجاد سامانه توزیع دقیق اصلی هر یک از کالاها را به آسانی میسر می سازد.

اسلاید 10 :

  1. پیشرو بودن (رهبری) بازار

شرکت پاکشو توانسته است با توزیع صحیح و به موقع محصولات ، خلق نام های تجاری موفق و با استفاده از روش های کیفیت محصولات در مورد بسیاری از کالاها نظیر مایع دستشویی و شامپو خانواده و بچه ، مایع سفید کننده ف شیشه پاک کن ایران پیشرو باشد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید