بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

دو نسخه نرم افزار مایکروسافت پراجکت در بازار وجود دارد
Microsoft Office Project  Standard
Microsoft Office Project Professional

اسلاید 2 :

این نسخه کاربر را قادر می‌سازد موارد ذیل را انجام دهد
ایجاد ساختار شکست کار (WBS) پروژه
مدیریت منابع مورد استفاده در پروژه
تنظیم و ویرایش خط مبناهای پروژه (Baselines)
پیگیری وضعیت پروژه
گزارش‌گیری از پروژه
سفارشی‌سازی نماها ، جداول ،‌ گزارشات و ….
……..

اسلاید 3 :

این نسخه از نرم افزار علاوه بر دارابودن موارد موجود در نسخه استاندارد به کاربران اجازه می‌دهد با نرم افزار پراجکت سرور (Project Server ) و پراجکت وب اکسس (Web Access Project) که زیرساخت راهکار مدیریت پروژه ماکروسافت (EPM) را تشکیل می‌دهند کار کنند و از راهکار مدیریت پروژه ماکروسافت جهت مدیریت پروژه‌های خود استفاده کنند

اسلاید 4 :

اگر مایل هستید صرفاً عملیات کنترل پروژه را به صورت شخصی انجام دهید نسخه Standard نیاز شما را برآورده می‌کند ولی چنانچه در سازمانی مشغول به فعالیت هستید که مایل به اشتراک اطلاعات پروژه با اعضای تیم و سایر افراد هستید استفاده از نسخه Professional را به شما پیشنهاد می‌کنم.

اسلاید 5 :

با توسعه روزافزون جوامع بشری نیاز سازمان‌‌‌ها به استفاده از ابزار‌‌‌های کاربردی جهت مدیریت بهتر پروژه‌‌‌‌ها احساس می‌شود.
در گذشته پروژه‌ توسط مدیر پروژه تعریف و پس از تخصیص منابع مورد نیاز، پروژه آماده اجرا می‌شد. پس از شروع اجرای پروژه مدیر یا شخصی که به نیابت از وی کار تنظیم برنامه زمانبندی را انجام می‌داد با ورود اطلاعات واقعی (این اطلاعات توسط منابع در فرم‌‌‌های استاندارد تکمیل شده است) در گانت، کار به‌روزآوری را انجام داده و با استفاده از اطلاعات موجود، نمودار‌‌‌ها و جدول‌ها مورد نیاز جهت گزارش‌دهی از پروژه را تنظیم می‌کرد.
اما اکنون با افزایش تعداد پروژه و حجم محاسبات هر پروژه این کار به روش قبل میسر نیست

اسلاید 6 :

راهکار مدیریت پروژه جامع (Enterprise Project Management ) که به اختصار EPMنامیده می‌شود، راهکار نرم‌افزاری شرکت مایکروسافت است و تا‌کنون چندین نسخه از این مجموعه وارد بازار شده و در این میان نسخه EPM2007 جایگاه وی‍ژ‌‌‌ه‌ای دارد و مدت کوتاهی است که نسخه ۲۰۱۰ آن نیز روانه بازار شده است و از قابلیت‌ها و امکانات بسیاری برخوردار است.

اسلاید 7 :

به منظور مديريت بهتر پروژه‌ها و منابع نياز به سيستم‌هاي جامع مديريت پروژه به خصوص در سازمان‌هايي با محوريت پروژه‌ها احساس مي‌شود. شركت مايكروسافت سيستمي تحت عنوان (Enterprise Project Management ) را ارائه كرده است.

 

اسلاید 8 :

راهکار مدیریت پروژه جامع ((EPM یک محیط مشارکتی و یکپارچه پروژه ها و سبد پروژه ‌ها می‌باشد.
EPM به سازمان کمک می‌کند که در انجام کارها دید و شفافیت و در نتیجه کنترل پیدا کند. که این امر باعث بهبود تصمیم‌گیری شده و ارتباط و هماهنگی با استراتژی کسب و کار را بهبود داده و یکپارچگی منابع را افزایش می‌دهد.
همچنین امکان سنجش کارایی عملکرد را برای سازمان میسر می‌کند.
با استفاده از  EPMمی‌توانید به طور موثر پروژه‌ها و منابع را مطابق نیاز سازمان مدیریت و اولویت‌بندی‌کنید.

اسلاید 9 :

1-       اطلاعات پروژه‌ها و گزارش‌هاي مربوطه را از طريق شبكه منتشر كرده دسترسي اشخاص به شكل كنترل شده به اطلاعات پروژه‌ها را فراهم سازد.
2-        از طريق ثبت اطلاعات واقعي كاركرد اشخاص روي فعاليت‌هاي پروژه‌ها مديريت بهينه‌ي منابع سازماني را امكان پذير كند.
3-        امكانات كار گروهي و همكاري بين اعضاي تيم پروژه را فراهم ساخته و از طريق سايت پروژه اطلاعات تسهيلاتي براي به اشتراك گذاشتن اطلاعاتي نظير مستندات پروژه را برقرار مي‌كند

اسلاید 10 :

1-  Microsoft Project Professional   
نرم‌افزار كاملي كه مديران پروژه توسط آن پروژه‌ها و منابع سازماني را ايجاد و تغيير مي‌دهند.

2- Microsoft Project Server            
يك بانك اطلاعاتي از كاربرگ‌ها، گزارشات وضعيت ، گزارشات و مدل‌هاي Portfolio ، منابع سازماني ایجاد نموده و يك قالب جامع سازماني و الگوهايي را براي تعريف سريعتر پروژه‌هاي جديد فراهم  مي‌كند.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید