بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

از هيبت ابرقدرتها نترسيد.
هيبت معنوى شما در دل آنها، بيشتر از هيبت مادى آنها در دل ملتهاست.
شما وقتى به ايمان خود، به آمادگى‏هاى خود، به دانش خود، به تدبير خود، به حساب و كتاب مدبرانه و مديرانه‏ى خود تكيه مي كنيد، آن وقتى كه ارزشهاى عظيمِ برآمده‏ى از دل انقلاب را اجر مينهيد و به آنها اعتناء
مي كنيد، ايمان خودتان را با آنها حفظ مي كنيد، آن چنان ابهتى در دل همه‏ى ملتها از شما حاصل مي شود كه از ابهت آنها در دل ملتهاى بى‏خبر بيشتر است.

اسلاید 2 :

مواضع صريح ملت ايران
و بخصوص جوانها –
در مقابل ظلمها و ستمهاى بين المللى هرگز نبايستى متوقف بشود.

اسلاید 3 :

 آن كسانى كه امروز به ملت ايران و نظام جمهورى اسلامى ايران توصيه ميكنند كه به نظام جهانى برگرديد، همان كسانى هستند كه از وجود يك چنين حركت عظيمى در ميان يك ملت، آن هم در يك چنين موقعيت حساسى، ناراحت و سراسيمه‏اند. برگرديد به نظام جهانى، يعنى تسليم همين نظام غير عادلانه بشويد؛ شما هم جزوى از نظام غير عادلانه بشويد.
اين را از ملت ايران مي خواهند.

اسلاید 4 :

 ملت ايران سى سال است با قدرت، با اعتماد به نفس، با اعتقاد راستين و عميق به خواستگاه ايمانى خود، به اين درخواست جاهلانه، مجنونانه و غير منطقى پاسخ ”نه“ داده است.
فشارهائى كه بر ملت ايران و نظام جمهورى اسلامى در طول اين سى سال وارد كردند، به خاطر اين بود كه اين انقلاب را از اين جايگاه رفيع، از اين خواستگاه معنوى و ملكوتى و انسان‏ساز پائين بياورند. البته بديهى است كه نتوانستند و بديهى است كه نخواهند توانست.
«يريدون ليطفئوا نور اللَّه بافواههم و اللَّه متم نوره و لو كره الكافرون»*

اسلاید 5 :

 جنگ تحميلى را دشمن براى خاموش كردن انقلاب به راه انداخت، اما همين جنگ تحميلى باعث شعله‏ورتر شدن نيروى انقلاب و روحيه‏ى انقلاب شد. اين جوانهاى عزيز در ميدانهاى جنگ، عظمت خودشان را بازيافتند؛ چشمه‏هاى درونى استعداد، در دلهاى پاك و منور آنها جوشيد؛ از آنها در سنين جوانى، سردارانى بزرگ، مجاهدانى نستوه، مردانى داراى تدبير و متفكر ساخت كه نظام جمهورى اسلامى تا هميشه‏ى هميشه به اين جوانان و به رفتار آنها بدهكار است.  شما دنباله‏روان آن عزيزانيد؛ جايگزينان آن رهروان مقدميد.

اسلاید 6 :

اينى كه چه كار بايد بكنيد،
چه جورى بايد عمل كنيد، چه جورى بايد تبيين كنيد، اينها چيزهائى نيست كه من بيايم فهرست كنم، بگويم آقا اين عمل را انجام بدهيد، اين عمل را انجام ندهيد؛ اينها كارهائى است كه خود شماها بايد در مجامع اصلى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، فكرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تان، در اتاقهاى فكرتان بنشينيد، راهكارها را پيدا كنيد؛ ليكن هدف مشخص است: هدف، دفاع از نظام اسلامى و جمهورى اسلامى است در مقابله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى با يك حركت همه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جانبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى متكى به زور و تزوير و پول و امكانات عظيم پيشرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ى علمىِ رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اى. بايد با اين جريان شيطانىِ خطرناك مقابله شود.  

 

 

اسلاید 7 :

ما داريم پيش ميرويم.
البته دشمن هم زياد داريم، مانع هم خيلى داريم. اگر مانع نبود، ما اينجور ورزيده نميشديم؛ جامعه‌ى اسلامى و جمهورى اسلامى اينجور ورزيده نميشد. مانع وجود دارد؛ والّا تو زمين صاف راه رفتن كه تقويت عضلانى نمى‌آورد.
بايد كوهنوردى كرد، بايد از موانع بالا رفت.
جامعه‌ى ما اين كار را كرده، اين راه را پيش رفته، باز هم خواهد رفت، بعد از اين هم خواهد رفت.
 

اسلاید 8 :

اولين مسئله‌ى بصيرت اين است كه اين استكبار چيست كه بايد با آن مبارزه كرد.
استكبار يعنى قدرتى در دنيا يا قدرتهائى در دنيا؛ چون نگاه مي كنند به خودشان، مى‌بينند داراى امكانات پولى و تسليحاتى و تبليغاتى هستند؛ بنابراين بايد به خودشان حق بدهند كه در امور زندگى كشورها و ملتهاى ديگر، دخالتهاى مالكانه بكنند؛
اين معناى استكبار است.
 
 

 

اسلاید 9 :

روح سلطه‌‌گرى ؛
اين در كشور ما قبل از انقلاب به صورت واضحى بود.
يعنى آمريكا مستكبرانه بر اين كشور پهناور، بر اين ملت بزرگ با اين تاريخ غنى پنجه انداخته بود و در امور مهم و اساسى كشور ما دخالت ميكرد.
علت هم اين بود كه زمامداران كشور فاسد بودند، در ملت جايگاهى نداشتند، دنبال تكيه‌گاه مي گشتند، به آمريكا تكيه مي كردند.
آمريكا هم كه مفت به كسى چيزى نمي دهد؛ حمايت از آنها را در گرو دخالت كامل در امور كشور قرار داده بود.
 
 

 

اسلاید 10 :

آمريكا يك مستكبر به تمام معناست.
مسئله‌ى ما هم فقط نيست، مسئله‌ى دنياست؛ مسئله‌ى دنياى اسلام است.
آمريكائى‌ها نسبت به همه جاى دنيا اين روح استكبارى را دارند.
 
 

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید