بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

Tracer study رهگیری

مطالعه و بررسی مستمر نتایج وضعیت کمی و کیفی اشتغال مهارت آموختگان قبول شده در دوره های آموزشی برگزار شده در یک مرکز آموزشی در زمان ارزیابی آنان

اسلاید 2 :

جامعه آماری: استان خوزستان دارای 44 مرکز آموزشی می باشد که از این تعداد 25 مرکز آموزشی در شهرستان های مختلف استان مورد بررسی قرار گرفته اند.

نمونه گیری: به منظور جلوگیری از اختلاف آماری فقط افراد قبول شده در آزمون های نهایی مورد بررسی قرار گرفته شد.

ابزار اندازه گیری : ابزار اصلی اندازه گیری پرسشنامه تهیه شده است  که اطلاعات بدست آمده از مهارت آموختگان ابتدا در آن وارد و پس از جمع بندی به نرم افزارExcel منتقل می گردد.

اسلاید 3 :

وضعیت عملکرد آماری  مراکز و مقایسه آن

تعداد افراد مورد رهگیری: مرکز بهبهان با 624 نفر بالاترین سهم و مرکز امیدیه با 47 نفر کمترین  سهم را در استان دارا بوده است.

درصد جذب: مرکز باغملک با 02/98 درصد بالاترین میزان و مرکز دزفول با 01/61  درصد کمترین سهم را در استان دارا می باشد.

درصد نگهداشت: مرکز دشت آزادگان با 66/99 درصد بالاترین و مرکز ماهشهر با 73/73 درصد کمترین میزان نگهداشت را داشته اند.

اسلاید 4 :

درصد قبولی: مرکز باغملک با 99/88 درصد بالاترین و مرکز امیدیه با 51/23 درصد کمترین میزان را دارا می باشند.

درصد قبلاً شاغل: مرکز ماهشهر با 63/25 درصد بالاترین میزان و مرکز امیدیه، خوارزمی و ایذه با صفر درصد پایین ترین درصد را دارا می باشند.

درصد اشتغال یافتگان: مرکز اندیمشک با 56/31 درصد بالاترین و مراکز امیدیه ، آغاجاری و هفتگل با صفر درصد پایین ترین میزان اشتغال را داشته اند.

درصد اشتغال یافتگان مرتبط: مرکز ماهشهر  با 38/84 درصد بالاترین و مراکز امیدیه، آغاجاری و  هفتگل با صفر درصد پایین ترین  میزان را دارا می باشند.

اسلاید 5 :

درصد غیر کارجویان: مرکز مسجدسلیمان با 48/84 درصد بالاترین میزان و مراکز شماره 1 اهواز با 29/8 درصد کمترین میزان را دارا می باشند.

درصد کارجویان: مرکز شوش با 57/52 بالاترین میزان و مرکز ایذه با صفر درصد کمترین میزان را دارا می باشد.

درصد اختلاف آماری: مراکز شوش و رامهرمز با کمترین اختلاف آماری بیشترین دقت و مرکز کوثر با بیشترین اختلاف آماری کمترین دقت را دارا می باشد.

اسلاید 6 :

در این بررسی تغییرات درصد جذب ، نگهداشت و قبولی با تغییرات فصول ارتباط معنا داری ندارد و کمترین درصد جذب مربوط به فصل بهار، کمترین درصد نگهداشت در فصل تابستان و کمترین درصد قبولی مربوط به فصل زمستان می باشد که در مقایسه با نتایج میانگین کل کشور کمترین درصد قبولی در هر دو بررسی در فصل زمستان می باشد.

اسلاید 7 :


تغییرات در بین مراکز آموزشی استان نشان داد که بیشترین درصد جذب(02/98) ، و قبولی (99/88) مربوط به مرکز باغملک  و بیشترین درصد نگهداشت( 66/99) مربوط به مرکز دشت آزادگان می باشد .

اسلاید 8 :

وضعیت اشتغال

تغییرات کارآموزان قبلا شاغل نشان می دهد بیشترین و کمترین میزان اشتغال به ترتیب مربوط به فصل های تابستان و زمستان  می باشد تغییرات اشتغال یافتگان نشان می دهد بیشترین میزان اشتغال یافتگان مربوط به فصل بهار و کمترین میزان اشتغال یافتگان مربوط به فصل زمستان  می باشد تغییرات غیر کارجویان در تابستان بیشترین درصد را دارد این در حالی است که در کل کشور فصل تابستان کمترین درصد غیر کارجویان را دارا می باشد. بیشترین درصد کارجویان در فصل زمستان می باشد و با نتایج حاصل از این بررسی (کمترین اشتغال مربوط به فصل زمستان) همخوانی دارد.

اسلاید 9 :

بالاترین درصد مهارت آموختگان قبلاً شاغل، اشتغال یافتگان، غیر کارجویان ، کارجویان به ترتیب مربوط به مراکز ماهشهر(63/25)، اندیمشک(56/31)، مسجدسلیمان(48/84) و شوش (57/52) میباشد و کمترین درصد مهارت آموختگان قبلاً شاغل مربوط به مراکز امیدیه و ایذه (صفردرصد)، کمترین اشتغال یافتگان مربوط به مراکز امیدیه، آغاجاری و هفتگل(صفر درصد) ، کمترین درصد غیر کارجویان مربوط به‏ مرکز شماره 1 اهواز(29/8) و کمترین درصد کارجویان مربوط به مراکز ایذه و خوارزمی (صفر درصد)می باشد.

اسلاید 10 :

وضعیت بیکاری مهارت آموختگان

میزان بیکاران در کل 74/79 درصد می باشد که از این میزان  سهم غیر کارجویان 35/46 درصد و کارجویان 39/33  درصد است. بالاترین  میزان بیکاری(غیرکارجویان و کارجویان) در فصل تابستان می باشد . تغییرات میزان بیکاری در فصول مختلف روند یکسانی را دنبال نمی کند این در حالی است که در بررسی کل کشور روند تغییرات بیکاری از فصل بهار به سمت فصل زمستان به صورت نزولی کاهش می یابد .

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید