بخشی از مقاله

انواع موتورهاي جستجو


تا اين اواخر و تا قبل از سال 1997 ، Alta Visa عملكرد وسعيي در ارائه صفحات اينترنتي داشته است . ارائه اين صفحات مدت طولاني نيست .
صفحات ثبت نام (Register) شده به نظر مي رسد كه داراي امتياز بالايي است يا براي ثبت نام در دومين مرحله امتيازي كسب مي شود اما مشكلي كه در Alta Visa وجود دارد اين است كه ليستهاي بازگشتي به Alta Visa هيچ رابطه اي با موتورهاي جستجوي ديگر ندارد و اين كار باعث مي شود افرادي را كه در زمينه تجاري فعاليت مي كنند گيج كرده و يا كار آنها را خنثي مي كنند متاسفانه بسيازي از استفاده كنندگان Alta Visa ازاين مورد رنج مي برند .

ما احساس مي كنيم كه تا زماني كه نتايج حاصل از جستجو هيچ ارتباطي به يكديگر نداشته باشد هر جستجوگر مجبور به صرف زمان زيادي است تا بتواند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا كند . بنابراين هر كسي تمايل دارد كه بتواند اطلاعات قابل قبولي را با صرف كمترين زمان بدست
آورد .


مشخصات Alta Visa :
Alta Visa داراي 30 ميليون صفحات شاخص است . اگر چه كه ما بيشتر اوقات صفحات نامناسب را حذف مي كنيم با وجود درصد بالايي از مصرف كنندگان ما احساس مي كنيم كه Alta Visa بايد داراي يك شيوه بازاريابي مناسب باشد.


( MEta ):
Alta Visa از ‏Tag حمايت مي كند ‏Tag به معني كلمات كليدي و توضيح مربوط به آن است لطفاً اختلاف بين كلمات كليدي و توضيحات را به خاطر بسپاريد؟
استفاده از ( Meta ) كلمات كليدي اخيراً با وجود صفحات Topscoring كمتر استفاده مي شود اين موضوع نشان مي دهد كه Alta Visa ممكن است كه استفاده از كلمات كليدي را يا حداقل كلمات كليدي تكراري را كمرنگ كند . در صورتي كه از كلمات كليدي خواستيد استفاده آنها را بيشتر از يكبار بكار نگيريد «‌حتي با وجود اهميت موضوع »
در صورت وجود برچسبهاي توصيفي ( Meta ) شما بايد از آنها براي توصيف صفحه خود استفاده نماييد شانس شما براي دادن يك خلاصه معني دار از صفحات جستجو به وسيله استفاده از ( Meta ) افزايش خواهد داشت و Alta تاوان اين كار را مي هد.


به روز كردن اطلاعات : بصورت ماهيانه
زمان ميانگين براي واگذاري:
به طور معمول 6 تا 8 هفته براي واگذاري و ثبت نام در Alta به طول مي انجامد براي ثبت نام كردن به سايت زير مراجعه كنيد:
http :// www.AltaVisa. degetal. com
با به سايت www. Alta Visa و بعد بر روي URI كليك كنيد .


«عنوان ها :
Alta Visa داراي عناوين چندگانه است اما به غير از Alta Visa بقيه كمتر استفاده مي شود و در بالاي صفحات يافت مي گردد و ما آنها را معرفي نمي كنيم . شما بايدتنها از كلمات كليدي تنها يك بار استفاده كنيد . عناوين طولاني كه شامل كلمات كليدي متفاوت است تاثير بيشتري خواهد داشت . نكته اصلي كه در مورد Alta Visa بايد به خاطر بسپاريد اين است كه از بهترين كلمات كليدي براي عناوين صفحه خود استفاده كنيد.»
اين روش در صورتي كه شما تمايل داشته باشيد به مرحله بالايي در موتورهاي جستجو دست پيداكنيد بسيار كامل است .


اطلاعات معمولي :
در Alta Visa، عناوين همه چيز است ! در صورتي كه مردم از صفحه جستجويي استفاده كنند كه عنوان نداشته باشد آن صفحه از لحاظ رتبه در سطح پاييني قرار دارد.
مشكلي كه در استفاده از عناوين طولاني از اهميت كلمات كليدي كاسته مي شود بنابراين بهترين راه حل اين است كه شما چند صفحه المثني با URI متفاوت و عناوين متفاوت ايجاد كنيد تا به كمك آن شانس خود را در پيدا كردن بهترين عبارت / كلمه كليدي براي جستجو سرويسها وتوليدات مورد نظر خود ، بالا ببريد .

در حقيقت بيشتر صفحات در Alta Visa شامل تعداد اندكي از كلمات كليدي (در متنهاي موجود در صفحات جستجو )هستند .بدين معني كه كلمات كليدي تنها يك بار و نهايتاً 2 بار درتمام صفحه به چشم مي خورد . كلمات كليدي را در بالاي صفحه قرار دهيد … و بهتر است كه اين كلمات بين برچسبهاي ( Headline ) باشند.

چرا كه Alta Visa كلمات كليدي را جستجو مي كند كه نزديك به بالاي صفحه و يا در بالاي صفحه قرار گرفته باشند يكي ديگر از حقه هايي كه مي توان بر روي آن كار كرد اين است كه از (نظريه !) استفاده شود اين كلمه براي بهتر كردن موقعيت كلمه كليدي به همراه آن مي آيد. با اين كار شما مي توانيد براي صفحات خاص تا حتي 30 كلمه كليدي تكراري استفاده كنيد البته با برچسب (نظريه!) در هنگام استفاده از Alta Visa موارد زير را به خاطر داشته باشيد:


در ( عنوانها )‌بيشتر از يك بار از كلمات كليدي استفاده نكنيد از كلمات كليدي استفاده كنيد از كلمات كليدي ، عبارتهاي كليدي و حتي spmdexing تنها به استفاده از برچسب (نظريه !) استفاده نماييد .

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید