بخشی از مقاله

GOLD MINE INTERNATIONAL
صفحه 1
هركس در زندگي خود ايده آل هايي دارد كه براي رسيدن به آن تلاش مي كند ، خونه خوب ماشين خوب ، تفريح خوب و 0000 در واقع من مي خوام به شما يك راه ميان بر نشان بدم تا شما سريعتر به ايده آل هاي زندگي تون برسين . اما راه ميان بر به اين معني نيست كه مسافتي طي نشود بلكه مسافت طي مي شود اما مسافت كمتري نسبت به مسيرهاي ديگر است و شما زودتر به هدفتان مي رسد . خوب اين راه ميان بر Net work marketingاست . تا حالا باNet work marketingآشنايي داشتيد ؟

صفحه 2
البته Net work marketing چيز جديدي نيست ، حدود 50 سال در جهان فعاليت مي شود با پيشرفت اينترنت بصورت يك صنعت درآمده و پيش بيني مي شود تا سال 2010 نيمي از تجارت جهان را اشغال كند . تاكنون 3000 شركت در جهان در حال فعاليت از راه Network هستند و درآمدي كه اين شركت ها در سال 2005 داشتند حدود 8000000 دلار بوده كه 5 برابر درآمد نفتي كشور ما است .
پس مي آم اصول و قاعده Net work marketing را بهتون توضيح مي دم .


فرض مي كنيد يك جنسي در كارخانه توليد مي شود ( با خودكار كارخانه را نشان دهيد )‌ اين جنس تا بياد بدست خريدار برسد بايد از واسطه هاي تجاري زيادي عبور كند ( واسطه ها را نشان دهيد ) عمده فروش ، فروشنده منطقه اي ، فروشنده محلي ، مغازه دار ، خريدار . خوب پس يك درصد هنگفتي 80% روي قيمت اوليه جنس 20% اضافه خواهد شد و ما يك افزايش قيمت كاذب داريم ( 80% )‌ كه هم ما ضرر مي كنيم و هم كارخانه Net work marketing در واقع اومده جنس را به طور مستقيم از كارخانه به خريدار رسانده ( با خودكار نشان بده ) و واسطه ها را حذف كرده ( با خودكار واسطه ها را خط بزن ) و در واقع اون 80% افزايش قيمت را بين كارخانه و مشتري تقسيم كرده .


خوب يكي از اين شركت هايي كه در حال فعاليت است Gold mine international است.
صفحه 3
گلدماين اينترنشنال با نام تجاري GMI كه مخفف Gold mine international است ( با خودكار ) آدرس ، تلفن فاكس ، و مشخصات بانكي وب سايت و emil شركت است و اين شركت نروژي است .
صفحه 4


اين شركت در آبان 82 وارد ايران شد و از ارديبهشت 83 فعاليت خود را شروع كرد و تقريبا” يكسال است كه در حال فعاليت مي باشد پس بكر و تازه بودن اين سيستم يكي از دلايلي بود كه خودم هم وارد اين سيستم شدم مثلا” مثل گلدكوئست نيست كه 4 سال در حال فعاليت است و اشباع شده اين هم برگه ثبت شركت كه شماره ثبت روي آن درج شده . اين شركت در سال 2000 در نروژ تأسيس شده .


خوب اما اين شركت در نروژ است و مادر ايران چگونه به اين شركت اعتماد كنيم .
نمي دونم در باره verisign چيزي شنيدين يا نه ؟ verisign بزرگترين شركت بيمه گذار اينترنتي جهان كه سايت هاي بزرگ مثل yahoo - apple , IBM بزرگترين سايت تجاري جهان را بيمه كرده و اين شركت به پليس اينترنتي مشهور است و كليه نقل و انتقالات مالي و الكترونيك را كنترل مي كند و داراي اعتبار زيادي است .


همانطور كه پليس داراي اعتبارو اعتماد زيادي است verisignنيز داراي اعتبار زيادي است كه اين شركت و قابل اعتماد كه Gold mine را نيز بيمه كرده و در ازاي امضاي verisign و بيمه ماهانه 3 ميليون دلار مي گيرد . خوب بيمه كردن به چه معناست :
1- بره ببينه آيا اين شركت وجود خارجي داره يا نه ؟ مثلا” فقط يك برنامه ريزي سايت نباشه .
2- تمامي پورسانت هاي ما بدون كم شدن يك سنت بدست مابرسد .


3- هيچ هكري نتواند به سيستم سايت نفوذ كند كه البته ورساين اومده يك كار تبليغاتي انجام داده و اعلام كرده هركس بتونه در Gold mine يك پسورد بزنه يك ميليارد دلار جايزه مي دهم .
امضاي در سايت روي تمامي صفحات گلد ماين موجود است . خوب اما محصول توليد اين شركت چيست ؟ اين شركت در واقع توليد كننده طلا و جواهرات است .


همانطور كه مي دونيد هر طلاي نياز به پشتيباني و حمايت دارد . همانطور كه سكه بهار آزادي حامي و پشتيباني به نام بانك مركزي يا ملي دارد ، سكه هاي گلد ماين نيز در واقع حامي و پشتيباني به نام بانك GMI دارد كه اين بانك در نروژ است .
Product يا محصولات شركت كه ( با خودكار سكه تبليغات را نشان دهيد ) اين سكه ، سكه تبليغاتي شركت با مارك شركت است كه 20 گرم وزنش است 24 عيار و 5/32 ميليمتر قطر آن است كه قيمت آن 375 دلار است .


( با خودكار سكه ثور فلكي را نشان دهيد ) اما اين سكه ها كه ثور فلكي هستند و از نظر وزن و قطر و عيار هيچ فرقي با سكه مارك شركت ندارد اما قيمت آن 500 دلار است دليل اين افزايش چيست ؟
( منتظر جواب )‌


1- در طلافروشي چيزي به نام كارمزد وجود دارد پس چون در ضرب اين سكه ها دقت بيشتري شده است پس قيمت آن بالاتر است
2- ثور فلكي از قديم الايام مورد توجه مردم به خصوص جوانان بوده و طرفدار بيشتري دارد پس چون تقاضا بالا مي رود قيمت افزايش مي يابد .
3ـ سكه آرم شركت يك سكه تبليغاتي است شركت اومده براي تبليغات سكه آرم شركت را ارزانتر بفروش رسانده تا تبليغات براي شركت باشد .

صفحه 6-7
اين هم گردنبند و گوشواره هاي شركت كه قيمت آن از 550 دلار تا 1350 دلار است . البته محصولات خيلي بيشتر از اين هاست كه در سايت مي توانيد مشاهده كنيد .

ته ، اما هدف من معرفي و فروش محصولات اين شركت نيست اما شرط ورود به سيستم خريداري يكي از محصول شركت و در واقع سكه طلا بهانه اي براي ورود به سيستم است . پس ما بايد يكي از محصولات شركت را خريداري كنيم .
اما شركت گفته شما براي خريداري محصول ما مثلا” سكه تبليغاتي از طريق Network نمي خواد كل مبلغ كالا را به ما بپردازيد فقط چند درصد اوليه آن را كه 60 دلار است بايد پرداخت كنيد .
صفحه 8
(كاتالوك باز) خوب ما 60 دلار را بايد به حساب شركت بريزيم و شركت به ما يك User و يك PAS بدهد كه با اين US و PAS و مي توانيم ثبت نام كنيم و در صورت نداشتن US و PAS نمي توان ثبت نام كرد .
پس از ثبت نام شدن و وارد شدن به سيستم شركت به مايك ID يك حساب بانكي الكترونيكي IR-?????? با شش رقم مي دهد مثلا” 561223- IR كه همچنين حسابي براي ما در بانك نروژ نيز باز خواهد شد ولي براي نظارت ما مي توانيم از طريق سايت عمل كنيم .
خوب ما وارد سيستم شديم و تجارتي نديدم .


خوب كار ما تازه شروع شده ـ حداقل كاري كه ما بايد بعد از ورود به سيستم انجام دهيم( با خودكار نشان بدهيد ) يك نفر ازدوستانمان در سمت چپ و يك نفر از دوستانمان را در سمت راست خود وارد سيستم كنيم تا يك تعادل يك به يك ايجاد شود كه شركت در ازاي اين تعادل به ما 30 دلار + 4 دلار تشويق 34 دلار پورسانت مي دهد پس در ابتداي كار ما بيشتر از نصف پول را دريافت كرديم .
صفحه 9
خوب به ازاي 1 به 1 ما 30 دلار پورسانت گرفتيم و در ادامه ما به ازاي هر 3 نفري كه در زير اين دوستمون ( با خودكار )‌به طور مستقيم و يا غير مستقيم و هر 3 نفري كه در زير اين دوستمون ( با خودكار )‌ به طور مستقيم يا غير مستقيم وارد سيستم بشوند ما 30 دلار پورسانت مي گيريم بطور مستقيم يعني ما خودمان آنها را وارد سيستم كرديم و غير مستقيم يعني بالاسري ما و يا زيرمجموعه ما آنها را وارد سيستم كرده و در واقع هر تعادل 3 به 3 ما 30 دلار پورسانت مي گيريم و اين پورسانت ها ادامه خواهد يافت . الان براتون كامل توضيح مي دهم ( وايت برد ) . كاتالوگ بسته
وايت برد
فرض مي كنيم كه من وارد سيستم شدم .

چقدر پورسانت مي گيرم :
خوب هيچي چون تعادل ندارم .
گفتم به ازاي 1 به 1 تعادلي 34 پورسانت مي گيرم حال چي

به ازاي 1 به 1 34 دلار پورسانت مي گيرم .
و در اين قسمت :‌

هيچ پورسانتي غير از اون 34 دلار دريافت نمي كنم .
چون تعادل ندارم در اين سيستم 2 تا T مهم است . تعادل – تعداد
اما الان چي :


خوب 30 دلار ديگر دريافت مي كنم .
در اين سيستم اصلا” شكل مهم نيست .
اما چقدر خوب بود كه زيرمجموعه ما همه (‌ اشاره به در شكل )‌ گيلاسي بودن چون همه آنها به ازاي يك به يك پورسانت مي گيرن . اما اين زيرمجموعه ما
( اشاره به ) هيچكدام پورسانت نمي گيرن چون شاخه ديگرشون فعال نيست .
خوب ما به اينا كمك مي كنيم تا شاخه ديگرشون را فعال كنند و پورسانت بگيرن .

خوب اينكار چه سودي به حال ما دارد . بله در واقع ما 3 به 3 بعدي خود را خواهيم زد . پس ما به اين نتيجه مي رسيم كه با كمك به دوستانمان در واقع به خودمان كمك كرديم . در واقع ما در اين سيستم شريك هم هستيم و پيشرفت زيرمجموعه ما پيشرفت ما و ضرر او ضرر ما است . ما مثل يك تيم فوتباليم نمي توانيم بگوييم كه چون يك فوروارد خوب در يك تيم ضعيف بازي كند حتما” اون تيم برنده است . نه تيم بايد قوي باشد .


خوب همانطور كه مي دونيم سيستم الاكلنگي قديم ديگر كاربردي ندارد . خوب فرض
مي كنيم كه من يك سوپر ماركت در كنار سوپرماركت شما دارم . خوب اگر سود من زياد بشود سود شما كم مي شود . اما در اين سيستم كاملا” برعكس است يعني اگر سود شما بيشتر شود سود من هم بيشتر خواهد شد .
اما چرا شركت بايد به ما پورسانت بدهد ؟
1- 80% واسطه حذف شد و سود آن بين مشتري و كارخانه تقسيم شد .


2- شركت هيچ هزينه اي براي تبليغات نكرد و تبليغات را در واقع مشتري ها براي او انجام دادن و هزينه تبليغات نيز به مشتري مي دهد .
فرض مي كنيم كه YOU شما باشد و اين هم زيرمجموعه هاي شما باشد چقدر پورسانت مي گيريد ؟ ( منتظر جواب )‌
خوب به ازاي يك به يك اول 34 دلار و ديگر پولي نمي گيرد چون 3 به 3 نزديد اما ما به ازاي سكه 375 دلاري يا 500 دلاري 60 دلار داديم پس بقيه پول سكه چي ؟


بقيه پول رو ما بصورت قسطي بايد پرداخت كنيم . آيا ما دوباره بايد پول به حساب شركت واريز كنيم ؟ نه اون 60 دلار اولين و آخرين پولي بود كه ما به حساب شركت ريختيم.
اما ما چه جوري قسط ها را بپردازيم .
اشاره به خط اول : خوب ما يك 1 به 1 زديم و 30 دلار پورسانت گرفتيم در مرحله بعد ما يك 3 با 3 زديم . و باز هم 30 دلار دريافت كرديم . در مرحله سوم نيز با زدن 3 به 3 باز هم 30 دلار پورسانت گرفتيم و در مرحله 4 با زدن 3 به 3 بعدي 30 دلار ديگه .

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید