بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

 

* اي گوهر آفرينش! زن چه نيکومقامي دارد که فاطمه از افق او تجلي کرد و مريم و زينب از آسمان او درخشيدند و آسيه و خديجه از هستي او طلوع کردند. پس گوهر وجود خود را به صدف حجاب زينت بخش که حجاب اسلامي از جلوه هايزيبايبندگي است..

اسلاید 2 :

* انحصارگرايي زن به همسرش ستون عفاف اوست. زني که زيبايي خود را طعمه چشم هاينامحرم کند. انحصار به همسر را خدشه دار کرده است.
* خواهرم!
ويژگيهايجسماني زن از اسرار اوست و حجاب حافظ اسرار زيباييهاي زن است. پس مبادا اسرار خود را بر نامحرمان افشا کني که اسرار خود را ناديده انگاشته اي.

* خواهرم! حجاب باله هاي شنا به سوي سرچشمه هستي است و پوشش هايمهيج وزنه هايسنگيني است که زن را غريقژرفايمهيبدنيا خواهد کرد. نمونه هاي به حق پيوسته فرشته هاي حجاب را مشاهده کن که چگونه بر اجساد کنيزکانشيطان نگاه هايي عبرت آميز دارند و بر هدايتخويش دل به سپاس حق مشغول ساخته اند.

 

اسلاید 3 :

* خواهرم! تقوايالهي را به کام جان خود ريز تا عالم جانت گلستان گل هاي طاعت و تسليم گردد و خيمهحجابت را برافراشته دار تا حافظ گلستان ارزشهايت شود.
*
اي به زينت حجاب آرستهاي! اي به مقام عفاف باريافته که چون فرشته اي بر اريکهپاکي نشسته اي! صولت حجابت چشم ها را خاضع کرده است و سطوتحيائت دل ها را آرام کرده است. بگذار بگويم که تحقير هوس ها بزرگت ساخته است. شکر خداي را که اينگونه خواسته است.

* خواهرم! نيک بدان که دين گلستان ارزش هاستو حجاب غنچه نوشکفته درخت تسليم است. پس خود را به اين غنچه زيبازينت بخش که حجاب زيور تو و تو زينتآفرينشي.
* خواهرم! فاطمه صراط
مستقيم زن مسلمان است و پوشيدگي نمود بارز مکتب اوست. پس بکوش تا بر محور فاطمه چرخيدهباشي که حضرتش فرمود: بهترينچيزبراي زن آن است که به مردي نگاه نکند و مردي او را نبيند.

 

اسلاید 4 :

* اي به برترين حجاب آراسته اي! به کمال پوشش راه يافته که با کاسبرگحجابت چون غنچه هاينوشکفتهروگرفتهاي! چادر تو لبيک خالصانه به پيام حضرت معبود است که جز در پرتو عشقش به انتخاب آگاهانه آن نتوان رسيد.
* حجاب
اسلاميمُهرعنايت حق بر قامت فرشتگان زمين است.

* اي نوگل گلزار ديانت که به تکليف راه يافتهاي! بر خود ببال که به نيکومقامي بار يافتهاي. پس غنچه وجود خود را به کاسبرگزيبايي حجاب زينت بخش که غنچه بدون کاسبرگامنيت و زيبايي ندارد.
* خواهرم! از لباس
توريونازکبپرهيز که طمع و تحريک نامحرمان را به همراه دارد و جامه ضخيم را سپر خويش قرار ده تا صفات و اسرار زيباييهاي جسم تو را بپوشاند که اميرمومنان(ع) فرموده است: بر شما باد که لباس ضخيمبپوشيد . براستيکسي که لباسش نازک باشد، دينش نازک است.

اسلاید 5 :

* خواهرم! سادگي را زيورخويش ساز تا محتاج نگاه ديگراننباشي چرا که زنان جلوه گر فقير نگاه ديگرانند.
*
اي عاشق مدهاي رنگارنگ! ايفريفته لباس هاي روشن و تنگ که از دنيا به شوق آمده اي! هيچانديشيدهاي که اين شوق، حزن آخرت را به همراه دارد؟
* خواهرم!
هويت زنانه خويش را پاس دار که خدايت تو را انساني از جنس زن آفريد. پس از هرگونه جامه و حرکت مردانه بپرهيز که ارزش هاي تو وراياين اعمال است.

اسلاید 6 :

* اي به جامه مشکي آراسته که به حجاب زينتبخشيدهاي! نيک بدان که رنگ مشکي نگاه شکن است و به بوالهوسان اخطار مي دهد که حريم تو حريم عفاف است و در اينوادي، هوس مرده است.
* چادر دامنه سرسبز قله
هايپاکي و صلابت است.
* خواهرم! چادر خلعت
زيباي رهروان وادي عشق است که طوفان هوس ها توان خلعت آن ها را ندارد. چرا که آنان معجون فهم و عشق و تسليمرابه کام جان خود ريختند و چنينمعجوني پادزهر هوس هايآدمي است.
* خواهرم که به شکوفايي عالم جانت رو کرده اي!نيک بدان که رشد تو جز در تسليم حق نباشد و عمران و آباديجانت جز به تخريب لانه هاي هوس شکل نگيرد. پس اسرار زيباييهاي سر و سينهات را به مقنعهاي سپار که آن ها را از نامحرم بپوشاند و از روسريهاي نازک وکوتاهبپرهيز که اسرار تو را بر نامحرم افشا کنند. خدايتتوفيق دهد.

اسلاید 7 :

* اي ساکن ديار حجب و حيا! چه عارفانه به ميدان آمده اي! پوشش ديني تو دل پاکان روزگار را به شوق آورده است. چرا که اين پوشش از زره جنگاوران ميدان رزم بسي والاتر است که آن زره ميدان جهاد اصغر است و حجاب تو زره ميدان جهاد اکبر.
*
اي ساکن وادي عشق که خدا را معشوق خود ساخته اي! دانسته بودم که عاشق انتخاب هايش را به معشوق وامي گذارد و ديديم که خلعت زيبايحجابت به انتخاب معشوق تو بوده است. پس مبارک باد که حجاب اسلامي لباس عشق به خداست.

اسلاید 8 :

* خواهرم! پوشش ديني از قداستي خاص برخودار است. پس مباد که آن را در شمار جامه هايديگرانگاري و سلامت و سادگياين خلعت ديني را به مدل ها و زوايدمهيج آلوده سازي که لباس هايغيرشرعي همواره اوليندريچه انحراف را تشکيل داده اند و پوشيدگي زن همواره خاکريزبزرگي در برابر موج وسوسه ها و کج روي ها بوده است.
*حجاب
اسلامي روح را لطيف و نورانيمي کند.

اسلاید 9 :

*اي ملکه عفاف که بر سر، تاج حجاب نهاده اي! بر خود ببال که به اينوادي پا نهاده اي چرا که حجاب زن مهد آرامش اوست که چون حصاري بلند از گلستان زيباييهاي جسم و جانش حفاظت مي کند.
*
اي گلبن بوستان عفاف که شاخه هايوجودت را در برگ هاي سبز حجاب پوشانده اي! چه زيبا به برگ هايحجابتروگرفتهاي. هر برگ سبز پوشش دينيات شاخه هاي وجود تو را از آزار رهگذر بيمه کرده است و طراوت وجمالت را پايدارتر ساخته است.

اسلاید 10 :

* حجاب اسلامي حضور حماسي زن در جامعه است که قلب استعماگرانازهيمنهاش در بيم و هراس است. چرا که پوشش دينيآئينه تمام نمايعصيان و تسليم است!
* خواهرم!
اقيانوس دل مردان ساحل ندارد و از ژرفايمهيب برخوردار است. پس مبادا آن را به موج آوري که در ناآرامي آن خطرها نهفته است. پس با پوشيدگي خود آرامش مردان را پاس دار تا خود در آرامش بماني و نيک بدان که چادر هر زن مومن پرجمامنيتي است که به دل هاي اهل ايمان آرامش مي بخشد و چون جلوه گري کند وجود او به يک مرکز ناامني در جامعه مبدل شود.

* خواهرم! جامه هايمهيج، پوشش اسراي شهوت است و پوشش ديني لباس آزادزنانهميشهتاريخ بوده است. تو نيز عطر حجاب بر تارک تاريخبيفشان که فرشته هاي حجاب طلايه داران پاکي و نجابتند. به نقل از کتاب حجاب در عصر ما- محمدرضا اکبري

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید