بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

مقدمه:

هدف این پروژه بررسی و مقایسه ی فشار خون و تأثیر آن بر ضربان قلب و بیماری های قلبی بیماران بخش زنان بیمارستان قمر بنی هاشم می باشد با بررسی های انجام شده می توان نتیجه گرفت که آیا فشار خون بر میزان ضربان قلب و بیماری های قلبی ناشی از آن تأثیر دارد، و تفکر عمومی مبنی بر این که فشار خون بالا و یا پایین می تواند عامل سکته های قلبی و مرگ باشد درست است یا خیر.

اسلاید 2 :

این پروژه با تهیه داده ها از بیمارستان آغاز گشت. در این رابطه داده ها جمع آوری شد و مورد ارزیابی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، در این بررسی از محاسبات آماری و نمودارها و محاسبات احتمالات شرطی استفاده شده است.

اسلاید 3 :

جمع آوری داده ها:

  به دلیل گسترده بودن اطلاعات و مشکلات موجود در جمع آوری آنها از بیمارستان های مختلف، بیمارستان قمر بنی هاشم خوی به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد و 32 نفر از بخش زنان آن به طور تصادفی از بین بیماران به عنوان نمونه انتخاب گشت. جمع آوری داده ها می توانست به طروق مختلف از جمله: مصاحبه، پرسشنامه و استفاده از داده های از پیش تعیین شده صورت بگیرد. استفاده از داده های از پیش تعیین شده مطمئن راه بود انتخاب گشت.

اسلاید 4 :

تجزیه و تحلیل داده ها:

  این پروژه در حالت کلی به چند بخش:

    محاسبات، جداول و نمودارها تقسیم شده است.

 

ابتدا جداول فراوانی برای اطلاعات با توجه به محاسبات رسم شد و سپس با توجه داده ها که در ضمیمه ی پایانی موجود است نمودارهای مستطیل، جعبه ای و ... رسم شده اند.

اسلاید 5 :

  • محاسبات آماری و جدول فراوانی فشار خون

    C=R/K                     C=?                   C=60/6=10

    R=b-a=130-70=60

    K=1+(3/3 logn) = 1+3/3 log32= 1+(3.3*5log2)

    = 1+(3/3*1.5)= 5/95=6

    N=

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید