بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

قفل

برای بسته نگهداشتن وايمن بودن درها –قفسه ها –گنجه ها –کمد و... می توان از قفل های مختلف ومتعددی که دردسترس است استفاده کرد قفل بر حسب نوع کاربرد،  ساختمان قفل، نوع کليد ،ابعاد ومحل نسب وانواع مختلف تقسيم بندی می شوند.  

اسلاید 2 :

2- قفل پشتی باکليد سوئيچی...
این قفل ها دارای اطمینان بیشتری هستند و به نسبت کارساخته شده از نوع ظرفیتریا بزرگتر آن انتخاب می شود

اسلاید 3 :

قفل مغزی

—1- قفل های مغزی با کلید ساده :

—این قفل ها در اندازه های مختلف ساخته می شود که به نسبت مورد استفاده باید متناسب با کار انتخاب شود این نوع قفل ها باید در داخل قید جلو در جاسازی شود .÷

اسلاید 4 :

—2- قفل مغزی با کلید سوئیچی :

—این قفل ها باید طوری در داخل در جا سازی شود که لبه ی آن با روی کارهم رو باشد .

اسلاید 5 :

3- قفل مغزی شاخ دار :

—این نوع قفل ها با کلید معمولی وسوئیچی ساخته می شود و بیشتر در درهای کشویی و در های کرکره ی استفاده می شود این قفل دارای یک میله ی ثابت برای هدایت زبانه ویک زبانه ی چنگکی است .

اسلاید 6 :

قفل سوئیچی قدی :

—این قفل در قفسه های بایگانی کارتکس استفاده می شود وبا یک کلید می توان تعدادی جعبه را یک دفعه باز وبسته کرد ساختمان این قفل لز یک کلید سوئیچی ودو اهرم بلند هدایت کننده تشکیل شده است که حرکت کشویی دارند و تعدادی خار که برای باز کردن هر جعبه در نظر گرفته شده .

اسلاید 7 :

قفل و بست درهای ساختمان

žقفل مغزی دستگیره دار :

žاین قفل در داخل بائوی در جا سازی می شود وممکن است به وسیله ی کلید ساده یا سوئیچی باز یا بسته می شود

اسلاید 8 :

قفل مغزی بدون دستگیره :

žاین قفل در درهایی که رفت وآمد به ندرت صورت می گیرد مانند درهای انبار, پشت بام و... استفاده می شود این قفل فاقد زبانه کوچک است وفقط با کلید می توان در رااز یک طرف باز وبسته کرد .زبانه ی شبند این قفل ممکن است ساده یا میله های استوانه ای باشد.

اسلاید 9 :

قفل مغزی شاخ دار :

—این قفل مخصوص در های کشویی بین سالن وهال ,نهار خوری و... است .زبانه ی شب بند این قفل بصورت شاخ دار است که ممکن است این شاخ یک طرفه یا دو طرفه باشد .این قفل ها می توان بصورت سوئیچی یا کلید تهیه کرد

اسلاید 10 :

قفل مغری پره دار :

¨این قفل مخصوص در های ورودی است و دارای فنر های پره دار برای زبانه ی شب بند قفل است .به علت وجود این فنرها باز کردن در فقط با کلید مخصوص خود امکان پذیر است .

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید