بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

فرد باید در سازمان رفتاری صادقانه از خود نشان دهد تا مورد اعتماد سازمان و مشتریان قرار گیرد وموجب خوشنامی  وی شود.

 

اسلاید 2 :

 

حضور به موقع

فرد باید نسبت به حضور در سازمان راغب باشد و همواره خود را سروقت  به سازمان برساند.

اسلاید 3 :

تولیدات سازمان نتیجه همکاری همه اعضا و مساعی کارکنان است. فرد باید برای رسیدن به اهداف سازمان،با دیگر اعضای سازمان مشارکت داشته باشد.

 

اسلاید 4 :

فرد باید خود را جزئی از سازمان  فرض کند و مشکلات سازمان را مشکلات خود بداند و نسبت به امور سازمان و مشتریان احساس مسئولیت داشته باشد.

اسلاید 5 :

احترام متقابل به افراد سازمان و رفتار توام با متانت با اعضاء از اصولی است که فرد همواره باید رعایت کند.حفظ شان مشتریان و احترام  نسبت به آنان، باید مورد توجه فرد باشد.

اسلاید 6 :











•شرکت دادن کارکنان در تصمیم گیری‌های سازمانی.
•تقسیم کار مطلوب کارکنان.
•تفویض اختیار و عدم تمرکز تا حد امکان.
•تشویق و تنبیه کارکنان.
•ارزشیابی موثر کارکنان برای ایجاد انگیزه.
•برآورده کردن نیازهای مادی و انگیزشی کارکنان.
•به کارگیری کارکنان بر اساس علاقه و توانایی.







اسلاید 7 :

در نهج البلاغه ؛ اميرالمومنين عليه‌السلام براي آدميان دو گونه محكمه را معين مي‌كنند كه يكي محكمه روز قيامت و دیگری محكمه وجدان است. دارندگان وجدان همان كساني‌اند كه قلبی سالم دارند.آن حضرت بي‌بهرگان از قلب سالم  را مايه بي اعتمادي امراي عادل مي‌داند و آنها را مورد سرزنش  قرار مي‌دهد. اينگونه اشخاص در نظر آن حضرت توانايي حفظ بيت المال را هم ندارند و واگذاری امور مردم به آنها باعث تخريب امور مي‌شود و چون چنين شرايطي براي انسان  بوجود آيد بطور قطع خدا نيز در نظرش كم اهميت جلوه مي‌كند و نهايتاً امورات مردم آشفته مي‌شود.

اسلاید 8 :

ایشان در نامه ای به یکی از یاران خود می فرمایند:
 « من ترا در امانت خويش شريك كردم و همراز محرم اسرار خود قرار دادم؛ به گونه‌اي كه هيچ يك از يارانم را  اداي امانت و تعهد بدان مطمئن‌تر از تو نمي‌شناختم. اما تو، همين كه ديدي روزگار بر من پارسي كرد، امانت مسلمانان را شكوه و ارجي نماند... چهره ديگر كردي و همراه و هماهنگ با ياران نيمه راه، بي تفاوتها و خيانتكاران، به كناره‌گيري و بي‌تفاوتي گراييدي و خيانت كردي بي‌كمترين همراهي با من، كوششي در اداي امانت و انجام دادن مسئوليت خويش؛ گويي از همان ابتدا نيز مبارزه  و جهادت براي خدا، بر مبناي برهاني روشن از پروردگارت نبوده است.»

اسلاید 9 :











اول: کاري را که خوب بلد نيستيم، دنبال آن نرويم!
دوم: اگر در انجام کاري، اضافه بر معلومات قبلي، لازم است نکاتي را بدانيم، از اهلش بپرسيم!
سوم: مسووليت عملي را که به عهده گرفته‌ايم، تمام و کمال بپذيريم و به اتمام برسانيم!
چهارم: اگر واقعا از انجام عملي ناراضي، ناراحت، پشيمان يا دل‌زده شده ایم،در کمال شهامت اعلام کنیم  و به موقع به دیگری واگذار کنیم!

 

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید