بخشی از مقاله

تبلیغات در صنعت


بسمه تعالي
دردنياي امروز كه در آن زندگي مي كنيم. علم و صنعت پيشرفتهاي بسياري كرده است. هنر نيز پا به پاي آنها و در جهت توسعه هر چه بهتر و بيشتر در رشته هايي از قبيل طراحي صنعتي، طراحي پارچه، لباس گرافيك و … نقش مهمي دارد.
امروزه هر فرد آگاه در زمينه صنعت و تجارت يا امور فرهنگي فعاليت دارد. اعتقاد كامل دارد.كه تبليغات حرف اول را مي زند. يك تبليغ خوب مي تواند ميزان فروش يك جنس رابالا ببرد و برعكس اين مسله نيز وجود دارد.


يك تبليغ بد و غير تخصصي مي تواند باعث شكست شود كه اين كار مهم بر عهده متخصصان گرافيك است براي تحصيل در رشته گرافيك علاو بر علاقه و پشتكار كه از فاكتورهاي اصلي براي تحصيل در هر رشته است توانايي فردي و استعداد و كارآيي خاص نياز است. دقت كافي، داشتن قوه تخيل قوي نيز مهم است در نظام آموزشي رشته گرافيك در هنرستانهاي فني و حرفه اي ارائه مي شود پس از گذراندن سال اول دبيرستان در كنكور ورود اين هنرستانها شركت كرده و بعد از قبولي ادامه تحصيل مي دهيد.


دوره هنرستان 2 سال است در اين دو سال دانش آموزان واحدهاي عمومي مثل رياضيات ادبيات و …. واحدهاي تخصصي اين رشته شامل طراحي، مباني هنرهاي تجسمي، چاپ دستي عكاسي و پرسپكتيو، مباني كامپيوتر، تاريخ هنر ايران، تاريخ هنر جهان و …. را مي گذراند.
درضمن در اين رشته بعد از ديپلم مي تواند با ازمون سراسري وارد دانشگاه شود ادامه تحصيل در اين رشته تا مقطع دكترا امكان پذير است.


فارغ التحصيلان مدرك فوق ليسانس مي توانند در دانشكده هاي هنر در رشته هنر تدريس كنند. مدرك ليسانس گرافيك در هنرستان هاي فني و حرفه اي و كار دانش تدريس كنند. يك گرافيست بايد تمام وقتش را صرف مردم كند در كارها با توجه به ذوق و سليقه بتواند ارتباط تصويري برقرار كند و به وسيله با روان آنها رابطه برقرار كند.
حالا با دقت به اطراف خود نگاه كنيد اثر گرافيك در تمامي لوازم اطرافتان وجود دارد. آرم روي مداد، خودكار كه در دستتان است تا طراحي زيرانداز و موكت زير پايتان و در پايي از گرافيك دارد.
با آرزوي سلامت و موفقيت براي شما
في امان ا…

بسمه تعالي
ثريا عادلي مهندس كامپيوتر هستم.
با سلام روز به خير و خسته نباشيد خدمت شما دبيران گرامي و ارجمند شما دانش‌آموزان عزيز
ابتدا كمي راجع به كامپيوتر علم كار با آن و اهميت آن جهت آشنايي بيشتر شما صحبت كنم.
با توجه به اينكه عصر تحول و دگرگوني و پيشرفت مي باشد اطلاعات و دست يافتن به اطلاعات ناشناخته ضروري و لازم است.


كامپيوتر به زبان ساده دستگاهي است كه اطلاعات را در خود ذخيره مي كند تجزيه و تحليل كرده و به حافظه مي سپارد.
كامپيوتر خانگي داراي چهار قسمت است و ورودي- پردازشي- حافظه- خروجي براي اينكه به كامپيوتر فرمان بدهيم بايد از زبان خاص به اسم صفحه كليد استفاده كنيم.
كامپيوتر به تنهايي قادر به فكر كردن و تصميم گيري نيست. بلكه انسان فكر كرده و به آن فرمان مي دهد براي هر نوع استفاده از كامپيوتر بايد به آن برنامه بدهيم. كامپيوتر در كارهاي روزمره سرگرمي ها و بازرگاني كارهاي حسابداري و خيلي از امور فعال است و كمك بزرگي براي سريع تر شدن كارهاي ما است.


براي رسيدن به اين رشته تحصيلي و دانشگاهي بايد بسيار دقيق و باهوش و فعال بود. پايه رياضيات قوي داشت در كارهاي تجزيه و تحليل، استدلال محاسبات قوي بود.
از خدمات ديگر كامپيوتر مي توانيم طراحي ما در سطح وسيع، پرينت برنامه هاي پيچيده، پروژه ها و پايان نامه هاي دانشجويي و غيره است.


در حال حاضر براي پيشرفت در تمام كارهاو كليه مسائل بايد به كامپيوتر و علم استفاده ازآن مسلط شود و هر روز با خدمات بيشتر آن آشنا شويم.

انشاء ا.. موفق و مويد باشيد.

بسمه تعالي
با سلام خدمت دانش آموزان گرامي
اين جانب فيروز ناصريون هستم شغل من حسابداري است در حقيقت رئيس حسابداري در يك شركت دولتي هستم.
وظيفه من نگهداري حساب دولتي مي باشد و با توجه به بودجه و اعتبار و هزينه انجام مي شود كه گزارش كار را (بيلان كاري) با نام تراز عملياتي دريافت وجوه و هزينه شخصي مي شود. و هر روز با بررسي دفاتر حسابداري و كنترل حساب مي شود.


در اين شغل مدرك تحصيلي كمتر از ليسانس نمي باشد و در اين كار تجربه كافي و سرعت عمل لازم در كار است در محيطي كه ما كار مي كنيم جو دوستان و اعتماغد به همكاران محيط كاري را مساعد تر مي كند و راندمان را بالا مي برد.


افرادي كه در حسابداري داراي تجربه و از نظر علمي مي باشند به هيچ وچه در جامعه بيكاري نمي ماند. كساني كه به اين رشته و شغل علاقه مند مي باشند بايد بهره هوشي بالا داشته ؟ فيزيكي نيز از شروط موفقيت است و ادامه تحصيل بسيار اهميت دارد.
درآمد ماهيانه در اين شغل بستگي به سابقه شغلي بالا دارد.

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید