چگونگی ثبت موضوع پروپوزال درسایت ایران داک

ثبت موضوع پروپوزال درسایت ایران داک

همانطور که قبلاً گفته شد سایت ایران داک سایتی است که دانشجویان میبایست بعد از تصویب پروپوزال اطلاعات مربوط به خود و موضوعشان را در آن ثبت کنند. مراحل و روش قدم به قدم ثبت پایان نامه دانشجویان تحصیلات تکمیلی - توسط دانشجو - در سایت پژوهشگاه مدارک علمی ایران موجود است.

۱- ورود به پایگاه ثبت اطلاعات پایان نامه ها و رساله های تحصیلات تکمیلی کشور طبق آدرس زیر:

http//thesis.irandoc.ac.ir

untitled-1

در این صفحه شما میتوانید بخشنامه وزارت در خصوص ثبت پایان نامه ها و شیوه نامه ثبت و ارسال پایان نامه و همچنین فرمهای ثبت پروپوزال و پایان نامه را مشاهده و اطلاعات لازم را از قبل آماده کنید.

 ۲- انتخاب گزینه ثبت نام در سایت و ورود به صفحه فرم ثبت نام در سایت:

- تکمیل اطلاعات و کلیک روی گزینه ثبت و ذخیره

untitled-2

بلافاصله پس ازکلیک روی گزینه ثبت وذخیره پیامی مبنی بر ارسال نامه از سایت پژوهشگاه به آدرس پست الکترونیک داده شده در فرم ثبت نام  دریافت خواهید کرد.(طبق شکل زیر)

untitled-3

-شما بایستی نامه ارسال شده به پست الکترونیکی خود را بازبینی و روی لینک داده شده در نامه کلیک کنید تابه صفحه ورد دانشجو وارد شده و ثبت نام شما تایید شود. توجه داشته باشید که به محض اتصال به صفحه ورود دانشجو، پیامی مبنی بر تایید ثبت نام را دریافت خواهید کرد (طبق شکل زیر).

untitled-4

4-در قسمت ورد به بخش ثبت طرح و اطلاعات پایان نامه( مخصوص دانشجو) آدرس پست الکترونیکی و کلمه عبور خود را که در مرحله ثبت نام انتخاب کرده بودید، وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.

۵- در اینجا روی گزینه ثبت طرح پایان نامه کلیک کرده و وارد صفحه مربوطه شوید و اطلاعات خواسته شده راتکمیل و ثبت کنیدuntitled-5

نمونه فرم ثبت اطلاعات طرح پایان نامه وثبت اطلاعات پایان نامه در صفحات بعدی آمده است.

6

7

پس از ثبت و ذخیره اطلاعات طرح پایان نامه یک کد رهگیری دریافت میکنید که با عدد ۱۰ شروع می شود.( (10xxxxx