بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

هر بار كه آهنگ جبهه را مي‌كردم گويي هر بار شعله‌اي جلوي ديدگانم روشن مي‌شد. بدان كه سعادت من كه از ابتداي جنگ دوان دوان به دنبال آن بودم، جبهه رفتن و در جبهه ماندن بود. جبهه محل بوسه‌گاه پيامبر است. برويم كه آينده دير است و پشيمان مي‌شويم.

اسلاید 2 :.

شهادت خطى است كه از صدراسلام عاشقان الله به آن عشق مى‌ورزيدند و امام حسين (ع ) كسى بود كه جان و مال و همه چيز خود رابراى پيشبرد دين مبين اسلام قربانى نمود و به درجه ‌شهادت رسيد و دنباله روامام حسين كسانى بودند كه ميخواستند دين مبين اسلام را پايدارتر كنند، ولى‌ چون دژخيمان آن زمان قدرت را در دست داشتند آنها را زندانى و يا به شهادت مى‌رساندند.

اسلاید 3 :

در تربيت كودك خود بكوشيد. و از ياد دادن قرآن و احكام اسلامى به فرزندان خود غافل نباشيد.

اسلاید 4 :

اگر هر چيزي كوچكي دارد بينهايت كوچكتر مي‌شود و هر بزرگ بي‌نهايت به بزرگي مي‌رسد، و اگر تلخي بي‌نهايت باشد و شيريني هم، در زندگاني لذت و شوق هم بي‌نهايت وجود دارد كه خداوند آن را به عزيزترين و پرهيزگارترين بندگانش عنايت مي‌فرمايد كه آنهم «شهادت» است. يعني آخرين مقام را، و بهترين لذتها و خوشبختيها و خوشحالي ها است.

اسلاید 5 :

به راستى كه چه زيبا گفت حسين (ع) « ان‌الحياه عقيده و الجهاد » بدرستي كه زندگى عقيده و جهاد است.
فرازی از وصیت‌نامهشهید علی رضا مانجف آبادی

اسلاید 6 :

یا حسین، یا حسین، یا حسین آن قدر فریاد «هل من ناصرینصرنی »ات نافذ بود و آن چنان تنهایی ات سر آن تفتیده دشت برهوت دامان را به آتش کشید که اکنون در لبیک به تو ای وارث رسولان همه سختی ها را با لذت ایثار بر دوش خواهیم کشید.

اسلاید 7 :

پدر عزيزم، تو بودي كه مرا با زحمات زيادي، با جان و دل، بزرگ كردي و در تمام لحظات‌هادي و راهنماي دلسوز من بودي. تو بودي كه مرا با اسلام و قرآن آشنا ساختي و محبت اهل بيت را در دلم انداختي. اما، اي پدر خوبم، من در مقابل تمام اين خوبيها و زحمات هيچ ندارم كه جواب دهم. اما از خدا مي‌خواهم كه اجر شما را در آن دنيا بهشت رضوان خود و همنشيني با امامان قرار دهد.

اسلاید 8 :

هدف من از آمدن به ميدان نبرد در وهله اول لبيك گفتن به كلام قرآن و در وهله بعد لبيك به امام بود.

اسلاید 9 :

هميشه قرآن را سرلوحه ى كارهاى خودتان قرار دهيد و خودتان را در حضور خدا بدانيد.

اسلاید 10 :

فرازی از وصیت ‌نامه شهید فرامرز علي‌ حسيني

من اينك پس از سال ها فكر مي‌كنم كه بهترين و گهربارترين لحظه‌ها ي عمرم فرارسيده است و با گا مهاي استوار و چابك به طرف معشوق خويش مي‌روم. حس مي‌كنم لحظه ‌ها يي كه به دنبال آن مي‌ گشتم فرا رسيده است و خدايم مرا مي‌خواند.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید