بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

خيلي از مردم سامسونگ را در کنار شرکت هايي همچون اپل، فيسبوک، مايکروسافت، آمازون، و گوگل به عنوان مهم ترين کمپاني هاي تکنولوژي در جهان مي شناسند.

اما سامسونگ چگونه به اين نقطه رسيد؟

اسلاید 2 :

سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط بيونگ چول لي در شهر تائگو در کره جنوبي تأسيس شد. اين شرکت فعاليت خود را به عنوان صادر کننده مواد غذايي آغاز و محصولاتي همچون ماهي خشک شده و آرد به چين صادر مي کرد.

اسلاید 3 :

سامسونگ در دهه ۱۹۷۰ وارد پنج حيطه فعاليتي جديد، از جمله محصولات پتروشيمي شد. همچنين شروع به ساخت ماشين هاي لباسشويي، يخچال، و مايکروويو کرد.

سامسونگ در دهه ۱۹۸۰ تمرکز بيشتري بر روي محصولات الکترونيکي کرد. اين شرکت شروع به ساخت تلويزيون هاي رنگي، کامپيوترهاي شخصي و ضبط صوت کرد. در اين دهه همچنين شرکت سامسونگ صادرات محصولات خود به آمريکاي شمالي را گسترش داد.

اسلاید 4 :

در اوايل و اواسط دهه ۱۹۹۰، سامسونگ شروع به توليد حافظه و هارد درايو براي استفاده در کامپيوترهاي شخصي نمود. اين صنعت همچنان بخش بزرگي از تجارت سامسونگ در حال حاضر را تشکيل مي دهد.
بر اساس داستانی قدیمی اولین گوشی سامسونگ که درست کار نمیکرد در سال1995 ساخته شد. وقتی کان هی لی ریس شرکت سامسونگ از این قضیه متوجه شد به قسمت تلفن های همراه رفت و گل موجودی گوشی ها را به آتش کشید.

اسلاید 5 :

بعد از شکست هاي آغازين، سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۹۰ نگاه جدي تري به تلفن هاي موبايل انداخت. اين شرکت يکي از اولين تلفن ها با قابليت اتصال به اينترنت را در سال ۱۹۹۹ ساخت. موبايل هم اکنون تبديل به سودآور ترين صنعت شرکت سامسونگ شده است.
در اواخر دهه ۱۹۹۰، سامسونگ پيشرفت هاي بيشتري در صنعت تلويزيون کرد. اين شرکت اولين تلويزيون ديجيتال با توليد انبوه در جهان را در سال ۱۹۹۸ توليد و تا سال ۱۹۹۹ خط توليد کاملي از تلويزيون هاي ديجيتال ايجاد کرد.

اسلاید 6 :

سامسونگ در اوايل دهه ۲۰۰۰ شروع به ساخت تلويزيون هاي اچ دي کرد. بعداً اين شرکت شروع به توليد پخش کننده هاي بلوري و سينماهاي خانگي کرد. امروزه، سامسونگ مجموعه اي از بهترين تلويزيون هاي اچ دي در جهان را توليد مي کند.

اسلاید 7 :

سامسونگ اولين پرچمدار تلفن هاي اندرويدي خود به نام گلکسي اس را در همايش جهاني موبايل در سال ۲۰۱۰ معرفي کرد. هم اکنون نسل سوم اين تلفن هم وارد بازار شده و از بهترين تلفن هاي هوشمند موجود در بازار به شمار مي رود.

اسلاید 8 :

سامسونگ در پاييز ۲۰۱۰ تبلت گلکسي تب را عرضه کرد. اين گجت ۷ اينچي اولين تبلت اندرويدي سامسونگ بود.

اسلاید 9 :

سامسونگ در نمايشگاه محصولات مصرفي الکترونيکي و جدیدترین گوشی ها در سال 2014 برنامه خود براي آينده تلويزيون ها و گوشی ها را به رخ همگان کشيد.

اسلاید 10 :

و بالاخره به زمان کنوني مي رسيم. به لطف موفقيت بازاريابي و محصولات فوق العاده، سامسونگ بيشتر از هر شرکت ديگري اسمارت فون مي سازد. اين شرکت به ساخت تمام انواع محصولات الکترونيکي ادامه مي دهد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید