بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

کاتالوگ به دفترچه ای اتلاف می شود که دارای چندین صفحه اطلاعات و عکس های مربوط به محصولات و خدمات شرکت می باشد و نیاز به صحافی (یا با چسب، منگنه و یا غیره) دارد. به دلیل حجم و پیچیدگی کار، معمولا کاتالوگ هزینه بیشتری نسبت به بروشور دارد.

اسلاید 2 :

  • جنسیت کاغذ و مقوا در کاتالوگ نسبت به بروشور باید دارای دوام و درنتیجه گرماژ بیشتری باشد

اسلاید 3 :

  • بروشور به یک یا چند صفحه گفته می شود که فاقد صحافی می باشند و صرفا تا شده و اصطلاحا ۲، ۳ و یا چند لًت می باشند.

اسلاید 4 :

  • انواع بروشورها: لتی، فرمی، اسلیپ کیس، پمفلت (دفترچه های راهنمای کالاهای مصرفی) و لیف لت (برگه های کوچک درون بسته بندی ها)

اسلاید 5 :

  • عواملی که در روی جلد قید می شوند عبارتند از: نام موضوع، نشانه ی آن موضوع، تصویر یا تصاویر مرتبط که می توانند جنبه ی مفهومی و نیز تزئینی داشته باشند و نهایتاً شعار تبلیغاتی.

اسلاید 6 :

  • تصور کنید برای خرید تلویزیون به یک فروشگاه لوازم الکترونیک مراجعه کرده اید، فروشنده در ابتدا کاتالوگی در اختیار شما قرار می دهد که مجموعه ای از مدل های گوناگون تلویزیون های تولیدی بصورت فهرست وار و معمولاً به همراه تصویر هر نمونه و مشخصات اولیه از هر مدل (شامل رنگ، ابعاد، وزن، تعداد سیستم های تصویری، قیمت و ...) ارائه شده اند.
    پس از آنکه شما مدل مورد نظر را انتخاب و آن را خریداری کردید و در مرحله بعدی، این بروشور محصول است که با ارائه ی اطلاعات کامل و دقیق محصولی که خریداری کرده اید شما را در چگونگی استفاده، نگهداری، تعمیر، ضمانت های لازم و ... در یک کلام هر آنچه در ارتباط با آن کالا لازم دارید یاری می کند.

اسلاید 7 :

  • پمفلت و لیف لت از گونه های دیگر بروشور هستند. پمفلت، بروشوری است که دارای صفحات اندک است و جنس کاغذ جلد و صفحات داخل آن از کاغذهای گرماژ کم انتخاب می شود.

اسلاید 8 :

  • لیف لت نیز به برگه های کوچکی اطلاق می شود که درون بسته بندی ها قرار می گیرند و توضیحات لازم را در اختیار مخاطبان قرار می دهند (مانند بسته های دارو).

اسلاید 9 :

  • تراکت به صفحات تک برگی در سایز های متنوع (معمولا A4 و A5) گفته می شود که معمول ترین روش معرفی شرکت و یا محصول می باشد.

اسلاید 10 :

  • فولدر یا اسلیپ کیس: بروشورهایی هستند که جلد آنها بصورت یک فولدر یا پوشه ساخته می شود وصفحات داخلی آنها بصورت مجزا از هم تهیه شده و در داخل فولدر قرار می‌گیرد.
در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید