بخشی از پاورپوینت

 اسلاید 1 :

خلاصه راي

تونس گلوبال درخواستي بطرفين هاشمين كينگ دم آو جودن به مركز بين المللي حل و فصل اختلافات سرمايه گذاري واشنگتن تسليم نمود كه درخواست وي طي پرونده كلاسه 25/07/ARB ثبت و اعضاي ديوان داوري آقايان ويدر به عنوان رئيس آقاي دونالد و جيمز به عنوان داوران و آقاي توماس به عنوان منشي ديوان انتخاب شدند و ديوان داوري بر طبق بند 2 ماده 43 قواعد داوري ايكيد راي مرفي الطرفين صادر نمود .

اسلاید 2 :

خوانده به صلاحيت ديوان اعتراض نمود و ديوان دفاعيات خواهان و خوانده را در مورد ايراد استماع نمود و در مورد ايراد خوانده راي صادر كرد . در نهايت ديوان داوري به اتفاق آراء يك مصالحه نامه بين طرفين صادر و نامبردگان دعوي را ترك و راي را در دوم مارس 2009 امضاء و اين مصالحه نامه با توجه به شرايط ذيل كه مورد توافق گرفتن ثبت و ضبط شد .

اسلاید 3 :

معاهده اي بين ايالت متحده امريكا و دولت پادشاهي هاشميت در مورد تشويق و حمايت دوجانبه سرمايه گذاري منعقد شده بود كه خوانده از بعضي از شروط آن تخطي كرده بود و خواهان تقاضاي داوري در ديوان كرد . در مورخه 24 سپتامبر 2007 تقاضاي داوري خواهان ثبت شد سه نفر اعضاي داوري انتخاب شدند .

اسلاید 4 :

خوانده به صلاحيت ديوان ايراد كرده ، ديوان به ايراد وي رسيدگي ، قسمتي از ايراد را قبول و قسمتي از آن را رد كرد . ديوان به موضوع رسيدگي و يك راي سازشي بين طرفين صادر كه متضمن التزامات و تعهدات ذيل است صادر كرد .

اسلاید 5 :

1- خواهان از ادعايش براي خود و هريك از افراد وابسته به خود دست بردارد و در مقابل خوانده و سازمان هاي وابسته به او اجازه دهند سرمايه گذاري خواهان و نمايندگانش در جردن ادامه يابد ، توانايي خواهان جذب سرمايه گذاري شود ، موافقت نامه سهام توليد صادر شود و ...

2- خواهان و خوانده و هر شخص وابسته به آنها يا تحت نظارت آنها از ادعاهاي آني و آتي خود صرف نظر كردند .

اسلاید 6 :

3- خواهان و خوانده هر يك هزينه هاي خود را قبول كردند و هزينه هاي ايكسيد را هر يك خودشان پرداخت كردند .

4- اين توافق نامه بين آنها و قائم مقام هاي آنها لازم الاجرا است .

5- هر يك توافق كردند كه اين توافق نامه بصورت ارادي بدون هرگونه تهديد صادر شده است .

6- طرفين تمام اختلافات فعلي و قبلي در ارتباط با اين موضوع را كنار گذاشتند .

اسلاید 7 :

7- طرفين توافق كردند كه اگر يك دليل كه مكتوم مانده است و بعدا برملا شود و ممكن است به نفع هر يك از طرفين باشد را قبول كردند .

8- طرفين توافق كردند كه اگر مفاد اين توافق نامه توسط يك دادگاه يا يك ديوان داوري نقض شود غير قابل اعتبار است .

9- توافق نامه در سه نسخه تهيه شد يك در نسخه در ديوان و هريك از طرفين يك نسخه دادند كه هر نسخه به منزله اصل است .

10- اين توافق نامه در دوم مارس 2009 اجرا شد .

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید