بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

در یک سحرگاه سرد ماه ژانویه ، مردي وارد ایستگاه متروي واشینگتن دي سی شد و شروع به نواختن ویلون کرد. این مرد در عرض 45 دقیقه ، شش قطعه از بهترین قطعات باخ را نواخت . از آنجا که شلوغ ترین ساعات صبح بود ، هزاران نفر براي رفتن به سر کارهایشان ، به سمت مترو هجوم آورده بودند.

اسلاید 2 :

سه دقیقه گذشته بود که مرد میانسالی متوجه نوازنده شد. از سرعت قدم هایش کاست و چند ثانیه اي توقف کرد ، بعد با عجله به سمت مقصد خود براه افتاد. یک دقیقه بعد، ویلون زن اولین انعام خود را دریافت کرد. خانمی بی آنکه توقف کند ، یک اسکناس یک دلاري به درون کاسه اش انداخت و با عجله براه خود ادامه داد. چند دقیقه بعد ، مردي در حالی که گوش به موسیقی سپرده بود ، به دیوار پشت سر تکیه داد ؛

اسلاید 3 :

ولی ناگهان،نگاهی به ساعت خود انداخت و با عجله از صحنه دور شد. کسی که بیش از همه به ویلون زن توجه نشان داد، کودك سه ساله اي بود که مادرش او را با عجله و کشان کشان به همراه می برد. کودك یک لحظه ایستاد و به تماشاي ویلون زن پرداخت،مادر محکم تر کشید و کودك در حالی که همچنان نگاهش به ویلون زن بود،به دنبال مادر به راه افتاد،این صحنه ،توسط چندین کودك دیگر نیز به همان ترتیب تکرار شد و والدین شان بلا استثناء براي بردن شان به زور متوسل شدند.

اسلاید 4 :

در طول مدت 45 دقیقه اي که ویلون زن می نواخت،تنها شش نفر،اندکی توقف کردندبیست نفر انعام دادند ، بی آنکه مکثی کرده باشند،و سی و دو دلار عاید ویلون زن شد. وقتی که ویلون زن از نواختن دست کشید و سکوت بر همه جا حاکم شد، نه کسی متوجه شد،نه کسی تشویق کرد،و نه کسی او را شناخت.

اسلاید 5 :

هیچکس نمی دانست که این ویلون زن همان (جاشوا بل) یکی از بهترین موسیقیدانان جهان است،و نوازنده ي یکی از پیچیده ترین قطعات نوشته شده براي ویلون،به ارزش سه و نیم میلیون دلار می باشد. جاشوا بل،دو روز قبل از نواختن در سالن مترو،در یکی از تئاتر هاي شهر بوستون،برنامه اي اجرا کرده بود که تمام بلیط هایش پیش فروش شده بود،و قیمت متوسط هر بلیط یکصد دلار بود .

اسلاید 6 :

این یک داستان حقیقی است؛نواختن جاشوا بل در ایستگاه مترو توسط واشینگتن پست ترتیب داده شده بود ،وبخشی از تحقیقات اجتماعی براي سنجشِ توانِ شناسایی سلیقه و اولویت هاي مردم بود.

اسلاید 7 :

آیا ما در شرایط معمولی و ساعات نامناسب،قادر به مشاهده و درك زیبایی هستیم ؟ لحظه اي براي قدردانی از آن توقف می کنیم؟ آیا نبوغ و شگرد ها را در یک شرایط غیر منتظره می توانیم شناسایی کنیم؟

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید