بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

بسیج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهیدان گمنامی است كه پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. امام خمینی (رحمت الله الیه)

اسلاید 2 :

بسیج؛ حافظ انقلاب اسلامی: انقلاب اسلامی ایران، نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم است و بسیج یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب به شمار می رود.

اسلاید 3 :

واژه بسیج: معنی بسیج در فرهنگ لغت به معنی جهاد، آمادگی، آماده سفر شدن، قصد و اراده و نیز آماده ساختن نیروهای نظامی برای جنگ است.

اسلاید 4 :

بسیج در اندیشه امام خمینی (ره): بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمرى است كه شكوفه هاى آن بوى بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مى دهد. بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامی است که پيروانش بر گلدسته هاى رفيع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. بسيج ميقات پابرهنگان و معراج انديشه پاك اسلامى است كه تربيت يافتگان آن، نام و نشان در گمنامى و بى نشانى گرفته اند.

اسلاید 5 :

در اساسنامه بسیج مستضعفین بسیج نهادی است تحت فرمان دهی مقام معظم رهبری که هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن جهاد در راه خدا، کمک به مردم هنگام بروز حوادث غیر مترقبه است.

اسلاید 6 :

بسیج مردمی در دیگر کشورهای جهان: 1- بسیج ملی در سوئیس: در کشور سوئیس دفاع کردن از استقلال، آزادی و تمامیت ارزی به نیروهای مسلح واگذار شده است. بطوری که مشارکت های مردمی و امور دفاعی از مهمترین هدف های ملت سوئیس به شمار می آید. 2- ارتش آزادی بخش چین: نیروی مردمی چین شامل کارگران و کشاورزان بین سنین 16 تا 50 سال است.

اسلاید 7 :

3- بسیج لبنان و فلسطین: بسیج مردمی در این دو کشور بصورت مبارزه و ایستادگی مردم مظلوم لبنان و فلسطین در برابر تجاوزهای رژیم اشغالگر قدس می باشد. ایمان به خدا و جهاد اسلامی، وحدت و یکپارچگی و اطاعت از ولایت رهبری عامل متفاوت بودن بسیج مردمی ایران با سایر کشورهاست.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید