بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

نیاز به پوشاک از نیاز های ضروری و اولیه انسان می باشد که رفع این نیاز در گرو ایجاد چنین کارگاه هایی برای تولید پوشاک می باشد. بسته به نوع  آگاهی و دانش افراد این کارگاه ها توسط کارآفرینان ایجاد می شود. در این کار گاه خیاطی که توسط کارآفرینان ایجاد شده انواع پوشاک بسته به نوع فصل و هم چنین نوع سفارشات وتقاضا به بازار عرضه می شود.

 از طرفی ایجاد چنین کارگاه هایی باعث اشتغال زایی شده و تعداد کثیری از افراد بیکار را تحت پوشش خود قرار می دهد.

     درآخر هم می توان به این مطلب اشاره کرد  که این  طرح توسط تعدادی از فارغ التحصیلان و دانشجویان رشته طراحی و دوخت ایجاد شده است.

اسلاید 2 :

     کارگاه مورد نظر در زمینی به مساحت 200 متر مربع که هر متر این زمین 1500000 ریال می باشد ایجاد  شده است . طبق   قانون شهرداری   فقط 120 متر مربع این زمین قابل ساخت وسازمی باشد. و پلاک ثبتی زمین مورد نظر12/1456می باشد که آدرس آن واقع  در شهرک کاشانی ، خیابان شاهد ، روبروی آموزشگاه خیاطی ترمه می باشد.

کارگاه مورد نظردارای اتاق های مجزایی می باشد که میتوان به صورت زیر شرح داد:

    بخش اول مربوط به اتاق مدیریت است. بخش دوم انباری برای نگهداری مواد اولیه،  آبدارخانه و از سایر بخش ها میتوان به اتاق دوخت، برش و... اشاره کرد.( تمامی مبالغ ذکر شده در این پروژه به ریال می باشد).

اسلاید 3 :

    کارگاه خیاطی ایجاد شده به تولید انواع لباس های زنانه می پردازد.البته با در نظر گرفتن فصول سال محصولات خود را به بازار عرضه می کند. انواع سفارشات با توجه به تقاضای مردم در بازار در این کارگاه پذیرفته می شود.از جمله محصولات تولید شده در این کارگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید