بخشی از مقاله

طی این مرحله هوای آلوده توسط دستگاه مکیده شده و ازاولین فیلتر عبور می نماید، در این مرحله ذرات معلق در هوا حتی به کوچکی 1 ده هزارم میلیمتر تصفیه شده و از فیلتر عبور نمی نمایند.
مرحله دوم تصفیه :


طی این مرحله انواع گازهای سمی و بوهایی مثل فرمالدئید , بنزن , آمونیاک و غیره توسط فیلتر دوم جذب می شوند.
مرحله سوم تصفیه:
طی این مرحله لامپ ماوراء بنفش به هوای عبوری از فیلتر دوم تابانده شده و هوا را استریلیزه می کند .درصد موثر بودن این مرحله در مجهزترین آزمایشگاههای اروپا 92 % برآورد شده.
مرحله چهارم تصفیه:


طی این مرحله: اشعه مادون قرمز به هوای عبوری از فیلتر سوم تابانده می شود که برای فعال کردن اسید نوکلئیک مفید است و باعث بهبود گردش خون و ایمنی بدن می شود .
مرحله پنجم تصفیه :
در این مرحله دستگاه هوا را یونیزه می کند و هوایی پاک و سبک را برای شما محیا می سازد .قابلیت یونیزه کردن این دستگاه به تعداد 3 میلیون یون در ثانیه است و این مقداریون برابر با هوایی است که شما در میان صدها درخت استنشاق می کنید.


مرحله ششم تصفیه :
همراه با هر دستگاه یک عدد اسپری خوشبو کننده هوا نیز تقدیم شما می گردد ، تا در صورت تمایل اسپری را در دستگاه قرار دهید و هوایی پاک و خوشبو استنشاق نمایید.

مشخصات تکنیکی دستگاه :


دستگاه تصفیه هوای ویژه خودرو می تواند بدون نیاز به باتری یا برق ماشین کار کند! این دستگاه مجهز به یک صفحه پیشرفته خورشیدی می باشد که می تواند بوسیله آن از انرژی خورشید برای شارژ کردن باتری دستگاه و روشن کردن دستگاه استفاده نماید. البته اگر خودرو شما همیشه در پارکینگ قرار دارد و یا به هر دلیلی از نور خورشید دور هستید ،نگران نباشید ،ما فکر اینم کردیم!

يك دستگاه كاهش دهنده و صرفه‌جويي مصرف سوخت و كاهش آلودگي ناشي از سوختهاي فسيلي است. اين دستگاه با بكارگيري سه تكنولوژي جديد، كارآيي و تاثير هيدروديناميك نئوديميم را افزايش مي‌دهد:

E.F.F براي افزايش احتراق سوختهاي هيروكربن.



FuelEX براساس آخرين اطلاعات به-روز-شده در مورد اثرگذاري ميدانهاي نئوديميم سه گانه E.F.F بر سوختهاي فسيلي طراحي و ساخته شده است.

FuelEX احتراق را كامل كرده، نتيجتا راندمان سوخت افزايش يافته ، مصرف سوخت كاهش مي‌يابد و گازهاي آلاينده خروجي از اگزور كه براي محيط زيست بسيار مضر مي‌باشد،كاهش مي‌يابد.

FuelEX يك كاهش دهنده مصرف سوخت بسيار قوي است كه در آن از واسطه بسيار قوي نئوديميمE.F.F استفاده شده است كه نيروي خارق‌العاده 16000 گوس توليد مي‌كند و براي قرارگيري بر روي مسير خطوط انتقال سوخت طراحي شده‌است.

با نصب FuelEX قدرت و كارآيي موتور خودرو افزايش مي‌يابد، و آلودگي خروجي از اگزوز به ميزان قابل ملاحظه‌اي كم مي‌شود و هيچگونه تاثير منفي در قطعات خوردو و يا استهلاك آن ندارد.

FuelEX بر روي سوختهاي فسيلي مانند: بنزين، گازوئيل، CNG، LPG و گاز طبيعي آزمايش شده و تاثيرات مثبت تاييد شده آن مشاهده شده‌است. با استفاده از آن، هزينه سوخت خوردروي شما كمتر و كمتر مي‌شود و ميزان اين صرفه جويي بسيار بيشتر از هزينه اوليه دستگاه مي‌باشد.



چگونه كار مي‌كند؟ ابتدا

FuelEX با ايجاد اشعه F.I.R ( Far Infra Ray )، درجه حرارت سوخت را كنترل كرده و با تحريك مولكولهاي سوخت با اشعه با فركانس 10 ميليون بار در ثانيه (10 مگا هرتز) آنرا براي سوختن در محفظه احتراق آماده مي‌كند. به همين دليل E.F.F مي‌تواند به داخل لوله انتقال سوخت نفوذ كرده و به مولكولهاي سوخت عبوري انرژي بدهد و باعث شود كه تشديد فركانس IEM و هسته‌اي بين مولكولهاي سوخت و مولكولهاي مواد معدني انجام شود. با اين تشديد فركانسي، مولكولهاي سوخت شكسته شده و احتراق آن در محفظه احتراق، 100% كامل مي‌شود و پس‌مانده‌هاي حاصل از سوختن سوخت مانند دوده و گازهاي آلاينده بسيار كاهش مي‌يابد و همين موضوع، علت افزايش قدرت موتور و كاهش مصرف سوخت است.

چگونه FuelEX نصب مي‌شود؟ ابتدا
FuelEX يك دستگاه كوچك است كه از دوقسمت مجزا تشكيل شده و بر روي لوله انتقال سوخت قبل از كاربراتور و يا پمپ انژكتور قرار با نصب آن در خوردوي خود تا 28% كاهش مصرف سوخت را مشاهده خواهيد كرد. اين درصد به شرائط موتور خودروي شما بستگي دارد. براي مثال، اگر احتراق سوخت خودروي شما قبل از نصب 15ليتر در 100 كيلومتر در جاده بوده‌است، پس از نصب آن حداكثر 15 ليتر در 100 كيلومتر در شهر خواهد بود.



FuelEX – چرا نياز به آن داريد؟ ابتدا
صرفه جويي هزينه سوخت مصرفي و ناچيز بودن هزينه دستگاه نسبت به ميزان صرفه‌جويي
افزايش راندمان سوخت تا 28%
كاهش آلودگي گازهاي آلاينده خروجي از اگزوز


تميز شدن مجاري عبور سوخت، كاربراتور، انژكتور و شمع‌ها
روانتر شدن و كاهش صداي كار موتور و تبديل امواج صداي موتور از سينوسي به مربعي
كاهش دماي موتور خودرودر حال كار
سادگي نصب و بدون نياز به برق و باطري ، ضد آتش و صدمه نديدن در حوادث و تصادفات
بدون نياز به سرويس و نگهداري

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید