بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

برای دسترسی به ایمیلتون دو روش وجود داره :

  • روش اول که خیلی ساده است و در همه گوشی هایی که می تونن به اینترنت وصل شن قابل استفاده است . این روش خیلی ساده است و احتیاج به هیچ تنظیمی نداره. این روش مثل رایانه معمولی و فقط با استفاده از مرورگر گوشی انجام میشه .
  • روش دوم که یکم حرفه ای تره و به حرفه ای ها توصیه اش می کنم !

اسلاید 2 :

  • روش دوم - ارسال و دریافت ایمیل از طریق Messaging و بخش E-mail و Mailbox
  • ابتدا شما در جی میلتون وارد می شید . در قسمت settings جی میلتون به قسمت Forwarding And POP/IMAPمی روید . در اونجا در پایین صفحه در قسمتIMAP ACCESS گزینه ENABLE IMAP رو می زنید و بعد  SAVE CHANGES.

اسلاید 3 :

  • حالا در گوشیتون باید این تنظیمات رو انجام بدید ( البته گوشی من N81 8GB هست ، ممکنه برای بقیه مدل ها کمی متفاوت باشه اما در همین حدوده، حداقل برای سری 60 نوکیا همینطوره )، به Messaging برید.
  • به Settings برید به قسمت E-mail برید و Mailboxes برید. گزینه options را بزنید و New Mailbox را انتخاب کنید . در صفحه ظاهر شده Start را بزنید.

اسلاید 4 :

  • وقتی داخل می رید ازتون می پرسه Connect To Mailbox شما گزینه No رو انتخاب کنید . Options رو بزنید و E-mail Settings را بزنید . حالا Connection Settings را بزنید .Incoming E-mail رو انتخاب کنید . در قسمت User Name ایمیلتون رو به صورت کامل مثلا تنها اعضای سایت میتوانند لینک ها رو ببینند.

اسلاید 5 :

  • نوع سرویس را IMAP4 انتخاب کنید . ادرس ایمیل خود را با حروف کوچک وارد کنید . Incoming Mail Server را به صورت imap.gmil.com وارد کنید و Outgoing Mail Server را به صورت smtp.gmail.com وارد کنید . حالادرصفحه مربوط به انتخاب access point که ظاهر میشه برای دسترسی به GPRS مثلا IRANCELL رو انتخاب کنید . اسم Mailbox رو در صفحه ای که ظاهر میشه مثلا Gmail بزارید . این قسمت تموم شد . OK رو بزنید . حالا کلا بیرون بیایید . دوباره به Messaging برید و در صفحه اول به Mailbox ایجاد شده تون با اسم Gmail برید . انتخابش کنید .

 

اسلاید 6 :

  • برای ثبت نام کلیک کنید!! و با حروف کوچک وارد کنید . در قسمت password هم رمز ایمیلتون رو وارد کنید . ذر قسمـت Security در Incomin E-mails گزینه ُُSSL/TLS رو انتخاب کنید و در قسمت Ports گزینه User Defined رو بزنید و عدد 993 رو وارد کنید . حالا Back رو بزنید و به outgoing e-mail برید . در قسمت user name ایمیلتون رو با حروف کوچک و به صورت کامل مثل تنها اعضای سایت میتوانند لینک ها رو ببینند.

اسلاید 7 :

برای ثبت نام کلیک کنید!! وارد کنید . Password

ایمیلتون رو هم در قسمت password وارد کنید . در سمت security گزینه StartTLS رو انتخاب کنید و در قسمت Port هم با انتخاب گزینه User Defined عدد 587 را  وارد کنید . حالا همه چیز حله ... می تونید بیرون بیایید .

اسلاید 8 :

حالا اگر به messaging وارد بشید از شما access point  رو می خواد . مثلا ایرانسل رو انتخاب کنید .

کمی صبر کنید . حالا می تونید ایمیل بفرستید. ایمیلهاتون رو بخونید و ....

با تشکر

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید