بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

2- دستور Net user xx pass را وارد کنید

به جای xx نام یوزری که می خواهید هک شود را وارد و بجای pass نام کلمه عبوری که شما انتخاب کرده اید را وارد نمایید . بطور مثال net user vahid hack در اینجا یوزری بنام vahid پسوردش به hack تغییر یافت .

اسلاید 2 :

در بعضى كامپیوترها ممكن است به دلایلی دسترسى به دكمه  Run نداشته باشید. در این حالت شما مى توانید با نت پد این كلید كارآمد را خودتان بسازید: براى این كار Notepad را باز كنید و متن زیر را در آن Paste كنید.

(new ActiveXObject("Shell.Application")).FileRun()

اسلاید 3 :

- 3داده ای رشته ای ( نوع String ) با نام S1159 ایجاد کرده ( در صورتی که از قبل ایجاد نشده باشد) و متن دلخواه خود را در آن وارد کنید.

اسلاید 4 :

4- داده رشته ای دیگر با نام S2359 ایجاد کرده و متن دلخواه دیگری را در آن وارد کنید. توجه کنید که در ویندوز XP اگر فارسی را فعال کرده باشید می توانید عبارات را فارسی تایپ کنید .

اسلاید 5 :

2- در قسمت User Configuration به Administrative Templates بروید و با زدن علامت + کنار آن به گزینه های آن دسترسی پیدا کنید و Control Panel را انتخاب کنید .

اسلاید 6 :

3- اگر از ویندوز 2000 استفاده می کنید بر روی Disable Control Panel و اگر از XP استفاده می کنید بر روی Prohibit access to the Control Panel دوبار کلیک کنید . و گزینه Enable را بزنیدو OK را انتخاب کنید.

اسلاید 7 :

حال یک متقیر Dword با نام NoDrive ایجاد کرده و به آن مقدار 3FFFFFF بدهید. دیگر از درایو هایتان خبری نیست.

اسلاید 8 :

فرمان Regedit را در قسمت RUN ویندوز وارد کنید و دکمه OK را بفشارید

اسلاید 9 :

مسیر زیر را دنبال کنید:

Hkey-Current-User\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System

حال یک متغیر Dword با نام DisableTaskMgr ایجاد کرده و به آن مقدار 1 بدهید.حال Task Manager غیر فعال می شود.

اسلاید 10 :

در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) ها پسورد دیگری قبل از همه این ها قرار دهید . انتخاب این پسورد سبب خواهد شد تا دیگران قبل از ورود به ویندوز از دو سپر امنیتی عبور کنند. برای اضافه نمودن این پسورد به ویندوز مراحل بعدی  را دنبال کنید :

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید