بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

سانتیاگو کالاتراوا معمار , هنرمند و مهندس اسپانیایی در 28 جولای 1951 در والنسیا اسپانیا بدنیا آمد . او دوره ابتدایی و متوسطه را در والنسیا گذراند. از هشت سالگی در مدرسه هنر نیز تحصیل می کرد جایی که او اصول طراحی و نقاشی را آموخت . او از دانشگاه تکنیک و معماری والنسیا مدرک معماری خود را دریافت کرد . سپس مدرک فوق لیسانس در شهرسازی خود را از همان دانشگاه دریافت کرد . سپس از دانشگاه زوریخ در سال 1975 مدرک فوق لیسانس در مهندسی عمران را گرفت . سپس در سال 1979 مدرک دکترای خود را نیز دریافت کرد و در همان حین با همسر خود که دانشجوی رشته حقوق در زوریخ بود ازدواج کردکه او نخستین دفتر خود را افتتاح کرد.

در ابتدای شروع به کار حرفه ای او کارهای ساده ای از قبیل طراحی سقف برای یک کتابخانه و یک تراس برای یک ساختمان مسکونی را انجام داد .

اسلاید 2 :

تمام طراحی های او ابتدا با فکری هنرمندانه بصورت فرم های هنری ترسیم شده اند که در عین حال شامل تفکری مهندسی نیز بوده اند.

اسلاید 3 :

بسیاری از طراحی های او از بدن انسان زاده تصور او بوده و از مدل خاصی پیروی نمی کرده است.

اسلاید 4 :

بسیاری دیگر از طراحی های او از در مجاورت هم گذاردن مکعب ها و بدن انسان در حالات متفاوت مثلا در حال دویدن بوده است.

اسلاید 5 :

در طراحی پلانتاریوم او از چشم با تاکید بر مردمک آن استفاده کرد که با انعکاس نمای بیضوی آن در دریاچه ای که در طول آن گسترده شده شکل چشم را کامل می کند.

اسلاید 6 :

او سپس شروع به شرکت در مسابقات کرد که اولین برندگی خود را در سال 1983 برای طراحی و سازه ایستگاه راه آهن استادل هوفن در زوریخ بدست آورد جایی که او نخستین دفتر خود را افتتاح کرد.

اسلاید 7 :

در سال 1984 او پل باخ د رودا در بارسلونا را طراحی

کرد که این نخستین گام برای شهرت عمومی او شد

اسلاید 8 :

او همچنین پل آلمدا و ایستگاه زیرزمینی در

والنسیا را در سال 1995-1991 طراحی کرد

اسلاید 9 :

او در سال 1991 سومین دفتر خود را در والنسیای اسپانیا افتتاح کرد که در آن زمان نیز او بر روی طراحی شهر هنر و علوم کار می کرد .

اسلاید 10 :

همسفریک اولین بنای این مجموعه بود که بر روی عموم در آوریل 1998 باز شد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید