بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

بسم تعالی

با سلام و عرض احترام :

گروهی از دانشجویان پزشكی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران بر آن شده اند كه تحقیقی را در خصوص یكی از مسائل روز در این واحد دانشگاهی خدمت سایر عزیزان ارائه نمایند. با توجه به موضوع خاص این تحقیق سعی شده است تا حد امكان تصاویری و فیلمهای پخش شده از لحاظ دینی مورد تایید باشد.

اما با توجه به آنكه در انجام هركاری ممكن است اشتباهاتی صورت گیرد، در صورتیكه این تصاویر (بدون غرض قبلی) دارای تصاویر محرك باشد؛ حكم آن برای سازندگان و بازدیدكنندگان چیست؟ با تشكر

اسلاید 2 :

پ) كتاب مقدس : انجيل شيطانی

    شیطان تمام آن چیزهایی که گناه شناخته می‌شوند را ارائه می‌دهد، چون که تمام آنها به یک لذت و خوشنودی فیزیکی، روانی یا احساسی منجر می‌شوند.

    شیطان بهترین دوست کلیساست چرا که در میان تمام این سالها وجود شیطان دلیل ماندگاری کلیساها است

ت) مكان مقدس : كليسای شيطانی

ث) عقايد :

    پیروی از رسوم و عقاید دیگران مذموم است

اسلاید 3 :



-
سینمای آمریکا :

علی رغم این که گاهی اوقات به هالیوود نسبت داده می‌شود، تنها به صنعت فیلم در آمریکا اشاره ندارد. از زمینه‌های دیگر می‌توان به فیلم‌های مستند، علمی و... اشاره کرد. همانطور که موسیقی آمریکا در دنیا معروف می‌باشد، سینمای آمریکا هم تائیر به سزایی در سینمای جهان در قرن بیستم داشته‌است.

- پیدایش هالیوود :

در سال ۱۹۱۰
کارگردان د. و. گریفیث از طرف شرکت بیوگراف همراه با گروه بازیگرانش به سواحل فرستاده شدند. آن‌ها آغاز به ساختن فیلمی در محلی نزدیک لس‌آنجلس کردند. این شرکت ترجیح داد تا فیلم‌های دیگری هم در آن مکان و مناطق نزدیک به آن بسازد، آن محل را هالیوود نامیدند.
چندی بعد آنجا پیشرفت کرد و استودیوهای زیادی در آنجا ساخته شد. تا پیش از جنگ جهانی اول فیلم‌های زیادی در شهرهای مختلف آمریکا ساخته می‌شد اما کارگردانان بیشتر به طرف جنوب کالیفرنیا جذب می‌شدند.

اسلاید 4 :

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان است.

این شرکت در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ به وسیلهٔ دو برادر، «والت» (Walt) و «روی او.» (.Roy O) دیزنی، به عنوان یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد و چندی بعد به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود، صاحب یازده شهر بازی و چند شبکه تلویزیونی از جمله ای‌بی‌سی تبدیل شد. این شرکت در سال ۱۹۳۰ با کمک شرکت کلمبیا پیکچرز موفق به عرضه مجموعه تلویزیونی کارتونی میکی ماوس شد.

این شرکت در سال ۲۰۰۶، مبلغ ۳۴٫۳ میلیارد دلار درآمد داشته‌است. تا سال ۱۹۵۵، شرکت دیزنی فقط روی فیلم‌های کارتون کار می‌کرد.

شرکت دیزنی در واقع شامل شرکت تولید فیلم دیزنی، شرکت صفحه‌پرکنی، و همچنین برگزارکننده برنامه‌های نمایشی داخل سالن نیز می‌باشد. از سال ۲۰۰۲ این شرکت توسط آقای «دیک کوک» اداره می‌شود.*

اسلاید 5 :

- دیزنی با لایحه پورن (مسائل شهوت انگیز)
اینترنتی و همینطور قانون حفاظت از کودکان
 در مقابل اینترنت که مسائل جنسی و شهوت
 انگیز را برای کودکان محدود می کند مخالفت کرد.

- Washington Times of October 8, 1998, p.A8




 در ژوئن 1996، دیزنی کمک کرد به راه اندازی ششمین همایش «روز همجنس بازان مرد و زن در دنیای دیزنی». دراین همایش، دیزنی اجازه داد تا دست اندرکاران همجنس باز، میکی ماوس (Mickey Mouse) و دونالد داک (Donald Duck) را به صورت عاشقان همجنس باز مرد به تصویر کشند. همینطور اجازه داد مینی ماوس (Minnie Mouse) و دیزی داک (Daisy Duck) به عنوان عاشقان همجنس باز دختر به تصویر کشیده شوند.

- مدیر فعلی دیزنی، آقای Michael Eisner  یهودی گفته که فکر می کند 40 درصد از 63000 عضو کمپانی دیزنی، همجنس باز هستند.
- AFA Journal 6/97

آقای Tom Shumacher، نایب رئیس بخش انیمیشن تصویری، همجنس بازی است که همجنس باز بودن خود را مخفی نمی کند و با "شوهر" خود به بخشهای مختلف می رود. در مصاحبه ای با نشریه دفاع از همجنس بازان، این فرد گفت: «همجنس بازان زیادی در سطوح مختلف کاری در دیزنی هستند. خیلی محیط آنجا خوب و حمایت کننده است».
-Human Events, 8/12/94; The Advocate 6/25/94
*

اسلاید 6 :

  • شجرنامه
  • زندگینامه
  • غیبت صغری
  • غیبت کبری
  • مفهوم انتظار
  • انواع انتظار:
  • 1-انتظار مثبت
  • 2-انتظار منفی
  • نحوی امامت ایشان در زمان غیبت
  • نشانه های ظهور

اسلاید 7 :

  • تمامی کتب دینی به آمدن فردی در آخرالزمان اشاره دارند که زمین را سرشار از عدالت خواهد کرد

برای مثال:

  • تورات----->ماشیع
  • زبور------>قائم
  • انجیل------>پسر انسان - مسیح
  • زردتشت--->سروش ایزد - سوشیانس
  • قرآن------->بقیة الله

اسلاید 8 :

  • سوره البقره:
  • وَإِذِ اسْتَسْقَى مُوسَى لِقَوْمِهِ فَقُلْنَا اضْرِب بِّعَصَاكَ الْحَجَرَ فَانفَجَرَتْ مِنْهُ اثْنَتَا عَشْرَةَ عَيْنًا قَدْ عَلِمَ كُلُّ أُنَاسٍ مَّشْرَبَهُمْ كُلُواْ وَاشْرَبُواْ مِن رِّزْقِ اللَّهِ وَلاَ تَعْثَوْاْ فِي الأَرْضِ مُفْسِدِينَ﴿۶۰﴾
  • و هنگامى كه موسى براى قوم خود در پى آب برآمد گفتيم با عصايت بر آن تخته‏سنگ بزن پس دوازده چشمه از آن جوشيدن گرفت [به گونه‏اى كه] هر قبيله‏اى آبشخور خود را مى‏دانست [و گفتيم] از روزى خدا بخوريد و بياشاميد و[لى] در زمين سر به فساد برمداريد (۶۰)

اسلاید 9 :

  • سوره الاعراف:

و آنان را به دوازده عشيره كه هر يك امتى بودند تقسيم كرديم و به موسى وقتى قومش از او آب خواستند وحى كرديم كه با عصايت بر آن تخته سنگ بزن پس از آن دوازده چشمه جوشيد هر گروهى آبشخور خود را بشناخت و ابر را بر فراز آنان سايبان كرديم و گزانگبين و بلدرچين بر ايشان فرو فرستاديم از چيزهاى پاكيزه‏اى كه روزيتان كرده‏ايم بخوريد و بر ما ستم نكردند ليكن بر خودشان ستم مى‏كردند (۱۶۰)

اسلاید 10 :

  • سوره البقره:
  • و چون گفتيد اى موسى هرگز بر يك [نوع] خوراك تاب نياوريم از خداى خود براى ما بخواه تا از آنچه زمين مى‏روياند از [قبيل] سبزى و خيار و سير و عدس و پياز براى ما بروياند [موسى] گفت آيا به جاى چيز بهتر خواهان چيز پست‏تريد پس به شهر فرود آييد كه آنچه را خواسته‏ايد براى شما [در آنجا مهيا]ست و [داغ] خوارى و نادارى بر [پيشانى] آنان زده شد و به خشم خدا گرفتار آمدند چرا كه آنان به نشانه‏هاى خدا كفر ورزيده بودند و پيامبران را بناحق مى‏كشتند اين از آن روى بود كه سركشى نموده و از حد درگذرانيده بودند (۶۱)
در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید