بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

گفتار امام سجاد به مناسب وداع ماه مبارك رمضان

و استقبال عيد سعيد  فطر

پروردگارا! بر محمد و آل محمد درود فرست و مصيبت ما را در اين ماه جبران كن و روز فطر را بر ما عيدى مبارك و خجسته بگردان و آن را از بهترين روزهايى قرار ده كه بر ما گذشته است: كه در اين روز بيشتر ما را مورد عفو قرار دهى و گناهانمان را بشويى و بر ما ببخشايى گناهانى را كه در پنهان و آشكارا انجام داديم... خداوندا! در اين روز عيد فطر، كه براى مؤمنان روز عيد و خوشحالى و براى مسلمانان روز اجتماع و گردهمايى است، از هر گناهى كه مرتكب شده‏ايم و هر كار بدى كه كرده‏ايم و هر نيت ناشايسته‏اى كه در ضميرمان نقش بسته است‏به سوى تو باز مى‏گرديم و توبه مى‏كنيم، توبه‏اى كه در آن بازگشت‏به گناه هرگز نباشد و بازگشتى كه در آن هرگز روى آوردن به معصيت نباشد.

بارالها!اين عيد را بر تمام مؤمنان مبارك گردان و  ما را توفيق بازگشت‏به سوى خود و توبه از گناهان عطا فرما.

اسلاید 2 :

رمضان سال93هم گذشت و آخرین سفره های ضیافت نور برچیده شد و آخرین سوره ها، دعاها، نیایشها و غزلها در اشتیاق معبود خوانده شد ... اشك بیقرارمان دیگر بار باریدن گرفت و از آن حضور بیكران برای یك مهمانی منور رمضانی دیگر وعده خواست، وعده ای سبز برای احساس ترنم زیبای بهار رمضان سالی دیگر.  و رخصت حضور در میهمانی و ضیافت پرمعنویتی دیگر  

اسلاید 3 :

بارالها،

    به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص)ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.

اسلاید 4 :

پروردگارا در این روز عزیز

 به خواب همکارانم آرامش،

 به بیداریشان آسایش،

 به زندگیشان عافیت،

 به عشقشان ثبات،

 به مهرشان وفا،

 به عمرشان عزت،

 به رزقشان برکت

 و به وجودشان صحت عطا بفرما.

اسلاید 5 :

عید سعید فطر آغاز یک دوره جدید از زندگی ماست، فرصتی است دوباره، برای جبران کاستی های گذشته و ارتقا بخشیدن به حیات انسانی خودمان در جهت سعادت و بهروزی. در این روز خوب خدا از همه شما عزیزان التماس دعا داريم و امیدواريم این تحول ارزشمند سرآغازی برای موفقیت های روزافزون شما  همکاران  گرامی باشد .

 

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید