بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----


اسلاید 1 :


سفرهای هوایی تجملاتی

هرچند که سفر در زمان هنوز به رویای دور و درازی می ماند، در این چند ساله تعدادی اختراع جذاب برای سفرهای هوایی رونمایی شده است که آینده مسافرت های هوایی و پروازها را دگرگون می کند. درحالی که احتمالا در دهه آینده هنوز باید همانند قدیم سوارهواپیما بشوید و به نقاط مختلف سفر کنید.

اسلاید 2 :


کارتهای اعتباری بدون کارت

به تازگی آزمایشگاه مستر کارت، نسخه آزمایشی از کارت های اعتباری موبایلی خود را ارائه کرد. در میان پروتو تایپ های ارائه شده، انواع مختلفی از شیوه های پرداخت بدون کارت دیده می شودکه امکان سفارش و پرداخت مستقیم کالاها از درون تبلیغات تلویزیونی را هم شامل می شود.

اسلاید 3 :


کامپیوترهای آینده با الهام از مغز

کامپیوترهای آینده به جای تکیه برحسگرها می تواننددیدن و شنیدن را یاد بگیرند .علاوه برساخت این کامپیوترها،محققان به دنبال افزایش دانش خود از سلول‌های عصبی و چگونگی فعالیت آن‌ها نیز هستند تا به این ترتیب بتوانند سرعت رسیدن به هدف را افزایش دهند.

اسلاید 4 :


تصاویر مبایل های آینده

اسلاید 5 :


تصاویر تکنولوژی های آینده

اسلاید 6 :


تصاویر کامپیوتر های آینده

اسلاید 7 :


دفتر کار مجازی نسل های آینده

دفتر کار هوشمندی که بر پایه فناوری اطلاعات طراحی شده است و تنها وجه مشترک این دفتر با دفاتر کار سنتی میز و صندلی آن می باشد اما نه میز و صندلی های عادی. تمامی میزها با استفاده از نمایشگرهای لمسی OLED که ضخامتی کمتر از یک میلی متر داشته و ظاهری شفاف دارند پوشیده شده است. کنترل این دفتر کار از طریق یک چیپست مرکزی بوده که در تلفن همراه کارمندان ذخیره می شود که با استفاده از اتصال بی سیم امکان تعامل با دفتر کار را فراهم می کند.

اسلاید 8 :


جاده‌های هوشمند با تکنولوژی آینده

کشور هلند قرار است از سال آینده شاهد ظهور جاده‌های جدید با قابلیت درخشش در زمان تاریکی و ارائه شارژ مورد نیاز برای خودروهای الکتریکی باشد. جاده‌های هوشمند که از توانایی درخشش در تاریکی شب برخوردار بوده و می‌توانند شاخص‌های آب و هوایی را در تاریکی به شکل نشانه‌هایی درخشان نمایش دهد،‌از اواسط سال 2013 در هلند نصب خواهند شد.

طراح این جاده‌های هوشمند،‌دن روزگارد است، وی با دیدن وضعیت نامناسب برخی از جاده‌ها در هلند تصمیم به طراحی جاده‌هایی گرفت که متناسب با تکنولوژی آینده باشند.

اسلاید 9 :


شاهکار تویوتا برای خودرو های آینده

اتومبیلی است که به گفته تیوتا تحولی در حمل و نقل و تعاملات بشر ایجاد کرده و شکل کنونی استفاده از وسایل نقلیه را دگرگون می سازد. شاید این توصیفات کمی اغراق آمیز باشد اما شرکت تیوتا با سابقه درخشان در عرصه خودرو سازی بی دلیل از این واژه ها استفاده نمی کند. شخصی سازی این خودرو یکی از مهم ترین ویژگی های آن می باشد شما می توانید طرح بیرونی آنرا توسط نرم افزارهای ویرایش تصویر نظیر فوتوشاپ طراحی کرده و به سادگی بر روی آن قرار دهید .

اسلاید 10 :


خودرویی برای شرایط مختلف

این خودرو امکانات جانبی بسیار زیادی دارد به طوری که می توان آن را بنا به شرایط تبدیل به خودروی سواری کرد یا از آن مانند وانت کار کشید یا حتی تبدیل به ون کرد. در قسمت انتهایی این خودرو بخشی وجود دارد که قطعات اضافی به آن متصل میشوند و موتور الکتریکی آن نیز توان هر کاری را دارد.این خودرو در آینده می تواند به تنهایی تمام دنیا را تصاحب کند چرا که از آن می توان استفاده های متفاوتی کرد و در صورتی که امکانات نیاز نداشته باشید یک خودروی تک نفره بسیار باصرفه است.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید