بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

  • در این دیدارنشستی با آقای فرانسیس گَبه (رئیس موزه لوزان) و خانم فردریک ژامولی معاون موزه در دفتر آقای گبه به مدت 45 دقیقه صورت گرفت که ضمن خوشامدگویی رئیس موزه، پیرامون موزه لوزان و لزوم تاسیس موزه گفتگو شد.

اسلاید 2 :

  • وی نقل قولی از سامارانش ذکر کرد:
  • ”هدف موزه ی المپیک ، تمامی کسانی است که به ورزش و جنبش المپیک عشق می ورزند و نمی توانند نسبت به آینده جامعه ی ما بی تفاوت باشند.“

اسلاید 3 :



سپس گزارش کاملی از وضیت موزه در حال تاسیس ایران و فعالیت های مرکز مطالعات و موزه  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک طی پاورپوینتی توسط خانم دکتر صیرفی ارائه گردید. 

اسلاید 4 :

در این گزارش وضعیت موزه  ورزش و ساختمان کمیته ملی المپیک ایران از لحاظ ابعاد و و متراژ و فضای محیطی موزه ( ساختمان کمیته و موزه ورزش و المپیک دارای یک زیرزمین و 4 طبقه است و جمعا 12600 متر مربع زیربنا دارد که 6600 متر آن برای موزه و 6000 متر دیگر آن به کمیته ملی المپیک اختصاص دارد)وفضاهای گوناگون در نظر گرفته شده برای موزه شامل: بخش انبار، بخش مرمت،بخش نمایشگاه های دائمی و موقت، بخش آرشیو صدا و تصویر، سالن سخنرانی، بخش مشاهیر، بخش تاریخ ورزش ایران،و ... تشریح شد. آقای گبه از فضای بسیار بزرگ موزه ایران در مقایسه با موزه لوزان ابراز شگفتی کرد.

اسلاید 5 :

  • در این دیدار رئیس موزه آمادگی موزه لوزان را در ارائه هرگونه همکاری جهت موزه ورزش و المپیک ایران اعلام نمود.

اسلاید 6 :

  • در پایان کتاب فرهنگ نگاره های ورزشی ایران و مجموعه هنر نامه ورزش و نیز سی دی آثار هنر، ورزش، المپیک(چهار دوره) و کتاب مجموعه مقالات سمینار آموزش المپیک به دو زبان فارسی و انگلیسی به همراه مجموعه ایران شناسی به عنوان هدیه به رئیس موزه اهدا شد که در کتابخانه موزه قرار گرفت.

اسلاید 7 :

  • کتب اهدا شده مورد استقبال رییس موزه لوزان قرار گرفت. همچنین از فعالیت های گسترده ایران در زمینه هنر و فرهنگ و تاریخ ورزش ابراز خرسندی نمود.

اسلاید 8 :

  • سپس حدود یک ساعت جلسه ای در دفتر آقای ژوئل برتولوچی موره( مدیر لوجستیکی موزه لوزان) در خصوص معماری موزه و وضعیت ساختمان موزه و نگهداری و تاسیسات) برگزار شد.

اسلاید 9 :

  • پس از این دیدار به مدت یک ساعت و نیم از موزه بازدید به عمل آمد. در این بازدید سه تن از متخصیصن موزه راهنما و پاسخگو بودند.

اسلاید 10 :

 درباره موزه لوزان

  • موزه المپبک و مرکز مطالعات لوزان ، بزرگترین مرکز جهانی است که به ارایه ی اطلاعات نوشتاری ، دیداری ، شنیداری ، قیاسی و رقومی درباره جنبش المپیک و بازی های المپیک می پردازد.
در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید