بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

نت اسکیپ ((Netscape صاحب تاریخچه ای است که در عصر خود (دهه 90 میلادی) توانست فرماندهی مرورگرهای اینترنتی را بدست بگیرد و تا مدتی مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت
را با چالش جدی در کسب سهم بازار مواجه کند. اما در سالهای اخیر و به ویژه در اواخر سال 2006 میلادی از محبوبیت این مرورگر در
میان کاربران کاسته شد تا جایی که کمتر از 1 درصد سهم بازار در اختیار این مرورگر قرار دارد. مدیر شرکت AOL که تولید کننده این مرورگر است گفته است:« ما در نت اسکیپ تحول عظیمی در برنامه نویسی اینترنتی انجام داده ایم و به این افتخار می کنیم.» نرم افزار Netscape Navigator 9.0 آخرین نگارش این مرورگر است که به تازگی منتشر شده است. این مرورگر به علاوه قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ویندوز از مکینتاش و توزیع های مختلف لینوکس پشتیبانی می کند.

اسلاید 2 :

اين مرورگر محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن،
مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

اسلاید 3 :

گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که
هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد.
اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده درInternet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

اسلاید 4 :

اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت موجود است. این مرورگر با
سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری
می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری میشوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

اسلاید 5 :

مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است.
waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

اسلاید 6 :

مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند.
این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد

اسلاید 7 :

بعد از جنگ بسیار داغ بین مایکروسافت و موزیلا ، اپل درکنفرانس
(WWDC ۲۰۰۷) اعلام کرد که قصد دارد نسخه ایی از مرورگر
مشهور Apple Safari را که مخصوص کامپیوتر های مکینتاش هست را برای ویندوز هم ارائه کند و به این ترتیب به جدال شرکت های تولید کنند مرورگر برای ویندوز وارد شود!
بنا به گفته ی "استیو جابز"  مرورگر Apple Safari از هر دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سریعتر خواهد بود و جعبه جستجو گری از هر دو سایت یاهو و گوگل در آن قرار خواهد داشت.

اسلاید 8 :

مرورگری بر مبنای فناوری کرومیوم (Chromium) را برای شما
فراهم نموده است که تمامی ویژگی های کروم را به علاوه سطح
بی نظیری از امنیت و محافظت از حریم خصوصی به شما ارائه می دهد. در واقع می توان گفت که Comodo Dragon آخرین و جدیدترین تکنولوژی کرومیوم را در برگرفته و حتی آن را در جهت دستیابی به یک مرورگر مطلوب و مطمئن، ارتقاء داده است.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید