بخشی از مقاله

چکیده :

بیانیه مساله :صنعت گردشگری یکی از شاخه های مهم اقتصادی در جهان ، با تاثیرات روانی و اجتماعی بر جامعه است ، که در آن گردشگری ورزشی برای کشور ما بودجه جذب می کند و به نفع تغییرات بین فرهنگی و ارتباطات اجتماعی بین مردم با اثر مثبت برای این عکس از رومانی در جهان خواهد بود. برنامه های فرهنگی برپایه وجود سوابق فرهنگی در براسو و ارتباط با یونان باستان و تمدن های قدیمی از خاک رومانی می باشد .فعالیت ها باید در قالب اشکال فرهنگی رویداد المپیک - 2018-2021 - برنامه ریزی شده، با تم ها و محتواهای مختلف برای هر سال، مکان های مختلف، که در مورد تاریخ مردم رومانی صحبت خواهد کرد.

هدف از مطالعه : مبدا این مطالعه در رومانی می باشد،با تحقیقات و مطالعات درمورد اثرات روانی و اجتماعی ، تاریخ، جغرافیا، مردم و مقررات - IOCکمیته بین المللی المپیک - شروع شده است. همه امکانات رقابتی و غیر رقابتی دو سال قبل سازماندهی بازی های المپیک زمستانی به پایان خواهد رسید .

در طی این دوره ، امکانات ذکر شده توسط کمیته آزمایش خواهد شد، به منظور ایجاد انطباق با استانداردهای کمیته بین المللی المپیک و تغییرات برای توسعه بهتر رقابت . شیوه ای منا سب برای آزمایش این امکانات، با توجه به تاثیر روانی و اجتماعی، سازماندهی م سابقات قهرمانی جهان برای بازی های زمستان می باشد.

روش پژوهش :روش کتابشناختی .روش مشاهده، روش پرسش نامه - گفتگو، و غیره - ؛ آماری، روش ریاضی .روش گرافیکی . یافته ها :پژوهش حاضر از این فرض آغاز شده که با توجه به بحران اقتصادی جهان، یک چشم انداز جدید یک تاثیر روانی و اجتماعی در این سازمان ها بررویدادهای بزرگ ورزشی خواهد داشت , در جلو، داشتن یک تاثیر روانی و اجتماعی در این سازمان از رویدادهای ورزشی بزرگ، اگر چه سود آنها دیگر تضمین شده نیست

با وجود این، شرکت در این رقابتها ممکن است مزایای بزرگی را به ارمغان بیاورد. نتیجه گیری : سازمان دهندگان باید    شرکت های بزرگ را متقاعد کنند که سرمایه گذاری در بازی های المپیک است که تاثیر روانی و اجتماعی، در توده ها در هر سطح احساس :اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی، آموزشی بوجود می آورد ایده بسیارخوبی است . سازمان بازی های المپیک زمستانی به تلاش های مالی به اندازه سازمان بازی های المپیک تابستانی نیاز ندارد. بعلاوه در ابتدا روح مبارزه و رفتار جوانمردانه در بازی در وزشها توسعه یابد

مقدمه:    
گردشگری یک شاخه اقتصادی است که بیشترین تاثیر روانی و اجتماعی بر مردم    دارد , که در آن گردشگری ورزشی
وجوه و سرمایه و مبادلات بین فرهنگی و ارتباطات اجتماعی را به نفع کشور ما جذب می کند. مردم جهان ، با اثرات مثبت گردشگری در رومانی آشنا هستند. درآمد حاصل از فعالیت های گردشگری می تواند به یک پل واقعی اقتصادی با اثرات روانی و اجتماعی تبدیل شود.

مفاهیم فعالیت های گردشگری در ساختار شاخه های دیگر اقتصادی گردشگری ویژگی تداخل شاخه های دیگر را نشان می دهد. در همان زمان , پیچیدگی اشکال جدید معاهدات بین گردشگر و دیگر بخشهای اقتصادی را نشان می دهد. بنابراین، گردشگری به عنوان یک عنصر پویا از سیستم اقتصادی جهانی عمل می کند 

بحران اقتصادی تجربه شده در کل قاره اروپا، همچنین کشور ما، می تواند برای گردشگری و ارتقاء ورزش ، که دارای کیفیت عالی می باشد و منافع مالی فرهنگی و اجتماعی به کشور ما دارد یک ضربه ناگهانی باشد.

در نتیجه، در تحقق محصول گردشگری، عوامل بسیاری مشارکت دارند که عبارتند از: ساختمانها، انرژی حرارتی الکتریکی ، صنایع خودروسازی، صنعت الکترونیک و الکترو فنی، صنعت چوب و نساجی، کشاورزی، گردش کالا، ارتباطات، فرهنگ، کمک های پزشکی، حمل و نقل و ورزش.

فرضیه

پژوهش حاضر بااین فرضیه شروع شده است که، با توجه به بحران اقتصادی جهان ، یک چشم انداز جدید ، با تاثیر روانی و اجتماعی مثبت در افراد به دلیل سازماندهی رویدادهای ورزشی بزرگ وجود دارد.اگر چه سود آن در طولانی مدت تضمین شده نیست . بااین وجود این مشارکتها می تواند منافع بزرگی را ارمغان بیاورد.

مواد و روش ها
3,2 روش تحقیق: روش مطالعه کتابشناختی .روش مشاهده، روش بررسی - anchetaو غیره - ؛ روش آزمایش آموزشی .روش آماری، ریاضی .روش گرافیکی.

3,3 اهداف تحقیق: هدف از پژوهش انجام شده بود بررسی و ارائه خطوط پیشنهادی، به منظور توسعه گردشگری ورزشی، با تمرکز بر سه دیدگاه، اقتصادی، سیاسی، و فرهنگی اجتماعی .مهم این است که اقدامات ما یک هدف قطعی، به جای تحقیق است.

وظایف تحقیقات نزدیک شدن به موضوع انتخاب شده، هدف این مقاله به شرح زیر :

·    تکمیل حوزه ادبیات ، با داده هایی در مورد گردشگری ورزشی ، موضوعی است که مورد توجه متخصصان بوده و در رابطه با "دو صنعت بزرگ " گردشگری و ورزش، تکامل یافته اند و مواد، منافع فرهنگی و اجتماعی زیادی دارند تاکنون کمتر مورد مطالعه قرار گرفته است.

•    تجزیه و تحلیل SWOTبرای این منطقه دره . Prahova پیش بینی پتانسیل گردشگری رومانی، و تاثیر روانی پس از سازماندهی بازی های زمستانی المپیک - XXIVنسخه - از 2022ثبت شده است.

• استفاده ازپرسشنامه در یک گروه 100 نفرکه به صورت تصادفی انتخاب شده اند ، با هدف مشاهده و شناسایی مجموعه ای از عوامل در صورتی که تاثیر روانی و اجتماعی آن در جامعه، به عنوان یک نتیجه متقابل کشور رومانی سازماندهی بازی های المپیک زمستانی را شامل شود.

• تجزیه و تحلیل اهمیت سازماندهی بازی های المپیک زمستانی، و تاثیر روانی و اجتماعی آن بر مردم و صنعت گردشگری رومانیایی مناطق، با توجه به منابع موجود، و، بر این اساس، تعیین مشخصات غالب هر محیط از طریق روش تجزیه و تحلیل

SWOT - منطقه دره Prahova تحت تاثیر فرایندهای ضروری انجام می گیرد. این پژوهش در چند مرحله انجام می گیرد:

مرحله -1 تجزیه و تحلیل - SWOT منطقه :Prahova

-1  نقاط قوت .نقاط قوت و پتانسیل گردشگری دره  Prahovaتوسط منابع طبیعی گردشگری، مانند آنهایی که antropicارائه شده است

منابع طبیعی گردشگری ازاین منابع ساخته شده : طیف متنوع از سایت های طبیعی گردشگری : مناطقی که در آن یک نفر می توانداسکی ، پیاده روی و مسیرهای ها کوه نوردی کرد، دره ها و آبشار .آب و هوا ملایم . وجود سایتهای طبیعی فراوان ؛ طرح هیدروگرافی منطقه.نوسازی هتل 3H WHUD، از COTA 1400هتل و از کلبه ییلاقی گردشگری Cuibul Dorului، و غیره .

منابع گردشگری antropic بوسیله عوامل زیر ارائه شده است : تجهیزات گردشگری .محل اقامت موجود .به معنی حمل و نقل گردشگری .سازه های اوقات فراغت؛ وجود هر دو گردشگران رومانیایی و خارجی.

-2 نقاط ضعف. نقاط ضعف گردشگری در این منطقه عبارتند از :عدم تبلیغات گردشگری و اطلاعات در مورد برخی از عوامل مسلم گردشگری .عدم سرمایه گذاری؛ سطح تخریب .وجود تعداد زیادی از ساختارهای فرمایشی . ضعیف استفاده ازوسایل نقلیه موجود , کاهش حمل و نقل کابلی و عدم نوسازی .نبود ساختارهای تفریحی .اعتبار سنجی کاهش از بالقوه گردشگری .کیفیت ضعیف خدمات، آلودگی.

-3 فرصت .فرصت ها توسط امکانات بهره گیری از پتانسیل گردشگری در یک منطقه خاص معرفی شده اند .در دره Prahova، ما فرصت های متعددی را پیدا کردیم ، که از طریق آن :جاده ها باسازی شدند، تاسیسات حمل و نقل کابلی ترمیم شدند .بازآرایی از مسیرهای اسکی از Sinaiaو Predeal، با چنین شیوه ای به استانداردهای بین المللی دست پیدا میکنیم . که باعث توسعه کسب و کار و جلسات گردشگری در گردشگری تفریحی، و غیره .

-4 تهدید: این تهدیدهاخطراتی را که ممکن است نقاط ضعف یک منطقه خاص گردشگری باشد را نشان می دهد. در دره Prahova، این تهدیدها بوسیله عوامل زیر نشان داده شده است :خاک، آب و آلودگی هوا, نبود موجودات خاص؛ سن و بدتر شدن برخی از ابزارکابلهای حمل و نقل .قیمت های بالا در مقایسه با خدمات ارائه شده .فقدان برنامه های تبلیغاتی برای گردشگری دره

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید