بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

شرکت معظم مايکروسافت يکي از شرکتهاي پيشرو در زمينه نرم افزار و صنعت شبکه هاي کامپيتوري در جهان امروزي است . اين شرکت سالانه با برگزاري آزمونهاي متنوع در زمينه شبکه ومحصولات نرم افزاري خودش تاثير بسيار مثبتي در جهت ارتقا سطح دانش فني متخصيين کامپيوتر داره. شايد بشه گفت که MCSE مهمترين مدرکي است که مايکروسافت به داوطلبان اعطا مي کنه . اين مدر ک سر واژه Microsoft Certified Systems Engineer که پايه واساس اون بر روي شبکه هاي کامپيوتري مبتني بر ويندوز  به عبارت واضح تر در طول دورهاي مختلفي که شما تا کسب مدرک MCSE  طي خواهيد نمود مطالب فرواني در مورد تواناييها و قابليتهاي نسخه هاي مختلف Windows  و چگونگي ايجاد يک شبکه بر پايه اين سيستم عامل و همچنين رابطه اين نسخه از و يندوز با ساير نسخه های ويندوز و ساير سيستم عاملها خواهيد آمو خت

اين روزها در محافل و مباحث مربوط به اي تي و شبکه و همچنين تا حدودي در بين عموم لغت MCSE را زياد ميشنويم . و نکته اي که بيشتر گويندگان اين لغت بر اون تاکيد دارن حقوق و مزاياي بالا و همچنين موقعيت هاي شغلي بسيار مناسب در داخل و خارج کشور است که باعث شده عده اي زيادي بدنبال کسب اين مدرک باشند

اسلاید 2 :

افراد دارای این مدرک دارای توانایی لازم در زمینه های مختلف طراحی و تصمیم گیری ، راه اندازی ، نگهداری و همچنین مدیریت Website های اینترنتی و اینترانتی با استفاده از محصولات مایکروسافت هستند.

اسلاید 3 :

اين سري از مدارك متخصصين را قادر به شناساندن مهارتهاي فردي با به كار گيري دانش و تجربه عميق در طيف وسيعي از فن آوريهاي تخصصي مي نمايد . متخصصين فن آوري مايكروسافت توانائي پياده سازي ، طراحي وعيب يابي يك تكنولوژي خاص مايكروسافت را دارا مي باشند . مدارك اين گروه عموماً شامل يك تا سه آزمون بوده و بر روي يك محصول يا تكنولوژي كليدي مايكروسافت متمركز مي گردند . اين مدارك در بر گيرنده مهارتهاي شغلي نبوده و با از دور خارج شدن آن محصول ، مدارك مربوطه نيز از اعتبار ساقط مي گردند . در حال حاضر 5 مدرك از اين گروه توسط مايكروسافت معرفي گرديده است :

اسلاید 4 :

راهبری بانکهای اطلاعاتی فیزیکی

ارائه و طراحی مدلهای اطلاعاتی

ایجاد پایگاههای داده ای فیزیکی

ایجاد سرویسهای Data با استفاده از Transact SQL

مدیریت و نگهداری بانکهای اطلاعاتی

تنظیم و نظارت بر  امنیت و کیفیت پایگاههای اطلاع رسانی

نصب و راه اندازی سیستم های مدیریت اطلاعات بر پایه محصولات مایکروسافت

اسلاید 5 :

مدارك اين گروه نشانگر مهارتهاي لازم جهت موفقيت در بازار كار بوده و شامل طراحي ، كنترل پروژه ، مديريت فرآيندها و برنامه ريزي هاي مربوطه مي گردند . اين مدارك با تكيه بر مهارتهاي تخصصي تر به متقاضيان مهارتهاي شغلي قابل تاملي را اعطا مي نمايند . اين گروه از مدارك معمولا شامل يك تا سه آزمون بوده و برخي مدارك گروه قبل به عنوان پيشنياز اين مدارك محسوب مي گردند . اين سري از مدارك بر روي يك مهارت شغلي متمركز بوده و جهت تمديد اعتبار نياز به گذراندن آزمونهاي ارتقاء خواهند داشت . در حال حاضر مايكروسافت 2 سري مدارك را در اين گروه معرفي نموده است :

اسلاید 6 :

این گواهینامه در بالاترین سطح مدارک مایکروسافت قرار دارد و اخذ این مدرک نشانه داشتن توانایی بالا در راستای معرفی محصولات و تکنولوژیهای مایکروسافت و همچنین تدریس دوره های تخصصی این شرکت در آموزشگاههای ویژه تحت نظر مایکروسافت می باشد.

اسلاید 7 :

جدیدترین مدرک مایکروسافت می باشد که در پایان سال 2001 میلادی توسط این

مرکز معرفی گردید.

افراد دارای این مدرک در زمینه نصب و راه اندازی، طراحی و نگهداری

محیطهای اطلاع رسانی مختلف از مهارت کافی برخوردار هستند ، و از نظر سطح

تخصصی مدرک امتیاز پایین تری نسبت به مدرک MCSE دارد.

اسلاید 8 :

MCSAدارا ی3 آزمون   اصلی 1  آزمون  اختیاری  و 1 آزمون  به  روزرسانی می باشد.

3آزمون اصلی عبارتند از:

دو آزمونNetworking System به شماره آزمون 290-70و291-70

یک آزمونClient Operating System به شماره آزمون 270-70

اسلاید 9 :

این  مدرک  از معروفترین و معتبر ترین مدارک  در زمینه  IT  می باشد. مهندسان

مایکروسافت قادر به طراحی، راهبری، نگهداری و پشتیبانی سیستم های اطلاع رسانی

در سطح گسترده ای از محیط های سرویس دهنده هستند که بر پایه تکنولوژی نوین

مایکروسافت در زمینه های مختلف استوار هستند.

اسلاید 10 :

داوطلبین دریافت MCSE بر اساس سیستم عامل

Windows 2003میبایست 7 آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند.  

 

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید