بخشی از پاورپوینت

 پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----


اسلاید 1 :


ž

 

ž

žاین روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز 8 غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است.

اسلاید 2 :
ž

žزمستان سال قبل نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب كند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید پرداختند.

ž

اسلاید 3 :


žپس از شایعات و گمانه زنی ها و حتی خبر های آقای بالمر درباره ویندوز ۸، بالاخره مایکروسافت پیش نمایش اولیه ویندوز هشت را رسما در کنفرانس D9 منتشر کرد تا همگان از ظاهر و قابلیت های جدید نسل بعدی ویندوز اطلاع یابند.

žرئیس بخش ویندوز، استیون سینوفسکی اظهار داشت:”ما سعی کردیم، با ویندوز هشت تصور شما را نسبت به نحوه کار با یک PC تغییر دهیم.”

اسلاید 4 :


Windows 8

žهر اپلیکیشنی که برای صفحات لمسی نوشته شود، قادر به کار با موس و کیبرد نیز خواهد بود. همچنین یک آپشن برای جدا کردن صفحه کلید مجازی به منظور تایپ بهتر نیز، وجود خواهد داشت.

ž

اسلاید 5 :


žدر ویندوز 8 می توانید تصاویر بیشتری را ملاحظه کنید.

اسلاید 6 :


ویندوز8

ž

ž
مایکروسافت به عنوان آخرین                   نسخه پیش نمایشی ویندوز ۸ در             سال جاری یک نسخه جدید از               این سیستم عامل را برای دانلود            عمومی انتشار داده است.

ž

اسلاید 7 :


žپیش نیاز نصب ویندوز ۸

žپردازنده ( CPU ) با توان پردازشی ۱ GHz و یا سریعتر

žرم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۳۲ بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی

ž۱۶ گیگابایت فضای خالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه ۳۲ بیتی و یا ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه ۶۴ بیتی

žکارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه ۹ از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتر

žبرای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز ۸ باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کند

žنمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پشتیبانی کند.

ž

اسلاید 8 :


مراحل نصب ویندوز جدید مایکروسافت

ž

ž

žبرای استفاده از ویندوز ۸ ، سیستم عامل جدید مایکروسافت کافی است مراحل زیر را طی کرده و این سیستم عامل را بر روی سیستم خود نصب بکنید.

اسلاید 9 :


ž

ž

žدیسک را در دستگاه دیسک خوان خود قرار دهید. با انجام این کار صفحه ای مانند زیر در نمایشگر سیستم شما نشان داده می شود که نشان از بارگذاری فایل های اولیه بر روی سیستم شما دارد.

ž

اسلاید 10 :


žپس از بارگذاری فایل های اولیه و مورد نیاز برنامه نصاب ویندوز در سیستم شما ، پنجره ای مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود که در آن می توانید تنظیمات زبان های مورد استفاده در صفحه کلید و سیستم خود را مشخص کنید.

ž

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید