بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

گچ برحسب روش توليد آن در صنايع مختلفي از قبيل صنعت ساختمان سازي ، صنعـت سيمان صنايع چيني سازي و سراميک ، صنعت شيشه سازي ، صنايع کشاورزي ، صنايع پزشکي ، صنعت کاغذ سازي ، صنعت پتروشيمي ، صنعت چرم سازي و... کاربرد دارد ولي يکي از مهمترين موارد استفاده از گچ در صنعت ساختمان سازي  است .
 

اسلاید 2 :

الف – مصرف سفيدکاري :  از نظر مقدار مصرف حدود 75% از گچ در صنايع ساختماني براي روکش ديوارها ، گچ بري و تهيه ملات هاي مختلف استفاده مي شود .
ب – مصرف گچ و خاک : ملات  گچ وخاک بيشـتر در موقع  ساختن  طاق  ضربي و ديواره هاي تيغه اي 5 تا 10 سانتيمتر بکار مي رود .
 

اسلاید 3 :

ج – ديواره هاي گچي : اين ديواره ها  جهت  جدا سازي  فاصله  بين دو  فضا در ساختمان بکار مي روند . از محاسن آنها وزن کم ، خواص آکوستيکي ، ايجاد سطح صاف و  سرعت نصب است .
 

اسلاید 4 :

1- دپو و آماده سازي سنگ گچ
دانه بندي سنگ گچ به وسيله کراشر يا آسياب چکشي

اسلاید 5 :

خاک یا دانه های سنگ ریزتر وارد آسیاب نشده و مستقیما ًبه نوار زیر آسیاب منتقل می گردد و از آنجا به همراه خروجی آسیاب به سیلوی مواد خام منتقل می شود .  مواد خام خروجی از آسیاب به قسمت پخت هدایت می گردد .

اسلاید 6 :

2- قسمت پخت
ابتدا مواد خام ورودی توسط سرند به دو قسمت تقسیم می شود. 
دانه های درشت تر  به سیلوی سنگ وازآنجا به کوره پخت با حرارت بالا (HIGH BURN)ودانه های ریزتر به سیلوی خاک و از آنجا به کوره پخت با حرارت پایین (LOW BURN)هدایت می شوند .
 

اسلاید 7 :

ابتدا سنگ گچ در کوره هایبرن پخته و از انتهای کوره هایبرن به همراه خوراک ورودی خاک به کوره  لوبرن منتقل می شود تا عمل پخت تکمیل گرددودر نهایت ، تنها خروجی محصول از انتهای کوره لوبرن است .

اسلاید 8 :

3- آسیاب ودانه بندی
محصول خارج شده از انتهای کوره لوبرن برای این که قابلیت  مصرف پیدا کند ، لازم است که آسیاب  شود و به دانه بندی مورد  نظر  برسد . جهت  این کار  آن  را در سرند  مواد  پخته الک می کنند .

اسلاید 9 :

دانه های عبور کرده از سرند بدون این که به آسیاب مواد پخته وارد شوند مستقیماً به سیلوی محصول هدایت می شوند و دانه های مانده روی سرند به دو آسیاب که بصورت موازی بایکدیگر کار می کنند منتقل می گردند . خروجی آسیاب ها مجدداً به سرند مواد پخته هدایت می شود وسیکل بالا دوباره تکرار می گردد.محصول خروجی از سالن پخت به چهار سیلوی ذخیره منتقل وازآنجا به قسمت بسته بندی حمل می گردد .

اسلاید 10 :

4- بسته بندی و بارگیری
محصول در ابتدا به  یک سیلو  به  ظرفیت 50  تن وارد  می گردد  و  از  آنجا  به سه  دستگاه بسته بندی منتقل می شود . در مجموع بسته بندی  با 10 شیر انجام می گیرد . محصول پس از بارگیری در کامیون ، روانه بازار مصرف می شود .

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید