بخشی از مقاله

چکیده
ماشین های دانش، رایانه های آینده را در دست دارند. این ماشین های جدید محدوده اطلاعات و ورود قلمرو دانش را اندازه گیری می کنند. و از دیدگاه فلسفی، پردازش اطلاعات، دانش را افزایش می دهند. دانش دارای ماندگاری بیشتری در مقایسه با اطلاعات می باشد. انتقال و حرکت در حوزه دانش فراوان و می تواند بی ارتباط باشد. اثر تفکر در استخراج دانش از اطلاعات، به ارزش فرد در استخراج عقل از دانش شبیه است. در سلسله مراتب پیشرفت اجتماعی، اطلاعات، دانش و تفکر از سه عصاره تشکیل شده است که منجر به پایه های هنجار اجتماعی و اخلاق می گردند. از نظر تاریخی، فلاسفه، قدیسین و تفکر به هموار کردن مسیر بلوغ جوامع می پردازند و در مقابل، غارتگران دانش ، افراد متکبر و خود خواه، به سرقت فکر، دانش، اطلاعات و در جوامع بالغ می پردازند. در این مقاله یک خط مشی محاسباتی برای اجرای برنامه های دانش بوسیله استقرار مناسب واحد پردازنده دانش و طراحی نرم افزار مدیریت دانش به منظور تولید دانش جدید از دانش موجود و ابتکار جدید را مد نظر دارد.

کلمات کلیدی: ماشین دانش،فرایندهای دانش،واحد فرایند دانش

مقدمه

در مقاله حاضر به بررسی نقش سیستم های رایانه اینسل بعدی که مکمل دیدگاه و خرَد افراد با منطق سخت افزار و عقلانیت برنامه ریزی، هستند، پرداخته شده است. همچنین به منظور ساخت خط مشی سیستم های رایانه ای موجود، به ارائه ساختارهای طراحی برای ماشین ها می پردازیم. انتظار می رود که نتایج بدست آمده شامل یک سری مراحل محاسبه شده و تعمدی در حرکت جامعه باشداخیراً. رایانه و ارتباطات به عنوان بخش جدایی ناپذیر سازه های طراحی ماشین دانش و در راستای ارائه خدمات اینترنتی و ارتقای ظرفیت خود برای برقراری ارتباط در یکدیگر ادغام شده اند.
طرح پیچیده طبیعت نشان از این دارد که در خلقت آن از دانش زیادی استفاده شده است. در طول تکامل زمین، نیروهای کیهانی شکل دهنده ثبات زمین بوده اند و در طول تکامل افراد در زمین، نیروهای معنوی شکل دهنده سرنوشت افراد بوده اند.

در طول تکامل تفکر نیز، نیروهای اجتماعی شکل دهنده دستاوردهای ذهنی بوده اند. نظم جهانی و روش شناسی عمیق سرشار از شباهت، منشاء و مبداء جهان و پیچیدگی ذهنی بوده اند.ادراک و فهم در فرایندهای فکری ریشه دوانده اندآن. ها تبدیل به سنگ بنای چارچوب دانش که اخیراً ما آن را درک کرده ایم، شده اند. به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در حلقه فلسفه انعکاسی جهان یا فیزیولوژی سلول های عصبی، می توان از روش های محاسبه ای شامل اعداد و نمادها در جهت محاسبه پردازش واحدهای ماشین ها بهره گیری نمود.ذهن افراد بر پایه دانش قرار دارد، مودم های رایانه ای، بر مبنای داده بوده و مودم های شبکه، توسط کدهای مربوط به آدرس هدایت می شوند. واضح است که رویکردهای منطقی به سقوط مثلث انسان، ماشین و شبکه در ساخت ماشین ها و شبکه های دانش محور منجر می گردند. روند تکامل ذهن انسان برای ساخت ذهن کمی و عدد گرای انسان، به خوبی تثبیت شده است.

سفسطه، هنر ماشین های مدرن و پهنای باند، روند اکثر شبکه های اخیر ارتباطی است. هم نیروزایی این دو، به عنوان یک نیروی مسلط، به ایجاد ارتباطات که شکل دهنده جامعه مدرن است، منجر شده است. دیدگاه های اضافی جهان شمول پروتکل TCP/IP محرک اصلی داده ها با سرعت فیبر نوری می باشد. داده ها به خودی خود، بسیار محدود هستند، مگر این که در قالب شکلی مناسب برای تصمیم گیری افراد پردازش گردند.شکاف تبدیل بین داده های ارائه شده توسط اینترنت و اطلاعات انسانی قابل همسان سازی هستند. پردازش داده ها در دهه 1950 میلادی رواج داشتهندا و این درحالی است که پردازش اطلاعات اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است. اشکال عمومی و برنامه های تصویری، استفاده از چشم انداز کلی را محدود ساخته اند . سیستم های پردازش اطلاعات از جمله سیستم های اطلاعات مدیریت و سیستم های اطلاعات پزشکی، به تصمیم گیری های روزانه کمک می کنند.

مبنای ریاضی برای پردازش دانش

پردازش دانش چیز واضحی است که شامل هر اقدامی است که در ارتباط با تغیر وضعیت می باشد. اقدامات فردی و فرایندهای محاسباتی علت تغییر در وضعیت و آنتروپی اشیاء می باشند. از آن جایی که هیچ شیء بدون تغییر وجود ندارد، برخی از اقدامات و یا مجموعه ای از اقدامات بصورت ذاتی و سهوی به اقدام بر روی اشیاء می پردازند. یک شیء بدون یک یا چند فعل برای اقدام موجودیت نمی یابد و یک فعل بدون اسم، بطور مجازی عمل می کند. این امر واضح، در گذشته و حال معتبر بوده و در آینده نیز دارای اعتبار خواهد بود.اشیاء در طبیعت وجود داشته و تغییر اجتناب ناپذیر آن ها مبنایی برای تکامل دانش می باشد.

تغییرات در پارامترهای قابل اندازه گیری و قابل تشخیص رخ می دهند. این نرخ تغییر و نیروهای ذاتی در طبیعت، به تغییر در ساختار دانش منجر می گردند. در واقع این امر مبنایی برای ساخت چارچوب محاسباتی می باشد. اعتبار سنجی معادلات معمول مربوط به پارامترهای قابل اندازه گیری مانند جرم، نیرو، گشتاور و غیره، امری ضروری است. اشیاء واقعی، فضای فیزیکی را پر می کنند؛ فرضیه ها، مفاهیم، تصورات و فضای فکری و افراد نیز، نیازها و نوآوری های آن ها فضای اجتماعی را پر می کنند. یکی از اهداف این تئوری گسترش دامنه محاسبات به همراه استنتاج و مسیر ارائه شده توسط تکنیک های AI می باشد که به گسترش مرزهای دانش منجر شده و استنتاج مفاهیم خود به ارائه مفاهیم و اصول پیشرو در حوزه خرَد منجر می گردد.

سازه های دانش ابتدایی - ابتدایی دانش -

اطلاعات اشیاء مبنا، شکل دهنده هسته دانش می باشند . دیگر اشیاء با هسته و تحمل سلسله مراتب پویای مربوط به آن ها در ارتباط می باشند. وب مربوط به ارتباط بین اشیاء، به عنوان یک ساختار دانش ابتدایی می تواند مورد توجه قرار گیرد. همانگونه که در شکل زیر دیده می شود، پیکره دانش می تواند توسط مجموعه ای از اشاء، روابط اولیه و ثانویه آن ها، ویژگی های اشیاء و روابط آن ها نمایش داده شوند.

عملکرد دانش ابتدایی

عملکرد دانش در یک ماشین دانش مربوط به یک فرایند در کامپیوتر صورت می گیرد. بطور معمول، عملکرد میکروسکوپی در یک ماشین دانش به کمک یک عنصر از ستون متشکل از درک انسان و یک عنصر از ردیف قوانین طبیعت در سیستم اعشاری دیودی و با کتابخانه کنگره، به طبقه بندی دانش می پردازد. هنگامی که چنین عملیاتی در برنامه های دانش همگرا و قابل اجرا، وارد شوند، ماشین دانش به شبیه سازی توابع انسانی و اجتماعی خواهد پرداخت و راه حل بهینه سازی شده ای را در خصوص برنامه های کاربردی مربوط به برخورد با افراد، گروه ها و فرهنگ اشیاء و موضوعات، ارائه خواهد داد. نمادهای موجود در سطر و ستون ها بصورت عدد و حرف بوده و برخی توصیفی و برخی عددی هستند.

طی فرایند پیچیدگی، نمادها و مقادیر عددی توصیف می گردند. این توصیف، تغییر در درک عناصر قانون تحت بررسی دقیق درک انسان را تسهیل می کند. عناصر درک انسان به عنوان AI یا یک سری برنامه های دانش در ماشین آلات برنامه ریزی، برنامه ریزی شده اند.در مقادیر عددی کیفی تغییرات گسترده وجود دارد یا به آن دچار خواهند شد. شاخص تجمعی از یک سری تغییرات کمی و کیفی به منظور تخمین تغییر آنتروپی در دانش قدیمی تشکیل یافته است. تغییر بین آنتروپی دانش جدید و قدیمی به اندازه گیری تغییر تدریجی در دانش منجر می گردد.در شکل 2 روند پیچیدگی به عنوان فرایند سطر-ستون نشان داده شده است. برخی از ورودی های می توانند بصورت 0/0 نشان داده شوند و نشان دهنده صفر بودن تاثیرات کمی و کیفی مراحل پیشنهاد شده در ورودی ستون i ام و سطر i ام می باشند.

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید