بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

هندبال ورزشی گروهی است که دو تیم شرکت کننده در آن، هر کدام داراي هفت بازیکن هستند، از این هفت
بازیکن یک نفر به عنوان دروازه بان جلوي دروازه می ایستد. در ورزش هندبال بازیکنان براي کسب امتیاز باید توپ را درون دروازه حریف جاي دهند. در این ورزش از دست براي پاس دادن و شوت کردن استفاده میشود. در هندبال تیمی برنده است که تعداد گل بیشتري بزند. این بازي در سال 1920 ابداع گردید. مدت استاندارد بازي هندبال دو نیمه 30 دقیقهاي است.

اسلاید 2 :

گل: در صورتی که توپ وارد دروازه شود.
پرتاب آزاد:چنانچه توپ در محوطه دروازه متوقف شود یا اینکه دروازه بان توپ را لمس
کند و توپ وارد دروازه نشود.
پرتاب اوت: اگر توپ از خط بیرونی دروازه خارج شود
بازي ادامه پیدا می کند: اگر توپ بدون آنکه به وسیله دروازه بان لمس شود از محوطه دروازه به زمین بازي برگردد.

اسلاید 3 :

خطای رانینگ
خطای دبل
خطای ورود به منطقه شش قدم(چه بادراختیارداشتن توپ ویابرعکس ونیز منطقه شش متر خودی یاحریف.)
خطای سد(ایستادن درمقابله حمل کننده توپ به طور عمد)
خطای شارژ(حل دادن بازیکن صاحب توپ)
زدن دست بازیکن هنگامی که توپ دراختیار اوست.
گرفتن 
خطای برخورد توپ باپا
خطای پاس به دروازبان(درمنطقه شش قدم است)

اسلاید 4 :

سایز ///در بازی مردان، بزرگتر از ۱۶ سال: محیط توپ هندبال ۵۸ تا ۶۰ سانتیمتر و وزن آن ۴۲۵ تا ۴۷۵ گرم است.

سایز //در بازی زنان، پسران نوجوان بین ۱۲ تا ۱۶ سال و دختران بزرگتر از ۱۴ سال: محیط توپ هندبال ۵۴ تا ۵۶ سانتیمتر و وزن آن ۳۲۵ تا ۳۷۵ گرم است.

سایز /خردسالان بزرگتر از ۸ سال: محیط توپ ۲۹۰ تا ۳۳۰ و وزن توپ ۵۰ تا ۵۲ گرم است.

اسلاید 5 :

همه بازيکنان يک تيم در زمين، بايد لباس مشابه و يکنواخت داشته باشند. ترکيب رنگها و طرح لباس دو تيم بايد به صورتي باشد که آنها را کاملاً از يکديگر متمايز نمايد. بازيکني که به عنوان دروازه بان مورد استفاده قرار مي گيرد، بايد براي لباس خود از رنگهايي استفاده کند که او را از بازيکنان هر دو تيم و همچنين دروازه بان تيم مقابل متمايز نمايد

شماره بازيکنان در پشت پيراهن بايد حداقل 20 سانتيمتر و در جلو، حداقل 10 سانتيمتر ارتفاع داشته باشد. بازيکنان مي توانند از شماره هاي 1 تا 20 استفاده نمايند. زنگ شماره ها بايد از رنگ و طرح پيراهن، کاملاً متمايز باشد. کاپيتان هر تيم بايد در قسمت بالاي بازو داراي بازوبند باشد. اين بازوبند بايد تقريباً 4 سانتيمتر پهنا داشته باشد و به رنگي متفاوت از لباس بازيکن باشد.

بازيکنان بايد از کفش ورزشي استفاده نمايند. پوشيدن و همراه داشتن هر شيئي که براي بازيکنان خطرناک باشد مانند محافظ سر يا صورت، دستبند، ساعت، حلقه، انگشتري، گردن بند يا زنجير گردن، گوشواره، عينک بدون بند نگهدارنده و يا با قاب سخت و يا هر وسيله خطرناک ديگر ممنوع مي باشد (17:3)؛ استفاده از هر بند به شرطي که از مواد نرم قابل ارتجاع ساخته شده باشد، مجاز است. بازيکناني که اين شرايط را رعايت نکنند تا زماني که ايراد را رفع نکرده اند مجاز به شرکت در بازي نيستند.

اسلاید 6 :

محوطه دروازه، همراه با توپ بدون محدودیتهاي بازیکنان زمین حرکت نماید با این وجود دروازه بان مجاز نیست در انجام پرتاب دروازه تأخیر نماید
هنگامی که توپ را در اختیار ندارد محوطه دروازه را ترك نماید و در بازي شرکت کند در این حالت دروازه بان مشمول مقررات حاکم بر بازیکنان زمین خواهد بود. هنگامی دروازه بان خارج از محوطه دروازه محسوب می شود که با یک قسمت از بدن زمین بازي را در خارج از خط محوطه دروازه لمس نماید. همراه با توپ از محوطه دروازه خارج شود و در زمین بازي مجدداً با آن بازي کند به شرط آنکه توپ کاملاً در کنترل او نباشد دروازه بان مجاز نمی باشد که: .در حالت دفاع بازیکن مهاجم را به خطر اندازد

اسلاید 7 :

وقت عادی بازی برای تمامی تیمهایی که 16 سال به بالا دارند در دو نیمه و هر نیمه به مدت 30 دقیقه است که در بین آن 10 دقیقه استراحت داده می شود. وقت عادی بازی برای تیمهای جوانان، دو زمان 25 دقیقه ای برای گروه سنی 12 تا 16 سال و دو وقت 20 دقیقه ای برای گروه سنی 8 تا 12 سال می باشد. در هر دوی این موارد، زمان استراحت 10 دقیقه می باشد چنانچه مسابقاتی که برنده آن باید معلوم شود، در پایان وقت عادی، مساوی تمام شود، پس از 5 دقیقه استراحت، بازی در وقت اضافی ادامه خواهد یافت. وقت اضافی شامل دو نیمه 5 دقیقه ای همراه با یک دقیقه استراحت در بین دو نیمه خواهد بود.چنانچه مسابقه پس از وقت اضافی اول مجدداً مساوی شود، پس از 5 دقیقه استراحت، وقت اضافی دوم انجام خواهد شد این وقت اضافی نیز شامل دو نیمه 5 دقیقه ای همراه با یک دقیقه استراحت بین دو نیمه خواهد بود. در صورتی که مسابقه همچنان مساوی باشد، برنده به وسیله مقررات خاص همان مسابقات، تعیین خواهد شد.

اسلاید 8 :

نان‌ فانتزی‌ با مربا یا عسل‌ + شیر 

سیب‌ زمینی‌ آب‌ پز ، پنیر + شیر 

لوبیای‌ آب‌ پز با نان‌ تست‌ 

حبوبات‌ فرآوری‌ شدة‌ صبحانه‌ + شیر

سالاد میوه‌ یا میوه‌ + ماست‌ اسانس‌ دار 

اسلاید 9 :

مربیان هندبال با توجه به چیدمان و آرایش حمله ای تیم مهاجم طرح ریزی های دفاعی مختلفی را انجام می دهند تا علاوه بر محدود کردن حمله به مقصود اصلی خود یعنی جلوگیری از گل خوردن برسند.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید