بخشی از پاورپوینت

اسلاید 1 :

افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز xp

با توجه به اینکه ویندوز xp تبدیل به یکی از عمومی ترین ویندوزهای مورد استفاده توسط کاربران مختلف شده است، و با توجه به اینکه سیستم های مختلف با قدرتهای متفاوتی از این ویندوز استفاده مینمایند، بنابر این شما میتوانید با این روش در واقع ویندوز xp خود را با شرایط سیستم خود مطابقت داده و بهترین نتیجه و استفاده را از آن داشته باشید.

این ترفند کارش این است که یک دسته فایل را از پوشه Temp  پاک می کند و History  هر زمان که شما کامپیوترتان را خاموش می کنید. با این کار کامپیوتر شما وقت بیهوده ای را برای چک کردن این پوشه ها تلف نمی کند. با این کار سرعت بالا آمدن ویندوز افزایش می یابد.

اسلاید 2 :

—Log in اتوماتیک در ویندوز xp

          ممکن است شما نیز به هنگام ورود به ویندوز xp هربار با پنجره Logon ورود به ویندوز روبرو میشوید. در صورتی که شما تنها کاربری هستید که از این ویندوز استفاده میکنید ویا اینکه این صفحه مورد آزار شما میشود، با استفاده ار این ترفند می توانید کاری کنید که ویندوز xpشما به صورت اتوماتیک ومستقیم وارد حساب کاربری و ویندوز شما شود.

برای این کار مراحل زیر را انجام می دهیم:

—

اسلاید 3 :

تغییر نامه دسته جمعی فایلها

—به استفاده از این ترفند میتوانید نام کلیه فایل ها اعم از عکس، متن، آهنگ و... را تغییر دسته جمعی دهید. به این شکل که یک نام به فایل تخصیص یافته وبقیه فایل شماره های بعدی آن فایل میشوند.

—

اسلاید 4 :

ساخت یک Shortcut برای Shutdown مستقیم ویندوز

—قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که میتواند سرعت شمارا در عمل Shutdown ویندوز بالا ببرد. با استفاده از این ترفند میتوانید یک آیکون Shortcut بسازید و با استفاده از آن و انجام عمل دوبار کلیک کامپیوتر خودرا به طور مستقیم خاموش سازید.

—

اسلاید 5 :

تغییر پسورد xp  بدون دانستن پسورد قبلی

—همون طور که میدونید برای عوض کردن پسورد در ویندوزxp  می بایست پسورد قبلی را تایپ کرد و سپس می توان پسورد جدید را جایگزین کرد. شما می توانید با استفاده از این ترفند بدون نیاز به دانیستن پسورد قبلی ، پسورد جدید را بر روی سیستم قرار دهید.

اسلاید 6 :

تنظیم اتوماتیک مدت زمان روشن بودن کامپیوتر

—با استفاده از ترفندی که به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید سیستم تان را طوری تنظیم کنید که مثلا پس از1ساعت از روشن شدن، به صورت اتوماتیک خاموش شود.

اسلاید 7 :

اجرای سریع تر برنامه ها

—

—با استفاده از یکی از قابلیت های ویندوزXp میتوانید برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به شکل سریع تر اجرا کنید.

اسلاید 8 :

پس از Logoff ، پنجره های باز شده در هارد را بازیابی کنید

—در ویندوزXp قابلیتی وجود دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. با استفاده از این قابلیت شما میتوانید کاری کنید که پس از عمل  Logoff پنجره هایی که در هنگام این عمل در ویندوز باز بوده اند مجددا به طور خودکار باز شوند. بدین وسیله دیگر نگرانی از بابت اینکه پس از Logoff پنجره های بازمانده خود را از دست داده اید ندارید.

اسلاید 9 :

جلوگیری از اشغال شدن خط تلفن به هنگام استفاده از اینترنیت

—در این ترفند قصد داریم به معرفی یک روش کاربردی بپردازیم که با بهره گیری از آن کانکشن خود را طوری تنظیم کنید که به هیچ گاه اشغال نشود، بدین شکل که به هنگام تماس به خط تلفن شما، میتوانید از اینترنیت خارج شوید و پاسخ تلفن را بدهید.

اسلاید 10 :

7.بازهم در پنجره جدید، در کادر خالی عبارت Call waiting را وارد نمایید.

        اکنون در صورتی که در اینترنیت باشید و کسی با شما تماس بگیرد، با پیام Call wating now active روبرو خواهید شد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید