بخشی از مقاله

اسید فوماریک

فوماریک اسید یک اسید آلی است که به طور گسترده ای در طبیعت یافت می شود. در انسان و سایر پستانداران، اسید فوماریک متوسط کلیدی در چرخه اسید tricarboxylic برای بیوسنتز اسید آلی ( چرخه کربس ). اسید فوماریک می باشد همچنین یک عنصر ضروری در زندگی گیاه.
اسید فوماریک قویترین اسید موا

د غذایی آلی در اسیدیته قابل تیتراسیون و ترشی است.
طبیعی و مصنوعی تولید فوماریک اسید دارای همان ساختار مولکولی است. اسید فوماریک Bartek از N-بوتان است که به اسید Maleic است که پس از آن به اسید فوماریک isomerized اکسید ساخته شده است.
مزایای استفاده از اسید فوماریک
ترش مزه دراز مدت در pH کمتر از 4.5
اسید فوماریک طبیعت آبگریز به طور مداوم،

ترشی و تاثیر دراز مدت عطر و طعم است.
PH پایین تر با ترشی حداقل در pH بیشتر از 4.5
محصولات مواد غذایی و آشامیدنی با PH بیشتر از 4.5، اسید فوماریک کاهش می یابد، PH با حداقل ترشی اضافه شده است.
ظرفیت بافری بزرگ در pH 3.0
اسید فوماریک و ظرفیت بافر بیشتر نسبت به سایر اسیدهای خوراکی در PHS نزدیک 3.0 - این است که با توجه به pKa1 آن و به آن وزن مولکولی کم است.
اثرات ضد میکروبی در pH پایین
اسید فوماریک و PH در غذا ها و نوشابه ها را کاهش می دهد - این باعث افزایش اثر ترکیبات ضد میکروبی است. علاوه بر این، اسید فوماریک undissociated است که در حال حاضر در pH پایین دارای اثر باکتری علیه باکتری E.coli O157: H7 است.
بهبود ماشینکاری دوغ
بلوک های اسید فوماریک و یا معافیت گلوتن اوراق

قرضه disulphide - این خمیر بهبود ماشینکاری در doughs آرد گندم.
تاخیر عمل ور آمدن اسید
گرانول اسید فوماریک حل می شود، در حین پخت و تولید دی اکسید کربن توسط واکنش با بی کربنات سدیم است. فوماریک اسید خنثی ارزش بالاتر از سایر اسیدهای عمل ور آمدن تاخیر.
عدم رطوبت پسند
اسید فوماریک و عملا هیچ رطوبت هوا را جذب می - آن

خشک و آزاد جریان باقی می ماند. محصولات خشک مخلوط کیک نیست و یا سخت شدن، حتی در شرایط رطوبت ذخیره سازی بالا، زمانی که اسید فوماریک به عنوان acidulant مورد استفاده قرار می گیرد.
طعم ثبات بهتر
اسید فوماریک رطوبت است که تجزیه مواد تشکیل دهنده عطر و طعم در محصولات مخلوط خشک را جذب نمی کند.
مواد تشکیل دهنده و کاهش هزینه ها
هزینه مواد تشکیل دهنده است در هنگام استفاده از اسید فوماریک به دو دلیل کاهش یافته است. اسید فوماریک قوی تر است از همه اسیدهای آلی و مواد غذایی در شرایط استفاده از ترشی وزن اسید، معادل و ارزش PH - بنابراین، کمتر می توان مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این، اسید فوماریک از اسیدهای خوراکی در هزینه هر واحد وزن مقرون به صرفه تر است.
کاهش وزن کشی و بسته بندی هزینه مواد برای ساز خشک و مخلوط
ساز خشک و مخلوط، هزینه مواد بسته بندی با توجه به کاهش مانع رطوبت مورد نیاز کاهش یافته است و به همین دلیل بسته های کوچکتر را می توان مورد استفاده قرار گیرد (وزن واحد از بسته بندی مخلوط خشک را می توان کم به دلیل کمتر acidulant استفاده می شود).
کاربردها

 


اسید فوماریک شده است در محصولات مواد غذایی و آشامیدنی را از سال 1946 استفاده می شود. در حال حاضر در پلت گندم و ذرت، خمیر ترش و نان چاودار، doughs بیسکویت یخچال، آب میوه و نوشیدنی nutraceutical، دسرهای ژلاتینی، ایدز ژل، پر کردن پای و شراب استفاده می شود. مواد غذایی تحقیقات نشان می دهد که اسید فوماریک بهبود کیفیت و کاهش هزینه های بسیاری از مواد غذایی و محصولات آشامیدنی. همچنین در خوراک دام استفاده می شود.
نانوایی
پلت
اسید فوماریک کاهش می دهد PH خمیر نان ذرت مکزیکی، در نتیجه بهبود یک مها

ر کننده قالب (به عنوان مثال کلسیم پروپیونات) اثر. عمر مفید از نان ذرت مکزیکی مخلوط خشک توسعه یافته به دلیل اسید فوماریک می کند رطوبت در طول ذخیره سازی و توزیع را جذب نمی. در پلت آرد گندم، اسید فوماریک را تسریع برش از اوراق قرضه disulphide بین مولکول های پروتئین گلوتن در خمیر kneading. در نتیجه به راحتی خم خمیر و تولید نرخ سریعتر است. اضافه شده صرفه جویی در هزینه ها متوجه از ور آمدن اسید را می توان با اسید فوماریک جایگزین شده است.
نان
اسید فوماریک عمل به عنوان عامل طعم دهنده از طریق مسنجر برای چاودار

و نان خمیر ترش است. اسید فوماریک به سادگی به مواد تشکیل دهنده خمیر در مرحله ترکیب خشک اضافه شده است. شدت طعم است که به راحتی با مقدار اسید فوماریک اضافه شده به دستور العمل کنترل می شود. در کلوچه انگلیسی، اسید فوماریک به طور قابل توجهی افزایش می دهد تخلخل است. ماشینکاری خمیر بهبود یافته و ترشی بیشتر است به ازای هر واحد وزن ارائه شده است.
نوشیدنی ها
میوه آب نوشیدنی
اسید فوماریک فراهم می کند برای ترشی بیشتر در واحد وزن نسبت به acidulants دیگر استفاده می شود در آب میوه می نوشد. است. این قابل ملاحظه ای کاهش می دهد هزینه acidulant است. در نوشیدنی آب میوه، اسید فوماریک فراهم می کند ظرفیت بافر بیشتر از acidulants دیگر هنگامی که PH نزدیک به 3.0. با استفاده از اسید فوماریک کمک می کند تا به تثبیت PH یک نوشیدنی آب میوه که به نوبه خود به تثبیت رنگ و عطر و طعم است.
H7 در سیب در pH 3.2-3.4: اسید فوماریک در ترکیب با بنزوات سدیم را به یک اثر باکتری علیه باکتری E.coli O157 نشان داده شده است.
اسید فوماریک کمک خواهد کرد که پردازنده های آب رسیدن به اجباری 5-ورود به سیستم کاهش پاتوژن.
شراب
اسید فوماریک اقتصادی می تواند شراب با تفاوت قابل تشخیص در عطر و طعم اسیدی. نسبت جایگزینی از سه پوند اسید فوماریک به پنج پوند اسید سیتریک به طور قابل توجهی می تواند هزینه acidulant را کاهش می دهد. اسید فوماریک همچنین جلوگیری از تخمیر ثانویه پس از بطری و می تواند به عنوان جداسازی زمانی که غلظت های پایین از مس و آ

هن در حال حاضر در شراب.
شیرینی
اسید فوماریک گسترش عمر مفید از آب نبات های پوشش داده شده با اسید، چرا که رطوبت در طول ذخیره سازی و توزیع را جذب نمی. حفظ عقب مانده رطوبت کم سطح وارونگی سوکروز است. هزینه Acidulant نیز کاهش می یابد به عنوان اسید فوماریک برای ترشی بیشتر در هر واحد وزن نسبت به acidulants دیگر استفاده می شود در شکل خشک را فراهم می کند.
ژله و مربا
اسید فوماریک می تواند هزینه های اسید مواد غذایی را در زمانی که به عنوان acidulant مربا، ژله و مربا استفاده می شود را کاهش دهد. به عنوان کمی تا دو پوند اسید فوماریک می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا جایگزین هر سه پوند سیتریک، اسید مال

یک و تارتاریک. در نسبت جایگزینی 02:03، اسید فوماریک می کند تفاوت های قابل توجهی در قدرت ژل و یا PH را تولید نمی کند.
دسرها
بر اساس دسرها آلژینات
اسید فوماریک acidulant مقرون به صرفه است که رهایی کلسیم است. این صافی و بهینه سازی تنظیم بار را بهبود می بخشد. همچنین، hygroscopicity غیر از اسید فوماریک به این معنی که مخلوط خشک دسر آزاد جریان باقی می ماند، حتی در رطوبت بالا است. اسید فوماریک را می توان به طور مستقیم بدون ایجاد تخریب از مواد تشکیل دهنده عطر و طعم به دلیل ماهیت آن غیر وابسته به نمنما دسر مخلوط خشک در طول ساخت اضافه شده است.
دسرهای ژلاتینی
اسید فوماریک به طور قابل توجهی کاهش می دهد هزینه های acidulant در دسرهای ژلاتینی است. با توجه به دستور العمل محصول، هر پوند از اسید سیتریک می تواند به با 0،6 تا 0.7 پوند اسید فوماریک جایگزین شده است. کاهش رطوبت وانت ثبات طعم و مزه را بهبود می بخشد و بلند عمر مفید است. اسید فوماریک حفظ کیفیت غیر caking و جریان آزاد است. با نگه داشتن رطوبت کم، اسید فوماریک کمک می کند تا برای حفظ ثبات از اجزای

عطر و طعم و به طور قابل توجهی کاهش می یابد وارونگی از شکر چغندر قند در مخلوط خشک بسته بندی شده است. همچنین ممکن است ممکن است بسته بندی ارزان تر به استفاده از مواد حساس به رطوبت در فرمولاسیون محصول استفاده نمی شود. اسید فوماریک همچنین باعث افزایش استحکام ژل، به طوری که پردازنده های مواد غذایی ممکن است، محتوای طبیعی ژلاتین در حدود 2 درصد کاهش می دهد.


پر کردن پای
در پر کردن پای، اسید فوماریک می تواند به طور مستقیم با مواد تشکیل دهنده نشاسته و قند مخلوط آن را به عنوان غیر رطوبت پسند است. اسید فوماریک کاهش می دهد هزینه ها از طریق کاهش مقدار اسید مواد غذایی مورد نیاز در فرمولاسیون محصول است. اسید فوماریک بهبود می بخشد همچنین صافی و گسترش بار آشپز حیاتی برای ژل مطلوب است.
تخم مرغ فوم سفید
اسید فوماریک می تواند حداکثر حجم در هر دو فوم به رنگ سفید تخم مرغ و محصولات نهایی بر اساس فوم های تخم مرغ سفید حمایت می کنند. اسید فوماریک می توانید از کرم های گران تر از تارتار برای کنترل حجم تخم مرغ های سفید جایگزین. با اسید فوماریک، سفیده تخم مرغ می تواند به همان اندازه که دو برابر زمان مرسوم بهینه overbeaten. خوب برای فرایندهای جریان پیوسته مناسب، اسید فوماریک می توان به سفیده تخم مرغ هر دو مایع و خشک اضافه شده است.
تمیز کردن عوامل برای پروتز / نمک حمام
دی اکسید کربن تولید ترکیبات حاوی NaHCO3، K2CO3 و پودر اسید فوماریک می توان با دیگر مواد تشکیل دهنده را به تمیز کردن عوامل برای پروتز و نمک حمام أقراص.
خوراک دام
اسید فوماریک ثابت کرده است که یک افزودنی به خوراک بچه خوک به خصوص موثر در طول دوران پس از شیر است. گنجاندن اسید فوماریک و تعدیل حاصل از ارزش PH نشان می دهد بهبود افزایش وزن، مصرف غذا و ضریب تبدیل غذایی است.
مصارف صنعتی
استفاده های صنعتی از اسید فوماریک عبارتند از:
• پلی استر غیر اشباع
• رزین های الکیدی
• جوهر چاپ


• کاغذ آهار

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید