بخشی از مقاله

چکیده

برای درمان بیماران عضلانی ، سیستم های رباتیک توانبخشی توسعه داده شده است. اما محدودیت های مانع استفاده از آنها شده است.سیستم توانبخشی فوق ، اطلاعات را در زمان واقعی از یک کینکت مایکروسافت و یک سیستم الکترومیرگرافی بی سیم بدست می آورد . [1]نمایش نتایج از سنسور کینکت به یک سیستم ضبط حرکتی استاندارد نصب و مقایسه می شود. برای شبه سازی عملکرد فرد مورد نظر از داده ها دو تمرین برای تولید یک شبکه عصبی مورد استفاده قرار گرفته است.افراد هر دو ، کار سفارشی - شبکه عصبی - و وظیفه اصلاح شده - استاندارد - را انجام می دهند. علاوه بر این یک نمونه ربات اولیه پوشیدنی ساخته شده است. شناسایی یک سیستم عمومی تکمیل شده و یک الگوریتم کنترل برای ربات بر اساس کنترل فشار طراحی شده و مورد آزمایش قرار گرفت.

مقدمه

سکته مغزی از علل اصلی ناتوانی عصبی طولانی مدت است و به دلیل خدمات اصلی توانبخشی در ایالات متحده است. هر ساله 750000 نفر از سکته مغزی رنج می برند. اکثر بازماندگان از سکته خفیف نیاز به توانبخشی دارند.بَب هر ساله 10000 نفر سکته مغزی مورد اولیه در فنلاند وجود دارد .بٌبسکته مغزی سومین بیماری پر هزینه در کشور فنلاند می باشد که حدود %40 از بیماران سکته مغزی به توانبخشی فشرده در مرحله حاد نیاز دارند . نوع بازسازی، وابسته به شدت سکته مغزی دارد. مطالعات متعددی نشان دهنده اهمیت توانبخشی برای حوادث مغزی است . این نوع درمان از لحاظ منابع انسانی و زمانی روشی گران بهاست. توسعه دستگاه های رباتیک جدید برای توانبخشی می تواند کمک به کاهش این هزینه ها و منجر به درمان موثر شود . بٍب اختلال در عملکرد اندام های فوقانی یکی از رایج ترین چالش ها در عوارض سکته مغزی است که استقلال بیمار در زندگی روزمره را محدود می کند و ممکن است منجر به ناتوانی دائمی شود هر چند اطلاعات به روز سکته مغزی در کشورهای مختلغ می تواند متفاوت باشد، اما آمار کشور ایتالیا نشان می دهد که %30 از بیماران سکته مغزی از فعالیت های روزمره زندگی با معلولیت ،بازوی فلج یا فلج بازویی رایج رنج می برند.

شرح سیستم توانبخشی :

جمع آوری داده ها موضوع و محیط بصری

یک سنسور کینکت مایکروسافت و سیستم الکترومیوگرافی - EMG - با نرم افزارهای سفارشی در CCC به منظور جمع آوری داده ها از این موضوع ترکیب شده اند. یک سیستمEMG سطحی بی سیم با جمع آوری سیگنال های الکتریکی در 1000 هرتز از دو الکترود ، یکی در موضوع عضلات دو سر بازو و یکی در سر جانبی سوژه ماهیچه سه سر استفاده می شود.یک محیط بصری سه بعدی D - َ - با استفاده از نرم افزار های در CCC و OpenGL برای نمایش اطلاعات از سنسور ها و همچنین ورزش - VE - ایجاد شده است .

ورزش های ورزشی و سفارشی

از وظایف ورزشی در این سیستم وظایف بصری می باشد.برای این وظیفه ، یک کره در حال حرکت در VE نمایش داده شد - شکل - 1 که در آن فرد دست راست خود را به پیروی از حوزه بعنوان نزدیک که ممکن است از آن نقل مکان کرد. در اطراف یک الگوی 2D - دو بعدی - دوره ای تکرار VE باشد.[6]

توصیف : شامل تولید یک مدل معکوس از موضوع که توسط شبکه های عصبی مدل شده ، مورد اول 10 چرخه کامل از یک تمرین را دنبال وظیفه ورزش بصری ، با تقریبا سه دقیقه از آموزش به پایان می رسد. همواره برای ایجاد یک چرخه کامل از موضوع عملکرد برای هریک از 8 متغییرهای اندازه گیری این چرخه بطور متوسطپس از آن به عنوان ورودی برای آموزش شبکه عصبی استفاده شده است.پس از شبکه عصبی آموزش داده شده ، آن را برای شبیه سازی عملکرد فردی در طول یک کار ورزشی استاندارد استفاده می شود . [8]

نمونه اولیه از ربات پوشیدنی :

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید