بخشی از پاورپوینت

 

اسلاید 1 :

شما چه گلي هستيد؟

اسلاید 2 :

فروردين : گل رز

شما گاهي بدون فكر قبلي كاري را انجام مي‌‌دهيد. بسيار رك گو هستيد و عاشق مسافرت! اشتياق زيادي براي زندگي كردن داريد و پشتكارتان خوب است.

اسلاید 3 :

ارديبهشت : گل نسترن

فردي صبور و پرطاقت هستيد و اراده بسيار قوي داريد. دوست داريد كارها را به آهستگي ولي به طور جدي انجام دهيد. خجالتي هستيد و قابل اعتماد. سعي مي‌‌كنيد از مشاجرات دوري كنيد.

اسلاید 4 :

خرداد : گل ياس سفيد

رفتار دوستانه‌‌اي داريد. رك گو و پرحرف بوده و همين امر به جذابيت شما مي‌‌افزايد. مانند گل ياس، هميشه براي زنده كردن يك مجلس و معطر كردن آن حضور داريد. از رفتار بد ديگران سريع مي‌‌گذريد. براي رفاقت ارزش زيادي قائليد.

اسلاید 5 :

تير : گل بنفشه

زندگي هميشه برايتان شيرين نيست و زياد با فراز و فرودهاي آن مواجه مي‌‌شويد. به جاي داشتن درآمد جزيي به فكر درآمدهاي كلان هستيد. ذهن خلاقي داريد و به دنبال فعاليتهاي خلاقانه هستيد. در خانه بيشتر از همه جا احساس امنيت و آرامش مي‌‌كنيد.

اسلاید 6 :

مرداد : گل شب بو

فردي بامحبت، خونگرم، دلسوز اما كمي عصبي هستيد. غالباً از كمبود اعتماد به نفس رنج مي‌‌بريد و كمي نيز احساس ترس در شما ديده مي‌‌شود. برخي اوقات مردم از اخلاق خوب شما سوء استفاده مي‌‌كنند.

اسلاید 7 :

شهريور : گل داوودي

جدي، متفكر و تا حدي انديشمند هستيد. در كارهايتان سرسختي و سماجت داريدو اين مسأله گاهي به ضرر شما تمام مي‌‌شود. به رغم آنكه شخص مهرباني هستيد اما برخي اوقات رگه‌‌هاي نامهرباني در شما نمايان شده كه اين مسأله ديگران را آزار مي‌‌دهد.

اسلاید 8 :

مهر : گل زنبق

فرد مودبي هستيد. به سرعت عصباني مي‌‌شويد ولي خيلي سريع به حالت اوليه باز مي‌‌گرديد. از زيبايي لذت مي‌‌بريد. فرد محبوبي هستيد و سرشت سخاوتمندي داريد. ميل زيادي براي زندگي در شما موج مي‌‌زند و از انجام هركاري لذت مي‌‌بريد.

اسلاید 9 :

آبان : گل اركيده

به سرعت تصميم مي‌‌گيريد و در انجام كارهايتان سريع و چابك هستيد. تغييرات شغلي شما را نمي‌‌ترساند كه اين موضوع يكي از برتري‌‌هاي شخصيت شماست. توانايي استثنائي در سازماندهي كارهايتان داريد.

اسلاید 10 :

آذر : گل مريم

احساساتي، صادق، باوفا، بشاش و خوش اخلاق هستيد، اما اگر بخواهيد مي‌‌توانيد همزمان روي ديگر سكه را نيز نشان دهيد. خانه را تنها پناهگاه مطمئن زندگي مي‌‌دانيد. كمال طلب و تا حدي رويايي هستيد كه در برخي موارد اين رگه‌‌هاي شخصيتي به كمك شما مي‌‌آيند.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید