بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

CSFها فعاليت‌هاي بادوامي را تعريف مي‌کنند که سازمان بايد در طول زمان به خوبي انجام دهد تا در راه رسيدن به مأموريت (يا مقاصد خود) موفق شود. CSFها در همه سطوح مديريت (از مديريت ارشد تا مديران خط) وجود دارد. 
فعاليت‌هاي کليدي که کسب نتايج مطلوب در آنها کاملاً براي نيل به اهداف بلندمدت ضروري است.
سطوح کليدي که در آنها کارها بايد درست انجام شود تا کسب و کار رشد و نمو يابد.
فعاليت‌هاي کليدي که مديريت بايد همواره توجه دقيقي بدان نمايد.
 

اسلاید 2 :

اولين کسي که از اين عنوان استفاده کرد رونالد دنيل (Ronald Daniel) بود.
وي از اين مفاهيم براي حل بحران اطلاعات مديريت استفاده کرد.

اسلاید 3 :

CSF ناشي از صنعتي که سازمان در آن رقابت مي‌کند و حيات دارد
هر سازمان, مجموعه‌اي از شرايط و مشکلات عملياتي دارد که منحصر به صنعتي است که در آن کسب و کار مي‌کند. همين امر باعث ايجاد مجموعه‌اي منحصر به فرد از CSFهايي مي‌شود که سازمان‌ها در يک صنعت خاص بايد بدان دست يابند تا موقعيت رقابتي خود را حفظ کنند يا افزايش دهند تا به اهداف و مأموريت خود برسند. 
 

اسلاید 4 :

اين دسته از CSFها, مختص موقعيت منحصر به فرد سازمان نسبت به گروه همتايان يا رقبا در صنعتي است که در آن عمل يا رقابت مي‌کند. 
 سازمان ممکن است در صنعت خود پيشتاز يا عقب باشد. اگر سازمان در صنعت خود پيشتاز باشد، CSFهايي دارد که هدفش تضمين بقا يا افزايش سهم بازار است. اگر سازمان را در صنعت خود عقب مانده فرض کنيم ممکن است CSFهايي با هدف کاهش فاصله با رقبا و بهبود موقعيت رقابتي داشته باشد .
 

اسلاید 5 :

يک سازمان براي موفقيت بايد متوجه محيط کلاني باشد که در آن فعاليت مي‌کند. در نتيجه سازمان بايد فاکتورهاي محيطي را که مي‌تواند بر توانايي آن در رسيدن به مأموريت اثر گذارد، شناسايي کند.

اسلاید 6 :

اين شرايط يا موقعيت‌هاي موقتي مي‌تواند منجر به CSFهاي موقتي شود.
CSFهاي موقتي يعني سطوحي که سازمان بايد در آن به صورت موقت, عملکردي رضايت‌بخش داشته باشد تا توانايي خود در نيل به مأموريت را تضمين کند.

اسلاید 7 :

به نظر مي‌رسد مفيد باشد که CSF را در دو سطح کلي تعريف کنيم: 
CSF ها در سطح شرکت (سازماني)
CSFها در سطح عملياتي (عملياتي)
 

اسلاید 8 :

تعريف
متد CSF ابزاري براي استخراج فاکتورهاي بحراني موفقيت سازمان است. اين متد مي‌کوشد تا با روشي اصولي، CSFهاي سازمان را استخراج کرده و طبقه‌بندي کند. 
 
 
 

اسلاید 9 :

گام اول : بيانيه فعاليت
اظهاراتي هستند که از نتايج مرور مستندات و مصاحبه‌ها بدست آمده‌اند و شامل مواردي مي‌شوند که مديران معتقدند براي تضمين موفقيت سازمان بايد بدان نائل شوند.

اسلاید 10 :

" مأموريت ما، تبديل شدن به يک نهاد پاسخگو و پيشرو با محور خدمات است که براي مردم مفيد و به صرفه بوده و نياز آنها را با هزينه کم پاسخ دهد. چشم‌انداز ما تبديل شدن به يک شرکت پويا و خدمت محور است که بر ارزش‌ها و نيازهاي اجتماعي استوار بوده و به صورت مستمر، روش کسب و کار خود را بهبود مي‌دهد. براي اين منظور، هدف ما شراکت با گروه‌هاي با سلايق خاص و مردم جامعه، تسريع زيرساختارها براي رشد و رفع مشکلات، ارايه خدمت و بهينه‌سازي منابع انساني و تضمين ثبات مالي از طريق سيستم درآمد و هزينه منصفانه است". 
 
 
 
 
انجام خدمات برتر با هزينه اندک براي مردم و پاسخ‌گويي
تمرکز بر ارزش‌ها و نيازهاي جامعه
توسعه و بهبود مستمر روش کسب و کار
شراکت و رابطه با گروه‌هاي مختلف جامعه
تسريع زيرساختارها و توسعه رشد
حداکثر کردن ارايه خدمات و بهينه‌سازي منابع انساني و ...
.......................................
در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید