بخشی از مقاله

چکیده

در این تحقیق نامساوی بل برای حالت های بیشینه درهم تنیده میدان آزاد دیراک در یک چارچوب نالخت و در فضا-زمان رابرتسون –واکر مجانبا تخت مطالعه شده است. برای حالت دو کیوبیتی.نشان دادیم که نامساوی بل زمانی که توسط ناظرهای شتابدار مرتبط در مناطق علّی - یا زمان گونه - اندازه گیری شده باشد، همواره نقض می شود. به عبارت دیگر، برای آن دسته از ناظرهای منقطع از منطقه علی، نامساوی برای هر مقدار شتاب نقض نمی شود. برای یک حالت سه کیوبیتی، اندازه گیری نامساوی بل صورت گرفته توسط هر دو ناظر دارای رابطه علّی و غیر علّی - یا هر دو ناظر متصل به نواحی فضا گونه و زمان گونه - نقض می شود. در یک گستره فضا زمان– با نواحی مجانباّ تخت ، برای یک حالت بیشینه درهم تنیده، بیشترین مقدار نقض نامساوی بل در گذشته دور ، به علت خلق ذرات کیهانی در آینده ی دور کاهش می یابد.

مقدمه

در سالهای اخیر،از طرف محققین توجه بیشتری به درهمتنیدگی کوانتومی در چارچوب های نالخت شده است .[1-12] در این میان ،عدم جایگریدگی در چارچوب های نالخت، توسط بسیاری از این محققین مورد مطالعه قرار گرفته است. از دیدگاه کیهان شناسی، انهدام و تولیددرهم تنیدگی،نتیجه طبیعی از گسترش فضا-زمان می باشد.[13-23] در این مورد نشان داده شده که یک دستگاه فضا- زمان دینامیکی می تواند درهم تنیدگی را بین حالتهای معین میدان کوانتوم ایجاد کند.

به عکس، این درهم تنیدگی اطلاعات مربوط به ساختار دستگاه فضا –زمان را  رمز گذاری می کند23]،22،17،.[16 درهم تنیدگی بین فرمیونها اطلاعات بیشتری از فضا - زمان ، نسبت به در هم تنیدگی بوزنها، در خود ذخیره می کند.[23] در این مقاله در راستای کارهای انجام گرفته،ما باید کاهش درهم تنیدگی را برای بیشینه حالت ها درهم تنیده در چارچوب های نالخت و در فضا- زمان مجانبا تخت، در قالب نامساوی بل بررسی کنیم.ساختار مقاله به صورت زیر می باشد: ابتدا، به معرفی نامساوی بل از دیدگاه ناظرشتابدار می پردازیم و سپس، عدم موضعیت و نامساوی بل را، در در فضا – زمان مجانبا تخت،تجزیه و تحلیل می کنیم.

دستگاه فضا –زمان خلاء گذشته و خلاء آینده خوش تعریف هستند، به طوری که در این مناطق بردار کیلینگ زمان گونه ای وجود دارد که می تواند حالت ذره را بر حسب مدهای فرکانسی مثبت تعریف کند. این مدها در گذشته ی دور توسط - in - و در آینده دور با - - out برچسب خورده اند.حالت های خلاء گذشته و خلاء آینده این مدها به ترتیب با  │0⟩ inو  0⟩out     تعریف می شود، که توسط عملگرهای ویرانگر از بین می روند. 

در متن اصلی مقاله به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر مقاله آن را خریداری کنید