بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

تاریخچه شرکت 
اهداف و اقدامات جدید شرکت
فرایند تولید
محصول
قیمت گذاری
شبکه توزیع
تبلیغات 
تخفیفات 
ساختار تشکیلاتی شرکت
پیشنهادات
 

اسلاید 2 :

شرکت صنایع غذایی پالود پارسیان در سال 1379 در زمینی به مساحت 24000 متر مربع در محل شهرک صنعتی خیام نیشابور با هدف تولید و بسته بندی انواع شیر خشک صنعتی ، پودر آب پنیر، انواع پنیرهای (فتا، خامه ای، پروسس و موزارلا )، کره پاستوریزه و فرآورده های استریلیزه در وزن های مختلف راه اندازی گردید.این شرکت با بهره گیری از 25 سال تجربه ارزنده مدیران خود و نیزاستفاده از مدرن ترین ماشین آلات اروپایی در مدت زمان کمتر از 2 سال به بهره برداری رسید ( در سال 81 ).

اسلاید 3 :

در احداث این شرکت ابتدا بودجه از طریق ارگان های دولتی مثل بانکها و خود کارفرما تامین شد. پس از آن ساخت وساز ساختمان های مورد نظر شروع شد ،سپس نصب دستگاه های مورد نیاز برای تولید محصولات انجام گرفت و در نهایت راه اندازی واحدها و آغاز به کار واحد تولیدی .در آغاز با 5نفر شروع شد و در حال حاضر به حدود 450 نفر رسیده است که به طور مستقیم مشغول به فعالیت هستند . در ابتدا تولید شیرخشک آغاز شد ، کره ( حیوانی ، گیاهی ، حیوانی-گیاهی ) ، خامه ، پنیر ( پنیر سفید uf، پنیر خامه ای ، پنیر پروسس و پنیر پیتزای موزارلا )

اسلاید 4 :

اهداف:
1- منافع اقتصادی ( سوددهی )
2- ایجاد کار( جذب نیرو )
 3- مشارکت در طرح خودکفایی کشور
4-همگام بودن با ذائقه ی مردم .
 
اقدامات :
راه اندازی خط تولید پنیر لاکتیکی
 
راه اندازی مجدد خط تولید پنیر پیتزا موزارلا .
 
 

اسلاید 5 :

مواد اولیه ی مورد نیاز :
 
1- شیرخام ( از دامداری های محلی و همچنین از دیگر شهرهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی جمع آوری می شود )
2- مایه پنیر ( وارداتی است . تحریم بر ورود این ماده تاثیر گذاشته و در حال حاضر از طریق ارتباط با دیگر کشورها مایه ی پنیر خریداری می شود )
3- زیره ، گردو و ...( موادی که در فرآیند تولید پنیر پروسس اضافه می شوند )
4- سود ( برای شستشو که وارداتی است )
5- دستگاه استارتر ( دستگاه منعقد کننده شیر و خامه که وارداتی است ) 
6- تاریخ زن ( حلال و جوهر آن وارداتی است )
7- مواد در ساخت کاپ ( ابتدا ps و سپس pp)
 

اسلاید 6 :

منابع انسانی :
 
شامل 10 نفر در بخش مالی ، 6نفر در بخش اداری و 300 نفر در بخش تولید  که البته با توجه به میزان مواد اولیه ی موجود و میزان تولید مورد نیاز، این تعداد تغییر می کند .
 
منابع مادی :
 
در رابطه با میزان سرمایه گذاری اطلاعاتی داده نشد .
 

اسلاید 7 :

در ابتدا شیرخام جمع آوری می شود ، شیرجمع آوری شده وارد مخازن نگهداری می شود . این مخازن به واسطه ی داشتن چیلر شیر را در دمای زیر 10 درجه ی سانتیگراد نگهداری می کنند.(توسط دستگاه موجود در مخازن شیر به هم خورده و سرد می شود .)
ظرفیت مخازن 70-100 تن می باشد .پس از آن شیر به میزان لازم به واحدهای مختلف فرستاده می شود وطی عملیاتی که بر روی آن انجام می گیرد محصول نهایی تولید می شود که شامل شیرخشک ، کره ، خامه و پنیر می باشد .

اسلاید 8 :

کارخانه هایی که تولید انواع محصولات لبنی از جمله پنیر ، کره و خامه را دارند جهت جمع آوری ضایعات این محصولات و مصرف بهینه و سودآوری برای شرکت اقدام به تولید پنیرهای پروسس می کنند که یکی از انواع پنیرهای پروسس ، پنیر زیره ای است .این پنیر از نوع پنیرهای عمل آوری شده است و وجود زیره در فرمولاسیون این نوع پنیر با توجه به اثرات دارویی ، درمانی زیره و خواص و ارزش تغذیه ای پنیر و ذائقه ی مصرف کنندگان ، این نوع پنیر تولید و جهت حفظ سلامت و شادابی مصرف کنندگان عرضه می گردد.

اسلاید 9 :

مواداولیه در تهیه ی این نوع پنیر
 
1- ضایعات( نرمه ) پنیرهای  uf و خامه ای و کره 
2- چربی حیوانی و گیاهی ( با توجه به پروانه  آنالوگ : گیاهی و  حیوانی : حیوانی )
3- زیره 
4- امولوسیونر( ماده ای است که باعث می شود چربی وارد بافت پنیر شود )

اسلاید 10 :

در ابتدا ضایعات و نرمه ی محصولات مختلف وارد بخش تولید پنیر پروسس می شود . در این واحد دستگاه پخت ( کوکر) وجود دارد. مواد مورد نظر داخل دیگ ریخته می شود . بر روی این دستگاه مانیتوری قرار دارد که می توان دما ، حرارت ، دور موتور و وکیوم را تنظیم نمود . موادی که وارد دستگاه می شود تحت خلا قرار می گیرد ( نباید کمترین هوا وارد آن شود) ، تیغه ای در پایین دستگاه وجود دارد که 1500 تا 3000 دور در دقیقه می چرخد و همزن در بالای این دستگاه قرار دارد ( در عرض 10-6 دقیقه پنیر عمل آوری می شود ) .

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید