بخشی از پاورپوینت

--- پاورپوینت شامل تصاویر میباشد ----

اسلاید 1 :

” كانن“  يكي از شخصيتهاي اسطوره اي است كه اولين بار توسط  آقاي رابرت.اي.هاورد در سال 1930 ميلادي در يك داستان افسانه اي معرفي شد . اين موضوع تا كنون چندين بار به عنوان فيلمنامه چندين فيلم مورد استفاده قرار گرفته و شخصيتهاي مطرح سينماي جهان از قبيل آرنولد شوارتزينگر و ... در قالب اين شخصيت به ايفاي نقش پرداخته اند .

اسلاید 2 :

درماه آگوست سال 2011 فيلمي جديد از هاليوود با همين داستان دوباره بر پرده سينما ظاهر شده و چند ماه بعد با زيرنويس فارسي كه در آمريكا به فيلم اضافه شد روانه ايران گرديد .

موضوعات جديدي كه در راستاي اهداف صهيونيزم جهاني در اين فيلم مطرح شد، ما را بر آن داشت كه نقدي بر فيلم حاضر بنگاريم.

اسلاید 3 :

   در اين فيلم از جديدترين نقشه صهيونيزم جهاني كه مستقيما افكار عمومي جوانان كشور عزيزمان را مورد هدف قرار مي دهد، با ارائه شواهد و مداركي پرده برداري خواهيم كرد .

اسلاید 4 :

    اتفاقات فيلم در عصر هايبورين به وقوع مي پيوندد (Hyborian Age) كه از نظر تاريخي به بازه زماني خاصي بين پيدايش بشر تا قبل از طوفان نوح اشاره دارد.

    در زيرنويس فيلم از تشابه كلامي Hyboria و Hebrew (به معناي عبري) سوء استفاده شده و به معني عبري كه زبان يهوديان است ترجمه شده است. در چندين مورد هم در ابتداي فيلم از قومي كه قهرمان فيلم (كانن) از ميان آنها برمي خيزد به عنوان يهود ياد مي كنند ، حال آنكه از نظر بازه زماني تاريخي به هيچ وجه چنين امري ممكن نيست.

اسلاید 5 :

   در ابتداي فيلم نشان ميدهد كه قهرمان فيلم در يك جنگ به دنيا مي آيد و در كشاكش نبرد ، پدرش شكم مادر بچه را كه در اثر جراحات جنگي در حال مرگ است مي درد و بچه را بيرون مي آورد. اینگونه منجی یهود به دنیا می آید.

اسلاید 6 :

   قوم يهود همواره در طول تاريخ به دلايلي مورد كشتار و آزار قرار گرفته ، و آنها بر مبناي متن تورات و تلمود همواره منتظر منجي قوم خود هستند كه آنها را از آزار بيگانگان نجات داده و حكومت جهاني يهود را بر پا دارد . سكانس اول فيلم به اين مطلب اختصاص يافته است.

اسلاید 7 :

   پدر قهرمان فيلم بازيگر مشهور نقش Hell Boy در فيلم پسر جهنمي بوده و همواره به عنوان يك شخصيت فداكار و دلاور در فيلمهاي مختلف معرفي شده است . پدر قهرمان فیلم رئيس قبيله بوده و با توجه به كد گذاري كه در فيلمهاي قبلي در ذهن مخاطب انجام شده ، رئيس قبيله كه نماد قبيله است به صورت  ناخودآگاه به عنوان فردي دلاور و فداكار در ذهن بيننده جاي مي گيرد.

اسلاید 8 :

   قهرمان فيلم Conan نام دارد . مادرش در بدو تولد و در هنگام مرگش اين نام را بر روي نوزاد مي گذارد. تلفظ اين نام به صورت ” كانن“ است . نكته جالب اينكه تلفظ لغت ” كانن“ بسيار شبيه لغت كنعان ( ارض موعود يهود) است . در نهايت در ذهن مخاطب ايراني كه هدف اصلي اين فيلم است ، تداعي مي شود كه قهرماني با هدف زنده كردن ارض موعود يهود به دنيا مي آيد.

اسلاید 9 :

   پدر قهرمان فيلم در كودكي شمشيري براي او مي سازد كه سر بزي بر روي آن تراشيده شده است . جالب اينكه اين نماد سر بز تا انتهاي فيلم شديدا مورد توجه قرار گرفته و در نماهاي بسته زيادي نشان داده مي شود.

اسلاید 10 :

   نکته جالب توجه اینکه پس از بررسی تمامی عکسهایی که از افسانه ” كانن“ در اینترنت وجود داشت حتی در یک مورد هم نماد سر بز بر روی شمشیر یافت نشد.

در متن اصلی پاورپوینت به هم ریختگی وجود ندارد. برای مطالعه بیشتر پاورپوینت آن را خریداری کنید